Možda je to samo umjetnički izričaj koji mnogi ne razumiju
Gola pojava Biance Censori na dodjeli Grammyja možda ima performativnu vrijednost
Za jedne je napadna golotinja dokaz njezine prežvakanosti, za druge politički statement. Na fotografiji Bianca nije sama, a Kanye nije gol. On je odjeven, siguran, zaštićen crninom od prodora pogleda. Ona je izložena, ali sigurna uz njega, koji svojom prisutnošću i pogledom uokviruje njezin “performans”. On kao promatrač postaje bitnija stavka od njezine golotinje, barem na simboličkoj razini, na razini fotografije. Ona ne daje intervjue, izjave ni objašnjenja. Pušta tijelu da govori, skriva ruke iza leđa, dok mi i Kanye govorimo umjesto nje.
Pišemo o njegovoj moći manipulacije, a ne o njezinom umijeću poziranja. Pišemo o njegovim antisemitskim proglasima, a ne o njezinim modnim iskoracima. Koja je uopće njezina priča? On govori, za nju, umjesto nje, poput trbuhozborca. On je pripovjedač. Ona, iako gola, ustvari je nevidljiva. Utoliko je Biancin potez potencijalno feministički, jer je razotkrivši se na crvenom tepihu razotkrila uvjete svojeg bivanja – kao lutka, model izveden na crveni tepih, a ne izvedbena umjetnica. Dora Šustić za Novosti