Kad koriste društvene mreže, ljudi zapadaju u 'disocijativna stanja' - Monitor.hr
26.05. (08:00)

Marketinška klopka

Kad koriste društvene mreže, ljudi zapadaju u ‘disocijativna stanja’

Ponekad dok čitamo dobru knjigu osjećamo se kao da smo prebačeni u neki drugi svijet i prestanemo obraćati pažnju na ono što je oko nas. Istraživači Sveučilišta Washington zapitali su se ulaze li ljudi u slično stanje disocijacije i kad surfaju društvenim mrežama i objašnjava li to zašto se korisnici osjećaju izvan kontrole nakon što provedu toliko vremena na svojoj omiljenoj aplikaciji. Autori su se zapitali što bi se dogodilo kad bi izradili platformu društvenih medija tako da nastavi nuditi ono što se ljudima sviđa u njoj, ali da korisnik pritom zadrži kontrolu nad svojim vremenom i pažnjom? Sudionicima istraživanja, odreda korisnici Twittera, mjesec su dana koristili Chirp koji im je svakih 15 minuta postavljao pitanje koliko obraćaju pažnju na ono što rade i svijet oko sebe. Stalno pojavljivanje dijaloškog okvira pomoglo je ljudima da osvijeste kako su “uhvaćeni u mrežu” i da stranicom skrolaju bez veze i smisla, gubeći kontakt sa stvarnošću. Bug


Slične vijesti