IAB: Oglašavanje na Internetu prvi put premašilo televiziju sa 88 milijardi dolara - Monitor.hr
14.05.2018. (06:37)

Prijelomna godina

IAB: Oglašavanje na Internetu prvi put premašilo televiziju sa 88 milijardi dolara

Interactive Advertising Bureau (IAB) objavilo je prošli tjedan izvještaj o prihodima od oglašavanja na internetu. Brojke i dalje pokazuju stalan rast sa novim rekordom svake godine, no prošla godina je posebna po tome što je online oglašavanje (88 milijardi dolara) po prvi put prešišalo oglašavanje na televiziji (70 milijardi). Na mobilno oglašavanje odlazi najveći dio kolača – 50 milijardi ili 57%. iab.com


Slične vijesti

10.12.2023. (11:00)

Sam svoj marketinški stručnjak

Društvene mreže, oglašavanje, web stranice – Kako stvoriti kvalitetan organski sadržaj

Organski ili plaćeni sadržaj – pravo je pitanje za svakoga tko vodi neki posao. O odabiru može odlučivati nekoliko faktora, kao, na primjer, iskustvo, znanje, budžet. Mnoge tvrtke koje tek kreću s radom reći će da nemaju dovoljno novca za oglašavanje. Najjednostavnije rečeno, organski sadržaj je onaj marketinški sadržaj koji je dostupan besplatno. Potencijalni korisnici ili oni koji ga već koriste do njega mogu doći “prirodnim putem”, a da oglašivači ne plate da bi bio viđen. Savjeti ukazuju na to što sve može vaš sadržaj učiniti kvalitetnijim:

  • Informativnost – uvijek aktualno i korisno
  • Pouzdanost – trebalo bi stajati iza točnosti informacija koje pružate
  • Zanimljivost – nešto drugačije, kreativno, primamljivo…
  • Orijentiranost na klijenta – nuditi ono što klijentima treba – odgovor na pitanje, rješenje problema…
02.09.2022. (21:00)

PR-oduljena ruka vlasti

Lako medijima koje financiraju gradovi, županije i općine

Javna je tajna da lokalne vlasti većinom dijele novac medijima protuzakonito. Brojni lokalni mediji koji dobivaju javni novac nisu čak ni upisani u registre u koje su obavezni biti upisani. „2020. i 2021. godine u više od 80 posto slučajeva novac je dodijeljen bez javnog poziva, a konačnu odluku gotovo uvijek je donosio čelnik lokalne ili regionalne jedinice. Svaka granica između novinarskog rada i ‘native’ oglašavanja je izbrisana što se s javnim sredstvima nipošto ne bi smjelo događati. Analiza je pokazala i kako najviše novca ide komercijalnim medijima. Ti ugovori s komercijalnim medijima su problematični, postoje medijski paketi koji se nude jedinicama lokalne samouprave. Često je riječ o ‘native’ oglašavanju, čistom PR-u, koje se ne označava kao takvo. H-alter

19.07.2016. (22:47)

Epepe

Ulaganje u internetsko oglašavanje poraslo – 40 posto

Prema podacima udruženja HURA, oglašivači su u prošloj godini u zakup oglasnog medijskog prostora uložili 1.452.000,00 kuna, odnosno 3,1% više u odnosu na prethodnu godinu, čime ulaganje u oglašavanje drugu godinu bilježi porast. Značajan rast ponovno bilježi i internetsko oglašavanje – čak 43,6% u odnosu na 2014., dok je oglašavanje kroz tisak ponovno palo, za -10,4%. Oglašavanje na televiziji i dalje predvodi, i to za 51%. Poslovni

22.06.2016. (16:21)

Zarada na dlanu

Mobilni web oglasi prelaze u vodstvo

Mobilni oglasi već oko pet godina bilježe strelovit rast, dok se desktop oglašavanje od 2013. kreće na razini od tek nešto ispod 100 milijardi dolara. Ove godine u mobilne će oglase biti uloženo nešto više od 99 milijardi, a sljedeće već gotovo 130 milijardi dolara. Istovremeno s nastavkom rasta mobilnog oglašavanja desktop oglasi mogli bi zabilježiti pad za oko 3 posto, stoji u projekcijama globalnog ulaganja u oglašavanje na Internetu istraživačke kuće ZenithOptimedia. Bug, ewn.co.za

09.06.2016. (14:10)

Internet killed the TV star

Oglašavanje na internetu premašit će televizijsko

Još malo i televizija će izgubiti vodstvo među medijima koji donose najveću zaradu od reklama. Kako su oči konzumenata sve više umjesto na TV prikovane na još manje ekrane, slijedi ih i oglašivačka industrija: prema izvješću PwC-a, prihodi od oglašavanja na američkim TV postajama porast će do 2020. na 81,7 milijardi dolara, no prihodi na internetu trebali bi ih premašiti i donijeti 93,5 milijardi dolara. Pritom se najveći potencijal vidi u mobilnim videoplatformama koje bilježe vrtoglav rast popularnosti. T-Portal

09.06.2016. (08:29)

I'm lovin' it

Budućnost brendiranja je – debrendiranje

Sadašnjost je marketinga prirodno oglašavanje, odnosno reklame koje se prave da su tekstovi s pravim sadržajem (npr. članak o važnosti kvalitetnog sna koji prikriveno reklamira madrac), čime se čitatelja pokušava uvjeriti da čita uobičajen tekst ili članak. No što donosi budućnost? Zaokret od 180 stupnjeva i povratak autoritetu prodavača i proizvodu koji govori sam za sebe, tvrdi (pomalo idealistički) Co.Design. Slijedi pad konzumerizma, povratak kvaliteti i debrendiranje.

26.04.2016. (07:00)

Azut Media d.o.o. najbrži put do tvrtke

Azut Media d.o.o. pruža usluge marketinga na suvremen način za poduzeća u Hrvatskoj. Nudi kompletne usluge u marketingu i time pomaže prilikom pronalaska tvrtki te pri unaprijeđenju njihovog poslovanja. Primarni medij za oglašavanja poduzeća je kombinacija internet marketinga te klasičnog tiskanog oblika. Naručite svoje besplatno izdanje imenika već DANAS!

S objavom na jednom od najposjećenijih portala Moja djelatnost te uz objavu u imeniku tvrtke su vidljive širom Hrvatske i Europe putem interneta, kao i fizički na svim mjestima širom Hrvatske gdje pojedinačne tvrtke trebaju biti vidljive. Ovakav pristup marketingu jako je efikasan i prikladan i za one koji nemaju internet stranice ili ne ulažu puno u taj vid oglašavanja.
Tiskano izdanje kao takvo, iako je klasični oblik oglašavanja još uvijek je unosno, pošto je u fizičkom obliku te ostaje na mjestima trajno do sljedećeg izdanja. Ovakvim pristupom Azut media vašu tvrku približava i onom postotku korisnika i potencijalnih klijenata koji se ne koriste internetom.

Pored internet marketinga i tiskanog oglašavanja, Azut Media pruža i usluge zakupa medijskog prostora, organiziranja evenata i kampanja, ciljanih promidžbi i nagradnih igri – sve po mjeri pojedinačnog klijenta. Specijaliziran tim grafičkih dizajnera pruža idejna rješenja u smislu izrađivanja web stranica, oblikovanja reklama u tisku i bannera te svim ostalim uslugama koje pruža Azut Media d.o.o. svojim klijentima. U svakom trenutku dobar tim informatičara i dizajnera mogu zadovoljiti svaku želju i potrebu pojedinačne tvrtke.

Ovakvim načinom oglašivanja, putem portala “Moja djelatnost”, tiskanog izdanja imenika te ostalih usluga koje pruža Azut Media, uvijek ćete biti korak ispred konkurencije. Posjetite stranice Azut Medie na www.azut-media.hr, portalu Moja djelatnost na www.moja-djelatnost.hr te na Azut Media žutim stranicama.

Prijavite se i objavite vašu firmu na najposjećenijim portalima i u tiskanom izdanju imenika ”Moja Djelatnost”. Za više informacija obratite se na kontakt mail info@azut-media.hr ili putem telefona 01/6314-299, 091/4443-515.

Osigurajte svoju poziciju na internetu, te unaprijedite svoje poslovanje uz pomoć Azut medie!

21.03.2016. (00:02)

Objekt žudnje

Sustav analize podataka otkriva da prodavači znaju više o nama od nas samih

U jednom slučaju u SAD-u ljutiti otac napao je oglašivače jer su njegovoj kćeri slali reklamne ponude za trudničke proizvode na mejl, no ispostavilo se da je mlada trudnica tu informaciju od oca sakrila. Oglašivači znaju o nama i više nego mi sami te nam na temelju naših pretraživanja i prethodnih transakcija serviraju proizvode za koje i ne znamo da ih trebamo, a sve je to rezultat mora studija o ljudskom (potrošačkom) mozgu, koja možda i previše zadiru u našu privatnost. Dnevnik.hr

15.01.2016. (10:22)

Borzan: Promjenama u proizvodnji, preradi, pakiranju i oglašavanju hrane protiv debljine

Hrvatska eurozastupnica Biljana Borzan sastala se u Bruxellesu s nizozemskom ministricom zdravlja, socijalne skrbi i sporta Edith Schippers. Nizozemska je preuzela predsjedanje Europskim vijećem u prvoj polovici 2016. i ministri te zemlje žele poboljšati suradnju s Europskim parlamentom kroz sastanke s eurozastupnicima koji “pokrivaju” njihov resor.

“Nizozemci su kao svoje prioritete u području zdravstva i sigurnosti hrane označili mnoge stvari kojima se ja bavim. Jedna od njih je zdrava prehrana kao osnova borbe protiv debljine i povezanih bolesti. Broj pretilih ljudi u EU je dosegao alarmantne razmjere, a djeca su posebno ugrožena skupina. Ako ne djelujemo sada, posljedice bi mogle biti katastrofalne. Dio rješenja vidim u promjenama koje prehrambena industrija treba napraviti u proizvodnji, preradi, pakiranju i oglašavanju hrane,” izjavila je Borzan.

Prije desetak godina službeni podaci su pokazivali da povećanu tjelesnu masu ima 10,5 posto djece u Hrvatskoj, a 3,8 posto njih je pretilo. Danas podaci Hrvatskog zavoda za javno zdravlje govore da čak 26,4 posto djece školske dobi ima prekomjernu težinu, a 11,2 posto ih je pretilo. Prema tim podacima, Hrvatska je 7. u Europi po broju djece s prekomjernom težinom.

Ministrica Schippers i zastupnica Borzan su razgovarale o potrebi organiziranja konferencije na visokoj razini na kojoj bi se raspravljalo o poboljšanju kvalitete prehrambenih proizvoda u EU. Tema konferencije bi bile smanjenje soli, šećera, zasićenih masnih kiselina i kalorija u prehrani kroz inovacije i promjene sastava hrane te suradnji proizvodnog sektora i državnih vlasti u borbi protiv prekomjerne težine i pretilosti.

“Da Nizozemska sama odredi npr. maksimalne količine soli i šećera u prerađenoj hrani, naša prehrambena industrija bi propala. Europa ima otvoreno tržište i ljudi bi jednostavno kupovali nezdravu hranu uvezenu iz Belgije ili Njemačke koje nemaju takve propise. Ograničenja na nezdrave tvari u hrani mogu funkcionirati samo ako se odnose na prehrambenu industriju u cijeloj EU i uvoz. Zaključno, potrebno je mijenjati prehrambene navike ljudi, a to je dugotrajan proces,” izjavila je Schippers.

Nizozemska odskače po učinkovitosti u rješavanju problema prekomjerne težine: predviđa se da će do 2030. godine manje od polovice Nizozemaca imati problem s težinom ili biti pretilo, a osam posto pretilo, dok je 2010. to bilo 54%, odnosno 10%.

Veto Parlamenta na odredbu od 30 posto šećera u hrani za bebe

Pretilost djece je problem čijem rješavanju treba pristupiti od samog početka, stoga je veliku buru u Europskom parlamentu podigao prijedlog Europske komisije da se gornja granica za udio šećera u hrani za bebe postavi na 30 posto. Odbor za okoliš, zdravstvo i hranu Parlamenta je promptno stavio veto na taj prijedlog.

“Komisija je jednostavno prepisala odredbu iz 1996. prema kojoj hrana za bebe može sadržavati i do 30 posto šećera! To je suludo, Svjetska zdravstvena organizacija je 2015. je objavila preporuku da se u hranu za bebe do dvije godine uopće ne bi trebalo dodavati šećeri i sol. Nadam se da će sljedeći tjedan odluka odbora velikom većinom biti potvrđena na plenarnoj sjednici u Strasbourgu. U raspravi o kvaliteti hrane samoregulacija prehrambene industrije je moguće rješenje, no kada su u pitanju djeca, treba djelovati propisima,” kazala je Borzan te dodala kako iz škola treba zakonom izbaciti nezdravu hranu te ograničiti reklamiranje takve hrane i pića djeci.

11.08.2015. (13:25)

Izbaci uljeza

198 milijuna ljudi koristi alate za blokiranje reklama

U ovoj godini rast uporabe alata za blokiranje reklamnih sadržaja na internetu iznosi čak 41%, otkrilo je istraživanje Adobea i PageFaira (irske startup tvrtke koja pomaže tvrtkama u ostvarivanju zarade od oglašavanja). Čak 198 milijuna osoba u svijetu redovito koristi neki od alata za blokiranje reklama, što će u konačnici oglašivače ostaviti bez 21,8 milijardi dolara prihoda, a slično se očekuje i na mobilnim uređajima, gdje takvi alati još nisu uzeli punoga maha. Bug