Komentar: Božić je za hrvatske supermarkete još uvijek djevičanska zona - Monitor.hr
26.12.2017. (19:30)

Novo eksploatacijsko područje

Komentar: Božić je za hrvatske supermarkete još uvijek djevičanska zona

Dok se u Hrvatskoj blagdanske delicije i dalje kuhaju kod kuće, na Zapadu se sve moguće opcije božićnih večera i ručkova već dugo prodaju u supermarketima. Tamo se čak dodjeljuju i nagrade za najbolje božićne specijalitete iz supermarketa. Ako se veći dio hrvatske scene supermarketa ne okrene prema diskontnom sektoru, samo je pitanje vremena kad ćemo i puricu i mlince i brudet i sarme, pa i buzaru od dagnji, moći kupiti uredno zapakirane, gotove ili polugotove u samoposluživanjima, piše Agrobiz.


Slične vijesti

10.08.2023. (17:00)

Da se ne baci

Europska komisija želi da supermarketi doniraju hranu

Milijuni tona hrane – često sasvim upotrebljive – u Europi svake godine završe u smeću. Regija Bruxellesa namjerava obvezati supermarkete da doniraju namirnice kojima ističe rok. Ne bacaju samo supermarketi hranu. Europska komisija kaže da preko polovine hrane u smeće dolazi iz privatnih domaćinstava. Komisija želi do 2030. ograničiti količinu tih otpadaka. Raznim pravilima, trebalo bi za deset posto smanjiti količinu bačene hrane u proizvodnji, a za trideset posto u prodaji i domaćinstvima. Prijedloge još moraju razmotriti Europski parlament i države članice. Problematično je hraniti socijalno ugrožene ljude namirnicama koje bi inače otišle u smeće. Vjeruje se da ima mnogo boljih načina da svi budu siti, a da ne moraju ići u banke hrane koje su često povezane s društvenom stigmom. DW

19.01.2023. (18:00)

Dođite susjedi malo za promjenu kod nas

Mađari šokirani cijenama u hrvatskim dućanima: ovdje je sve duplo jeftinije

Djelatnici mađarske televizije ATV posjetili su Hrvatsku kako bi usporedili cijene u dućanima. Kupovali su sastojke za paprikaš. Prvo su, naravno, u Mađarskoj kupili četiri krumpira po 500 forinti po kilogramu, dva luka po 529 forinti po kilogramu i hrenovke “po relativno prihvatljivoj cijeni, s udjelom mesa od 65%. Ističu da su birali između pet vrsta krumpira po okvirnoj cijeni od 260 forinti po kilogramu. Preračunato – 0.65 eura za kilogram. U našim su supermarketima pronašli i hrenovke s 95 posto udjela mesa. Ista košarica od četiri krumpira, dva luka i hrenovki koštala je 1.33 eura, dakle gotovo jedan euro manje nego u Mađarskoj. Jutarnji

07.01.2022. (13:00)

Potrošačko društvo

Novi val otvaranja supermarketa, samo u Zagrebu otvoreno ih je desetak

Dok najavljuju dodatna poskupljenja na svojim policama na zahtjev industrije i dobavljača, trgovački lanci na našem tržištu neumorno otvaraju nove supermarkete i trgovine. Tijekom studenoga i prosinca prošle godine Konzum, Lidl, Kaufland, Plodine i Pevex samo su u Zagrebu i u zagrebačkom prstenu otvorili desetak novih hipermarketa, supermarketa i samoposluga, a kada se pribroje trgovine koje su Studenac, Stanić, Tommy i drugi maloprodajni lanci u istome razdoblju otvorili u drugim dijelovima države, dolazi se do dvadesetak novootvorenih lokacija za kupovinu robe široke potrošnje. Jutarnji

31.07.2021. (19:00)

Spice must flow

Trgovački lanci rasli i u pandemiji, osim jednog koji je ukinuo rad nedjeljom

Najveći trgovački lanci u Hrvatskoj u pandemijskoj su 2020. godini u prosjeku ostvarili osjetan pad dobiti u odnosu na godinu ranije, pokazuju financijski izvještaji koje su predali FINA-i. Uvjerljivo vodeći trgovački lanac i dalje je Konzum s prihodom od 10 milijardi kuna. Slijedi ga Lidl s prihodom od 6,06 milijardi, a slijede ih Spar (4,96 milijardi) i Plodine (4,54 milijarde kuna). Kaufland je začuđujuće zabilježio minus od 5,6 milijuna kuna. Najviše su pali KTC i Metro Cash & Carry, s time da kod potonjeg i nije začuđujuće budući da se u Metrou najviše opskrbljuju ugostiteljski objekti koji nisu mogli raditi za vrijeme lockdowna, dok je pad KTC-a vjerojatno rezultat ukidanja rada nedjeljom. Danica