Digitalno oglašavanje će se do 2026. skoro udvostručiti - Monitor.hr
07.02.2022. (12:00)

Kolač za njih dvoje

Digitalno oglašavanje će se do 2026. skoro udvostručiti

Očekivanju su da će se globalna potrošnja na digitalno oglašavanje povećati s 407 milijardi američkih dolara u 2022. na 753 milijarde dolara u 2026. godine; što predstavlja rast od čak 85%. Procjenjuje se da će prihodi od mobilnih aplikacija činiti 56% globalne potrošnje digitalnog oglašavanja do 2026. godine. Izvješće predviđa da će se ukupna potrošnja na oglašavanje unutar mobilnih aplikacija povećati s 201 milijarde dolara u 2022. na 425 milijardi dolara u 2026. godini. Usto, predviđa se da će se potrošnja na oglašavanje na stolnim računalima povećati sa 97 milijardi dolara u 2022. na 142 milijarde dolara u 2026. godini. Video streaming će postati ključno područje za oglašivače, pri čemu se očekuje da će potrošnja na video oglase porasti za 63% u sljedeće četiri godine, budući da uspjeh popularnih distribucijskih kanala, kao što su TikTok i YouTube Shorts, i dalje potiče potražnju za video oglašavanjem. Predviđa se da će Google i Facebook zadržati svoj tržišni duopol u digitalnom oglašavanju tijekom sljedećih pet godina. Mreža


Slične vijesti

21.01.2022. (23:00)

Zabranjuje se uzimanje podataka građana u svrhu oglašavanja na internetu

Europski parlamenta dao je zeleno svjetlo izvješću o uredbi o Aktu o digitalnim uslugama. Između ostalog, izvješće je naglasilo da bi platforme trebale prestati sa sakupljanjem i obradom osobnih podataka u svrhu ciljanog oglašavanja, što se naročito odnosi na malodobne korisnike. Zastupnici su istaknuli kako bi sve ono što je zakonito u stvarnom svijetu trebalo biti zakonito i na internetu, te da se ne smije dozvoliti da se tehnološke kompanije bogate na naš račun. Novi list

14.05.2018. (08:37)

Prijelomna godina

IAB: Oglašavanje na Internetu prvi put premašilo televiziju sa 88 milijardi dolara

Interactive Advertising Bureau (IAB) objavilo je prošli tjedan izvještaj o prihodima od oglašavanja na internetu. Brojke i dalje pokazuju stalan rast sa novim rekordom svake godine, no prošla godina je posebna po tome što je online oglašavanje (88 milijardi dolara) po prvi put prešišalo oglašavanje na televiziji (70 milijardi). Na mobilno oglašavanje odlazi najveći dio kolača – 50 milijardi ili 57%. iab.com

31.07.2017. (11:56)

Lani na oglase u Hrvatskoj potrošeno 1,5 milijardi kuna, najveći rast na netu

Prošle je godine u Hrvatskoj na oglašavanje u vodećim medijima potrošeno 1,5 milijardi kuna, što je porast od 2,8% u usporedbi s 2015. godinom. Treća je to godina rasta oglašavanja zaredom, a najviše je raslo internetsko oglašavanje – 27 posto. Općenito je najviše potrošeno na oglašavanje na televiziji, 760 milijuna kuna ili 51%, slijedi tisak sa 250 milijuna kuna 17% i internetsko oglašavanje sa 14%, što je 209 milijuna kuna. Lider