• 01.02.2018. (23:03)

    Rijekerdam

    Luka Rijeka lani povećala promet na 12 milijuna tona, s Koperom i Trstom prijeti velikim europskim lukama

    Luka Rijeka imala je prošle godine promet od 12,6 milijuna tona što je 13 posto bolje nego 2016. godine. Rast se bilježi u svim vrstama tereta – tekućem, rasutom, kontejnerskom – dok su pali voće i crna metalurgija. Još se čeka da novi vlasnik, poljska tvrtka OT Logistics dovede nove klijente, dok ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa kaže da su “rezultati pozitivni i kod ostalih luka sjevernog Jadrana što pokazuje da sjevernojadranski prometni pravac postaje sve povoljniji i polako postaje konkurencija velikim lukama na sjeveru Europe”. Konkurentska luka Kopar lani je imala 23,36 milijuna tona prometa, što je povećanje od 6 posto. Novi list



  • Slične vijesti

    01.01.2018. (13:14)

    Kapetan zaljeva

    Piranski zaljev: Nije stvar u ribarenju, nego milijardama koje prolaze u Kopar

    Spor oko hrvatsko-slovenske granice na moru ne odnosi se na ribe koliko na interese velikih kompanija i država koje ne žele da Hrvatska bude u poziciji ugrožavati im slobodu prolaza prema Trstu i Kopru. Već sada uskim morskim prolazom kroz hrvatsko more godišnje prolaze milijarde eura roba, a za koju godinu promet će porasti 50%. Ako moćne zemlje EU žele siguran trgovački pravac, mora i Hrvatska od toga imati znatne gospodarske koristi – mora zahtijevati da i luke Rijeka i Ploče dobiju jednaku potporu EU kao što su ih dobili Kopar i Trst, piše Večernji u vrlo zanimljivom tekstu.

    01.12.2017. (07:42)

    Moj je grad pred Božić dobio luku

    Luka Rijeka: Najveća investicija u zadnjih 40 godina je pri kraju

    Izgradnja novih kapaciteta na pozadinskom skladištu riječke luke u Škrljevu bliži se kraju svoje prve i druge faze. Na Škrljevu će za tri tjedna biti otvoreno oko 100.000 četvornih metara natkrivenog skladišnog prostora i dodatni uređeni plato za kontejnere. Riječ je o projektu vrijednom 218 milijuna kuna, što ga čini najvećom investicijom tvrtke Luka u posljednjih 40-ak godina. Novi list

    20.07.2017. (06:32)

    Hvala EU

    Dvije milijarde i 600 milijuna kuna ulaganja u Luku Rijeka

    Za devet infrastrukturnih projekata u Luci Rijeka i na riječkom prometnom pravcu Europska komisija odobrila je dvije milijarde i 600 milijuna kuna ili 96 milijuna eura nepovratnih sredstava. Njima će se sagraditi, uz ostalo, intermodalni željeznički teminali na kontejnerskim platoima – Zagrebačkom i Brajdici. HRT

    11.06.2016. (10:45)

    Kameno more

    Najveće gradilište na Kvarneru – Zagrebačka obala riječke luke

    Jučer je proizveden 25. armirano-betonski keson od ukupno 49 koliko će biti ugrađeno u temelje novog kontejnerskog terminala buduće Zagrebačke obale, trenutno najvećeg gradilišta na Kvarneru (svaki keson ima 4.000 tona, dug je 20,8 metara, širok 22,9 metara). Posao vrijedan 70 milijuna eura radi talijanski konzorcij, a s obzirom da će dubina gaza biti 20 metara Rijeka će imati prednost pred većinom mediteranskih luka jer rijetko koja ima toliku dubinu. Prepreka Zagrebačkoj obali je cestovna – da bi dobila uporabnu dozvole treba izgraditi cestu D-403, u dužini od oko 2,5km od Zagrebačke obale do čvora Škurinje na riječkoj obilaznici, a tek je u fazi Studije opravdanosti. Završetak gradnje ZG-obale – za dvije godine. Novi list

    13.05.2016. (05:20)

    Prodati da bi se jeftinije posuđivalo...

    Za Croatiju osiguranje moglo bi se dobiti 900 milijuna kuna, za ACI 480

    Državni udio u Podravki trenutno vrijedi oko 630 milijuna kuna, ima i zainteresiranih za kupnju, ali velika su protivljenja prodaji, iako je riječ o manjinskom udjelu. Kad bi prodala svih svojih 31.2% udjela u Croatia osiguranju država bi zaradila 900 milijuna kuna (premijer očekuje 30 milijuna eura pa bi vjerojatno prodao samo dio), dok državni udjel u ACI-ju vrijedi oko 480 milijuna kuna. Cijeli državni udio u Končaru vrijedi 900 milijuna kuna, no plan je prodati 25% udjela za 46 milijuna eura. Croatia Airlines u zadnje tri godine posluje pozitivno, ali s malom dobiti, vrijednost Luke Rijeka je 200 milijuna kuna, Petrokemije 120 milijuna, no u ove bi se kompanije moralo puno ulagati, piše T-Portal o tvrtkama koje su se našle na širem popisu za prodaju.

    11.05.2016. (14:10)

    Sve što vrijedi

    Vlada prodaje udjele u Croatia Airlinesu, ACI, Končaru, Podravci…

    Na današnjoj telefonskoj sjednici Vlada je donijela odluku o tome koje tvrtke idu u privatizaciju . Na prodaju će biti stavljeni državni udjeli u firmama: ACI, Croatia Airlines, Luka Rijeka, Croatia banka, Petrokemija, Končar elektroindustrija, Podravka i Croatia osiguranje. Mostovi Miro Bulj i Ivan Kovačić su protiv prodaje strateških tvrtki, kao i SDP-ova Dragica Zgrebec. T-Portal

    29.07.2015. (16:13)

    Nešto će se pitati i Koper

    ‘Želimo da Luka Rijeka postane najveća na Jadranu’

    Ulaskom poljske tvrtke OT Logistics u Luku Rijeka, tvrtka je povećala temeljni kapital na 539 milijuna kuna, a poljski partneri postali su vlasnici 20 posto dionica riječke Luke. Time je uspješno završena dokapitalizacija putem javne ponude dionica. Prema riječima predsjednika Uprave Luke Rijeka Vedrana Devčića, izdanjem novih dionica temeljni je kapital tvrtke povećan za dodatnih 300 milijuna kuna. T-Portal, Novi list

    20.07.2015. (18:28)

    Cześć Horwaci!

    Tko su Poljaci koji ulažu milijune u Luku Rijeka

    Dokapitalizacija Luke Rijeka, kojom najveća hrvatska morska luka prikuplja kapital za financiranje proširenja pozadinskog terminala Škriljevo, ispunila je očekivanja. U prva tri kruga upisano je 5,4 milijuna dionica i uplaćeno 215,9 milijuna kuna, što je približno 72% od planiranih 300 milijuna kuna. Većinu novih dionica kupili su domaći mirovinski fondovi, a značajan iznos uplatio je i investitor iz Poljske – radi se tvrtki OT Logistics, koja je uložila 80 milijuna kuna i upisala 37% novih dionica, piše tportal.

    17.01.2015. (19:03)

    Kontejner surprise

    Zapljena u Rijeci: Teret iz Kine deklariran kao soja sadržavao 20 tona mesa smrznutog još 2008.

    U riječkoj luci otkriveno je da je 20 tona tereta iz Kine deklariranog kao soja sadržavao meso i ribu, od čega su neki dijelovi bili zamrznuti još 2008. Carinici su se odlučili za provjeru jer su kontejneri trebali biti hlađeni, što za soju nije potrebno. Teret je navodno trebao ići u Italiju, ali nije isključeno da je mogao završiti i na području Hrvatske. Među teretom je bilo gusaka, pataka i labudova, sušenih kokoših nogu, trpovi, algi i ribe, no o čemu se točno radilo znat će se tek nakon detaljne analize. Novi list

  • Slične vijesti

    18.12.2018. (13:42)

    Potpisivanje ugovora: U Rijeku stiže bespovratnih 520 milijuna kuna za izgradnju ceste D 403 od čvora Škurinje do luke Rijeka – omogućit će brže dopremanje i otpremanje tereta u riječku luku, a otvorit će i potpuno novi ulaz u središte Rijeke

    Iscrpnije...
    01.01.2018. (13:14)

    Kapetan zaljeva

    Piranski zaljev: Nije stvar u ribarenju, nego milijardama koje prolaze u Kopar

    Spor oko hrvatsko-slovenske granice na moru ne odnosi se na ribe koliko na interese velikih kompanija i država koje ne žele da Hrvatska bude u poziciji ugrožavati im slobodu prolaza prema Trstu i Kopru. Već sada uskim morskim prolazom kroz hrvatsko more godišnje prolaze milijarde eura roba, a za koju godinu promet će porasti 50%. Ako moćne zemlje EU žele siguran trgovački pravac, mora i Hrvatska od toga imati znatne gospodarske koristi – mora zahtijevati da i luke Rijeka i Ploče dobiju jednaku potporu EU kao što su ih dobili Kopar i Trst, piše Večernji u vrlo zanimljivom tekstu.

    01.12.2017. (07:42)

    Moj je grad pred Božić dobio luku

    Luka Rijeka: Najveća investicija u zadnjih 40 godina je pri kraju

    Izgradnja novih kapaciteta na pozadinskom skladištu riječke luke u Škrljevu bliži se kraju svoje prve i druge faze. Na Škrljevu će za tri tjedna biti otvoreno oko 100.000 četvornih metara natkrivenog skladišnog prostora i dodatni uređeni plato za kontejnere. Riječ je o projektu vrijednom 218 milijuna kuna, što ga čini najvećom investicijom tvrtke Luka u posljednjih 40-ak godina. Novi list

    20.07.2017. (06:32)

    Hvala EU

    Dvije milijarde i 600 milijuna kuna ulaganja u Luku Rijeka

    Za devet infrastrukturnih projekata u Luci Rijeka i na riječkom prometnom pravcu Europska komisija odobrila je dvije milijarde i 600 milijuna kuna ili 96 milijuna eura nepovratnih sredstava. Njima će se sagraditi, uz ostalo, intermodalni željeznički teminali na kontejnerskim platoima – Zagrebačkom i Brajdici. HRT

    31.05.2017. (06:54)

    Rijeka postala mjesto najveće koncentracije luksuznih mega jahti u Hrvatskoj – trenutno ondje najveća ima 93 metra, a najmanja je duga 26 metara

    Iscrpnije...
    06.04.2017. (16:37)

    Luka Rijeka: Rekordni pretovar suhih tereta u prvom kvartalu – 1,2 milijuna tona suhih tereta, što je 51 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine

    Iscrpnije...
    05.04.2017. (07:44)

    Šef Luke Rijeka na odlasku: Riječkoj luci treba nova luka na Krku, nizinska pruga i novi krčki most

    Iscrpnije...
    16.10.2016. (07:04)

    Najveći kruzer u povijesti riječke luke privezan na kontejnerski terminal Brajdica, brodom Norwegian Jade dužine 295 metara, s 2.550 putnika i 1.050 članova posade upravlja – Riječanin

    Iscrpnije...
    07.07.2016. (07:41)

    Luksuzno plovilo vrijedno 150 milijuna eura na Gatu: ‘Northern Star’ najveća jahta u povijesti riječke luke

    Iscrpnije...
    11.06.2016. (10:45)

    Kameno more

    Najveće gradilište na Kvarneru – Zagrebačka obala riječke luke

    Jučer je proizveden 25. armirano-betonski keson od ukupno 49 koliko će biti ugrađeno u temelje novog kontejnerskog terminala buduće Zagrebačke obale, trenutno najvećeg gradilišta na Kvarneru (svaki keson ima 4.000 tona, dug je 20,8 metara, širok 22,9 metara). Posao vrijedan 70 milijuna eura radi talijanski konzorcij, a s obzirom da će dubina gaza biti 20 metara Rijeka će imati prednost pred većinom mediteranskih luka jer rijetko koja ima toliku dubinu. Prepreka Zagrebačkoj obali je cestovna – da bi dobila uporabnu dozvole treba izgraditi cestu D-403, u dužini od oko 2,5km od Zagrebačke obale do čvora Škurinje na riječkoj obilaznici, a tek je u fazi Studije opravdanosti. Završetak gradnje ZG-obale – za dvije godine. Novi list