Nema na čemu, Njemačko
"Uzlet Bayerna ne bi bio moguć bez ćevapa i jednog šamara"

“Osokoljeni uspjesima reprezentacije i klubova, ekonomski giganti (poput Adidasa ili Audija) počeli su snažnije podržavati nogomet i još danas podržavaju Bayern. Dok su drugi živjeli od romantike, Bavarci su prvi shvatili potencijal koji se tu krije i dospjeli do toga da su danas treći najbogatiji klub na svijetu (iza Real Madrida i Manchester Uniteda), koji uprihođuje više od pola milijarde eura godišnje, više nego dva njegova najbogatija domaća rivala, Borussia Dortmund i Schalke, zajedno. Također ima i najviše članova na svijetu, a među njegovim su partnerima još i kompanije poput Lufthanse, Coca-Cole, Henkela, Samsunga… Ali sav taj ekonomsko-sportski Sturm und Drang ne bi bio moguć bez one momčadi s Kaiserom, Maierom i ‘malim debelim’ Müllerom – bez Čika Čajkovskog i njegovih ćevapa”, piše Aleksandar Holiga. Jutarnji