Vrijeme za sadnju… vrijeme za berbu…
Kako nam je kraj proljeća donio pregršt voća i povrća za konzumaciju, nekako ne mogu izbjeći epizodu usporediti biljke s poslom. Malo neobično, no pratite me do kraja teksta…
Zamislite situaciju:
- jedu vam se jagode
- kupili ste sadnicu i stavili je u teglu
- svaki dan je zalijevate, dajete joj puno svijetla, puštate joj glazbu…
- bdijete nad svojom sadnicom i mjerite je svaki dan
- otkrili ste neke nove kemikalije koje će ubrzati rast jagode pa je dodatno zalijevate time
- dali ste se 100% u svoju sadnicu i očekujete od nje da bude uspješna
Od želje da jedete jagode prošlo je 15 dana ali sadnica još nije narasla, nije još ni novi list pustila, a kamoli da je izašao cvijet. Koje razočaranje 🙁
Naravno, pa tko je tu lud – treba vremena i energije da iz sadnice jagode dobijemo plod jagode koju možemo konzumirati. Zapravo, da bi danas jeli jagode, trebamo je puno prije posaditi.
Ista analogija je i s današnjim biznisima. Treba vremena i treba kroz to vrijeme djelovati kako biste mogli ubirati plodove.
Česta je situacija gdje mladi poduzetnici traže trikove i tehnike koje će preko noći proizvesti savršeni rezultat. Trik uz koji će privući 300% više klijenta, trik uz koji će djelatnici postati 80% produktivniji, trik uz koji će barem svako drugo prodajno pismo stvoriti dugoročnog klijenta premium proizvoda…
To bi vam bilo sto kao da biljku zalijevate ekstremnom količinom vode i izlažete cijelo vrijeme suncu kako bi je ubrzali da proizvede plod, a ona se upljesnivi.
Nema šanse da bi to uspjelo… zato je i tu današnja lekcija – sada je vrijeme za krenuti i djelovati kako bismo na jesen ubirali plodove rada.
Produženi vikend tj. manje radni tjedan je ispred nas i dok će ga većina iskoristiti za“odmor” ili “razmišljanje uz pivu”, svi vi koji želite izgraditi kvalitetan i uspješan biznis, iskoristite ovih nekoliko dana i počnite tretirati “svoju biljku” na ispravan način.
Pripremite komunikacijske kanale koji će privlačiti potencijalne klijente (web site, blog, LinkedIn, Facebook, newsletter, leci, brošure, eBook, podcast, vlog…), složite plan vrijednosti koji ćete komunicirati kroz taj kanal i krenite od drugog tjedna.
Korak po korak & malo po malo gradite svoj biznis, pazite i mazite svoje postojeće i buduće klijente, unapređujete uslugu koju pružate… I rezultat će doći – garantiram!
Stoga, zasadite danas kako biste brali na jesen ili zimu.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).