Zašto su rock fanovi vjerni brendu, a ne bendu? - Monitor.hr
14.06.2017. (17:16)

Šou mora ići dalje

Zašto su rock fanovi vjerni brendu, a ne bendu?

Ovaj tjedan koncerte u Londonu će održati Guns N’ Roses i Ritchie Blackmore’s Rainbow, no ova bonanca rifova bit će manje o nastupu bendova, a više o povezivanju s ustanovljenim rock brendovima, piše Guardian. Dok Guns N’ Roses još i imaju glavne članove benda Axl Rosea i Slasha, iako ne i trećeg mušketira Izzyja Stradlina, u Rainbow ne svira baš nitko iz prve faze benda iz 1970.-ih i 1980.-ih, a slični su primjeri Deep Purple, Iron Maiden, Whitesnake, Thin Lizzy i Def Leppard. Logotipovi i vjernost publike važniji su za uspjeh grupe nego tko je na pozornici, naglašava Guardianov novinar i podvlači kako se koncerti AC/DC s Axl Roseom bili možda i bolji nego s Brianom Johnsonom.


Slične vijesti

04.02.2017. (12:51)

Let it burn

Potrošače ne bi bilo briga da nestane 74% brendova

Potrošači uopće ne bi primijetili, a ni marili, kada bi 74 posto svjetskih brendova – jednostavno nestalo, pokazuje najnovije istraživanje Smisleni brendovi provedeno na 300.000 ispitanika u 33 države, a obuhvatilo je 1500 brendova iz 15 različitih industrija. Nadalje, 75 posto ispitanika očekuje od brendova da više doprinesu kvaliteti života potrošača, no samo 40 posto vjeruje da brendovi to i čine. a 60 posto smatra kako je sadržaj koji brendovi donose loš, irelevantan ili ga uopće nema. CNBC

21.11.2016. (15:23)

Pet primjera rebrendiranja koja su napravila veliku razliku

09.06.2016. (10:42)

FYI

Google svrgnuo Apple i postao najvrjedniji svjetski brend

Prema 10. istraživanju BrandZ koje provodi tvrtka Millward Brown, Googleova vrijednost u odnosu na prošlu godinu porasla je za 32%, na 229,2 milijarde dolara, čime je prešišao dosadašnjeg prvaka – Apple, koji je pao za 8% (na 228,5 milijardi dolara). U prvih pet među sto najvrjednijih brandova s liste ušli su još Microsoft, AT&T i Facebook. Google se probio na prvo mjesto zahvaljujući ulaganjima u inovacije, a posebice u umjetnu inteligeniciju, kaže izvješće. T-Portal, Telegram

09.06.2016. (08:29)

I'm lovin' it

Budućnost brendiranja je – debrendiranje

Sadašnjost je marketinga prirodno oglašavanje, odnosno reklame koje se prave da su tekstovi s pravim sadržajem (npr. članak o važnosti kvalitetnog sna koji prikriveno reklamira madrac), čime se čitatelja pokušava uvjeriti da čita uobičajen tekst ili članak. No što donosi budućnost? Zaokret od 180 stupnjeva i povratak autoritetu prodavača i proizvodu koji govori sam za sebe, tvrdi (pomalo idealistički) Co.Design. Slijedi pad konzumerizma, povratak kvaliteti i debrendiranje.

12.06.2015. (12:06)

Kako od startupa stvoriti brend?