Kupovina rabljenog bicikla - na što pripaziti - Monitor.hr
26.06.2021. (12:30)

Mali savjeti velikih majstora

Kupovina rabljenog bicikla – na što pripaziti

Biker.hr donosi niz savjeta što valja provjeriti kako bi utvrdili ispravnost rabljenog bicikla koji namjeravate kupiti. Kod prodavača bi trebalo raspitati se ili sam/s nekim stručnim napraviti inspekciju, i to za iduće stavke:

  • Okvir
  • Suspenzija
  • Pogon
  • Kočnice
  • Ležaj volana i vilice
  • Zadnji mjenjač
  • Vrtnja kotača i stanje guma

Slične vijesti

29.08. (12:00)

Ko padobran

U prodaju ide zračni jastuk za bicikliste

Prvi biciklistički ruksak na svijetu s integriranim zračnim jastukom i štitnikom za leđa razvijen je da značajno smanji rizik od ozljeda za moderne gradske bicikliste. Integrirani sustav zračnih jastuka razvijen je posebno za primjenu u biciklističkim ruksacima – za svakodnevna putovanja na posao, u školu ili tijekom slobodnih aktivnosti. U tu svrhu, Evoc se udružio s tvrtkom Minerva-AS GmbH sa sjedištem u Bavarskoj, specijaliziranom za zračne jastuke za sigurnost na radu. Srce sustava je senzorski kontroliran 18-litarski zračni jastuk na napuhavanje koji drastično smanjuje sile udara u slučaju sudara. Zračni jastuk je izrađen od dvoslojnog poliestera, a navodno može izdržati pritisak od sedam bara – što je ekvivalentno padu čelične ploče od 100 kg s visine od pet metara. Green

16.07. (11:00)

Gazi, gazi, gazi me...

Novi Zakon o sigurnosti prometa na cestama napokon donosi pravila za vozače romobila, rola i bicikliste

U izmijenjenom Zakonu romobili, role i koturaljke postaju pomoćna pješačka sredstva, a za njihove se vozače konačno uvode pravila. Osobnim prijevoznim sredstvima smatraju se vozila s elektromotorom ne jačim od 0,6 kW i koja na ravnoj cesti ne mogu razviti brzinu veću od 25 km/h, a koja nemaju sjedeća mjesta, kao što su monocikl s motornim ili električnim pogonom, segway te romobili s motornim ili električnim pogonom. Električni romobili koji ne spadaju u kategoriju osobnih prijevoznih sredstava – oni koji voze brže od 24 kilometra na sat – moraju biti homologirani i registrirani. Svi vozači romobila, rola i koturaljki moraju nositi kacigu, u suprotnom slijedi kazna od 300 kuna. Motoristi će zbog vožnje bez zaštitne kacige biti kažnjeni s 1000 kuna. Tportal

16.02. (07:00)

Varaždin svojim stanovnicima nudi subvencije za kupnju ili servis bicikla

14.02. (18:00)

Sam svoj taxi

Belgija plaća građanima 0,25 € za svaki kilometar vožnje biciklom do posla

Tako bi put od 10 kilometara na posao mogao značiti dodatni prihod od 1.200 eura godišnje. Nizozemska nudi sličan program, a Velika Britanija ide malo dalje. Britanski biciklisti koji na putu na posao koriste svoje bicikle dobivaju 0,23 eura po kilometru, čemu se dodaje program poticaja za najam bicikla s mogućnošću kupnje i popusta na odjeću te pribor za biciklizam. U slučaju Luksemburga, porezni poticaj je oko 300 eura za kupnju električnog bicikla za odlazak na posao. Slične poticaje imaju i Danska i Njemačka. Poslovni

19.10.2018. (12:30)

Francuzi uvode obavezne registracije za bicikle

Tvrde da će tako spriječiti sve veći broj krađa i potaknuti više ljudi da na posao idu na dva kotača. Želja vlasti je da u sedam godina poveća broj Francuza koji se biciklom voze na posao s 3 posto na 9 posto. Procjenjuje se da u Francuskoj ima 21 milijun bicikala, a gotovo 1,100 bicikala ukrade se svakoga dana. U Hrvatskoj se u prosjeku prijavi oko 1300 krađa bicikla godišnje. Guardian / Jutarnji

27.11.2017. (09:11)

Pukla guma

Slika propalog biznisa: Hrpa nabacanih bicikala

Fotografija gore nalikuje umjetničkog slici, ali zapravo je nabacana hrpa bicikala koja pokriva površinu nogometnog igrališta, visoka toliko da su potrebni kranovi kako bi dosegnuli vrh. Riječ je o groblju bicikala najvećih kineskih bike-sharking tvrtki Mobike, Ofo i Bluegogo (ova bankrotirala neki dan) koje svojim korisnicima omogućuju otključavanje biciklama smartphoneom, može ih se ostaviti bilko gdje, a cijena je manje od kune na 30 minuta. Tvrtke su preplavile kineske gradove biciklima, za što su privukle 1 milijardu dolara investicija pa samo Šangaj ima 1,5 milijuna bicikala za dijeljenje. Pretjerani broj bicikala doveo je i do zakrčenih pločnika kojima pješaci više ne mogu proći. Guardian

27.09.2017. (16:59)

Bacila je sve niz rijeku

Problem sa sustavom javnih bicikala u Australiji

Sustav javnih bicikala ubrzano se razvija u Hrvatskoj zahvaljujući Nextbikeu, a sve više korisnika ima i u Australiji. I dok javni bicikli omogućuju zdraviji život i svakako manju štetu okolišu od automobila, Australija se mora nositi s jednim neočekivanim problemom – korisnicima koji svoje unajmljene bicikle bacaju u rijeke. Samo u utorak je iz rijeke Yarre u Melbourneu izvađeno 42 bicikla tvrtke oBike. Mashable