Biciklom na posao? Samo naprijed, no uz ove savjete - Monitor.hr
12.09. (14:00)

I pazi preko ceste

Biciklom na posao? Samo naprijed, no uz ove savjete

Obavezno nosite kacigu! Ne zaboravite da je bicikl prometno sredstvo i tako ga tretiraju drugi vozači ostalih prometala na cesti, stoga poštujte prometna pravila, usudili bi se reći, i više od ostalih, obzirom da niste zaštićeni za razliku od vaše limene konkurencije. Nemojte se okretati na svaki zvuk iza sebe jer ćete na taj način gubiti ravnotežu i koncentraciju, radije se vozite po putevima predviđenim za vas bicikliste, a ako to već ne postoji na vašoj ruti do grada, onda oprezno odaberite alternativu sa što manje vožnje po cesti, a što više po pločniku. Budite vidljivi, koristite vidljive i šarene boje, s materijalima koji reflektiraju svjetlo poput prsluka koje imate u svojim automobilima. Obavezno imajte stražnje i prednje svjetlo, prije svakog skretanja pogledajte iza sebe da vidite kakva je situacija, nikad ne vozite po suprotnoj strani kolnika… Biker


Slične vijesti

Srijeda (22:00)

Po suncu i po kiši, vazda na dva kotača

Vožnja biciklom po kiši i blatu – evo na što pripaziti

Obično se dogodi da kad vidimo kišu, odmah odustajemo od vožnje i to je to. Idemo kad se vrijeme popravi, a do tad smo uglavnom nezadovoljni jer nismo bili nigdje, a dan prolazi… Rješenje postoji, a prvo su blatobrani. Obavezno prednji, dok se stražnji stavlja po izobru, preporučljivo u kombinaciji s vodopropusnim hlačama. U vrijeme kada je promjenjivo vani dobro je imati gume s nešto rjeđim čepovima te da su veći od onih za suho vrijeme. Ne moraju biti isključivo za blato gume, ali moraju imati to u svom opisu. Razlika u gripu i vožnji je ogromna. Okretanje pedala mora biti jednolično, bez naglih pokreta i nagle pomjene ritma jer će vam tada proklizati stražnji kotač i stat ćete. Dobro je pripaziti i na tlak u gumama, koji nije dobro imati jednakog cijele godine. Biker

Srijeda (14:00)

Svijet na dva kotača

Najveći parking za bicikle prostire se na tri kata, a može ih primiti više od 12 tisuća

Potpisuje ga studio Ector Hoogstad Architects koji je ovim projektom htio motivirati stanovnike Utrechta da se više voze biciklima. Riječ je o posebnom parkingu za bicikle koji se nalazi između glavnog kolodvora i trgovačkog centra Hoog Catherijne. Dizajn “korita za bicikl”, kako ga nazivaju sami arhitekti, počiva na cilja: praktičnost, sigurnost i brzina. Green

25.05. (20:28)

MS Energy najveći je hrvatski proizvođač električnih bicikala, najviše izvoze u Europu

16.02. (18:00)

Pedaliranjem do Slovenije

Pilot projekt 132 kilometra duge biciklističke staze

Državna biciklistička ruta Greenway duga 132 kilometra išla bi od slovenske granice, preko zagrebačkog dijela nasipa Save pa sve do naselja Lijevi Dubrovčak u Zagrebačkoj županiji. Kada se zna da Zagreb prema službenim podacima ima gotovo 500 kilometara biciklističkih površina, moglo bi se pomisliti da će „Greenway“ lansirati Zagreb na čelo europskih biciklističkih metropola. No, u zagrebačkom Sindikatu biciklista ne samo da ne dijele takav optimizam, negoupozoravaju kako Zagreb u odnosu na usporedive gradove u Europi kasni nekoliko desetljeća. Realizacija rute u punoj duljini bila bi značajan doprinos pozicioniranju Hrvatske na cikloturističkoj karti, odnosno njezinom povezivanju sa Slovenijom i ostatkom Europe prema zapadu. Lupiga

29.08.2022. (14:00)

Ko padobran

U prodaju ide zračni jastuk za bicikliste

Prvi biciklistički ruksak na svijetu s integriranim zračnim jastukom i štitnikom za leđa razvijen je da značajno smanji rizik od ozljeda za moderne gradske bicikliste. Integrirani sustav zračnih jastuka razvijen je posebno za primjenu u biciklističkim ruksacima – za svakodnevna putovanja na posao, u školu ili tijekom slobodnih aktivnosti. U tu svrhu, Evoc se udružio s tvrtkom Minerva-AS GmbH sa sjedištem u Bavarskoj, specijaliziranom za zračne jastuke za sigurnost na radu. Srce sustava je senzorski kontroliran 18-litarski zračni jastuk na napuhavanje koji drastično smanjuje sile udara u slučaju sudara. Zračni jastuk je izrađen od dvoslojnog poliestera, a navodno može izdržati pritisak od sedam bara – što je ekvivalentno padu čelične ploče od 100 kg s visine od pet metara. Green

16.07.2022. (11:00)

Gazi, gazi, gazi me...

Novi Zakon o sigurnosti prometa na cestama napokon donosi pravila za vozače romobila, rola i bicikliste

U izmijenjenom Zakonu romobili, role i koturaljke postaju pomoćna pješačka sredstva, a za njihove se vozače konačno uvode pravila. Osobnim prijevoznim sredstvima smatraju se vozila s elektromotorom ne jačim od 0,6 kW i koja na ravnoj cesti ne mogu razviti brzinu veću od 25 km/h, a koja nemaju sjedeća mjesta, kao što su monocikl s motornim ili električnim pogonom, segway te romobili s motornim ili električnim pogonom. Električni romobili koji ne spadaju u kategoriju osobnih prijevoznih sredstava – oni koji voze brže od 24 kilometra na sat – moraju biti homologirani i registrirani. Svi vozači romobila, rola i koturaljki moraju nositi kacigu, u suprotnom slijedi kazna od 300 kuna. Motoristi će zbog vožnje bez zaštitne kacige biti kažnjeni s 1000 kuna. Tportal