Vožnja biciklom po snijegu - Monitor.hr

Slične vijesti

08.08. (22:00)

Za ljude koji stvarno vole bicikliranje

Kamper za bicikle: Slatko, (relativno) povoljno, ali i fizički zahtjevno ljetovanje

Težak je oko 80 kilograma, dugačak je metar i pol (prije nego što se rastegne), a i poprilično je visok pa ćete osjetiti svaki nalet vjetra. Logično, ovakav kamper nastao je u Danskoj koje je ravna poput nogometnog igrališta. Teško je zamisliti bicikliste koji ga vuku na alpskim prijevojima. Čini se zanimljivim za vlasnike električnih bicikala, ali i tim modelima će brzo isprazniti baterije. Stražnji dio kampera preklapa se preko prednjeg, kako bi se olakšalo postavljanje. To se može učiniti za samo 3 minute. Na službenim stranicama piše da unutrašnjost kampera nudi prostor za sjedenje sa stolom koji se može pretvoriti u ležaj za dvije osobe, koje se stvarno vole. Krevet je dugačak 200 cm, ali je širok samo 90 cm pa se doista morate voljeti, odnosno biti u ranoj fazi veze kada vam ljubav daje i ekstra snagu za pokretanje ove kutije na kotačima. Cijena? Oko 4700 eura. Revija HAK

14.07. (19:00)

Kad je jeftinije od električnog auta

Električni bicikli najpoželjnije e-vozilo

Studiju je proveo Deloitte prošlog mjeseca u Njemačkoj, gdje je 1008 ispitanika dalo povratnu informaciju o tome koriste li ili ne koriste električni prijevoz i, ako koriste, koji tip. Daleko najveći dio ispitanika je odgovorio da koristi električni bicikl, a 18% anketnog uzorka putuje na posao e-biciklom. Sljedeće najčešće kategorije bili su električni automobili (7%), električni skuteri (7%), električni mopedi (3%), električni motocikli (2%) i električni mikromobili (1%). Zanimljivo, studija sugerira da bi jedan od razloga za veliku upotrebu električnih bicikala mogla biti veća percipirana atraktivnost električnih vozila na dva kotača. Green

15.04. (12:00)

Auto ne diram, već - pedaliram

Rast cijena goriva zaslužan za povratak održivim oblicima mobilnosti

Zbog štedljivosti, ekološke prihvatljivosti, praktičnosti, ali i nebrojenih zdravstvenih benefita, sjajna alternativa osobnom automobilu je i bicikliranje, a njegova popularnost iz godine u godinu raste, posebice u urbanim sredinama. Zapadne europske države odavno su shvatile koliki se potencijal krije u dobroj biciklističkoj infrastrukturi i poticanju građana da umjesto vožnje automobilom okreću pedale. Premda je u europskim zemljama bike-sharing izrazito popularan, kod nas je on još u povojima, no korištenje javnih gradskih bicikala i kod nas dobiva na popularnosti. Diljem Europe otvara se i sve veći broj e-punionica za električne automobile. Tportal

20.02. (19:00)

Za lagodniji đir po gradu

Covid + Inflacija = gradske vožnje na biciklu za one koji tek počinju

Kad inflacija jača, bicikli se izvlače iz prašnjavih spremišta ili pak kupuju po prvi puta nakon više godina i tankiranje se zamjenjuje pedaliranjem. Uslijed većih gužvi stvara se jedan opći kolaps i na biciklističkim prometnicama. Biker portal donosi par savjeta kako se ponašati u prometu, pogotovo za početnike, kojih ima svake godine (a ove će ih vjerojatno biti i više): spustiti sjedalo toliko da se može s obje noge stati na zemlju, podesiti brzine na srednje lagano, pripaziti kod penjanja na više razine pločnika, ne prenapumpati gume, a valja se prigodno i obući. Kod kočenja koristiti i prednju i zadnju kočnicu, birati rute koje su kraće i praktičnije, obavezno imati zvonce i za početak izbjegavati nositi košarice.

29.01. (18:00)

Pedalama do promjene

Putevima biciklističkog otpora

Situacija kojoj smo svjedočili u Glasgowu (COP26), u jeku druge godine globalne pandemije i još jedne najtoplije godine otkako se mjere temperature, može poslužiti kao ilustracija nezavidnog položaja bicikala (ali i ostalih održivih vrsta prijevoza poput pješačenja i javnog prijevoza) u planovima za borbu protiv klimatskih promjena. Ipak, biciklistički aktivizam nije ograničen samo na klimatske ciljeve – od prve pojave bicikla sredinom devetnaestog stoljeća pa do danas, biciklističke aktivističke organizacije borile su se za nekoliko različitih, ali ipak kompatibilnih ciljeva. Kulturpunkt

25.07.2021. (12:30)

Pedalama protiv struje

Bicikl vs e-romobil: Prednosti i mane

Sve popularnije električno vozilo na kraće relacije nedavno je i službeno uvršteno kao vozilo za koje vrijede nova prometna pravila, a portal Biker.hr usporedio ga je s običnim biciklom i naveo prednosti i mane u odnosu na tradicionalno pedaliranje. Da biste pokrenuli e-romobil, ipak je potreban početni poguranac nogom. Nadalje, veća je mogućnost da s njime ostanete mokri ako se vozite po mokrom i škliskom kolniku (no, isto je s biciklom bez blatobrana). Gume kod romobila su znatno manje tako da ćete osjetiti svaku neravninu kojom prolazite. Za razliku od bicikla, svi su romobili iste veličine, s podesivim guvernalom. Iako ni bicikl nije baš za vožnju zimi, on ima prednost da se pedaliranjem koliko-toliko zagrijete, dok je romobil zimi skoro pa neupotrebljiv. Za razliku od bicikla, e-romobili su često sklopivi i lako nosivi. Sve u svemu, biciklisti će i dalje preferirati bicikle, no za kraće relacije po uređenim gradskim cestama romobil bi mogao skratiti puteve koje inače obilazite pješice.

19.10.2018. (12:30)

Francuzi uvode obavezne registracije za bicikle

Tvrde da će tako spriječiti sve veći broj krađa i potaknuti više ljudi da na posao idu na dva kotača. Želja vlasti je da u sedam godina poveća broj Francuza koji se biciklom voze na posao s 3 posto na 9 posto. Procjenjuje se da u Francuskoj ima 21 milijun bicikala, a gotovo 1,100 bicikala ukrade se svakoga dana. U Hrvatskoj se u prosjeku prijavi oko 1300 krađa bicikla godišnje. Guardian / Jutarnji