Vinkovci: Crowdfunding za kafić koji će zapošljavati osobe s Downom - Monitor.hr
06.12.2016. (16:23)

Kava s ekstra kromosomom

Vinkovci: Crowdfunding za kafić koji će zapošljavati osobe s Downom

Vinkovačka udruga Bubamara, koja okuplja osobe s invaliditetom iz cijele Vukovarsko-srijemske županije u zadnje tri godine je putem niza projekata zaposlila više od 200 ljudi, što osoba s invaliditetom, što njihove rodbine. Njihov novi projekt, za koji je pokrenuta i crowdfunding kampanja na platformi Indiegogo, jest otvoriti prvi kafić u Hrvatskoj koji će zapošljavati osobe s Downovim sindromom. Budući vinkovački kafić nosit će ime Buba Bar, a putem crowdfunding kampanje planiraju priikupiti sredstva za njegovo opremanje. Potrebno im je 10.000 dolara, a u jednom su danu već prikupili 35 posto željenog iznosa! Dnevnik.hr


Slične vijesti

02.02.2017. (13:36)

Najbolje društveno korisne kampanje: Hrvatska može bolje i Biciklom na posao

Kampanje “Ili jesmo ili nismo” udruge Naš Hajduk, “Buba bar” udruge Bubamara, “Biciklom na posao” udruge Sindikat biciklista te inicijativa “Hrvatska može bolje” proglašene su za “najdobre” kampanje 2016. godine.

Od ukupno 70 kampanja koje su predložili građani, među finalistima natječaja “Najdobre kampanje” u organizaciji društvenog poduzeća Brodoto našlo se njih 15. Sve kampanje radile su na najrazličitim društvenim problemima – od potpore izbjeglicama, zaštite javnog prostora, problematizacije problema otpada do održivog ribarstva. Stručni žiri sastavljen od komunikacijskih stručnjaka, novinara i poznavaoca civilnog društva – Helena Puljiz, Mia Biberović, Petra Despot Domljenović, Milica Vučković, Milana Romić – izabrao je pobjednike u tri kategorije, dok je više od 4000 građana online glasanjem izabralo jednu kampanju.

“Ako se priznanja dodjeljuju glazbenicima, filmašima i znanstvenicima, vjerujemo da i ljudi koji stvaraju društveno korisne inicijative trebaju biti pod svjetlima reflektora barem jednom godišnje. U ovom natječaju se biralo između dobrog i boljeg te je konkurencija bila strahovito teška. Vjerujemo da ćemo natječaj ‘Najdobre kampanje’ pretvoriti u tradiciju kroz koju će se razmjenjivati iskustva raznovrsnih inicijativa i koja će potaknuti građane da organiziraju još bolje društveno-korisne kampanje,” izjavio je Marko Gregović, organizator natječaja.

Nagradu u kategoriju “najdobri fundraising” osvojila je kampanja “Buba bar” koja je prema mišljenju žirija uspjela mobilizirati čitavu Hrvatsku. Kampanja “Biciklom na posao” proglašena je pobjednicom u kategoriji “najdobra promocija” zbog integriranosti svojih poruka te učinkovitog korištenja društvenih mreža. Priznanje za “najdobro zagovaranje” dodijeljeno je inicijativi “Hrvatska može bolje” koja je, prema obrazloženju žirija, uspjela mobilizirati nevjerojatan broj ljudi.