Luka Rijeka lani povećala promet na 12 milijuna tona, s Koperom i Trstom prijeti velikim europskim lukama - Monitor.hr
01.02.2018. (23:03)

Rijekerdam

Luka Rijeka lani povećala promet na 12 milijuna tona, s Koperom i Trstom prijeti velikim europskim lukama

Luka Rijeka imala je prošle godine promet od 12,6 milijuna tona što je 13 posto bolje nego 2016. godine. Rast se bilježi u svim vrstama tereta – tekućem, rasutom, kontejnerskom – dok su pali voće i crna metalurgija. Još se čeka da novi vlasnik, poljska tvrtka OT Logistics dovede nove klijente, dok ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa kaže da su “rezultati pozitivni i kod ostalih luka sjevernog Jadrana što pokazuje da sjevernojadranski prometni pravac postaje sve povoljniji i polako postaje konkurencija velikim lukama na sjeveru Europe”. Konkurentska luka Kopar lani je imala 23,36 milijuna tona prometa, što je povećanje od 6 posto. Novi list


Slične vijesti

02.01.2021. (17:39)

A da mi uđemo u Kinesku uniju!?!

Propao natječaj: EU i SAD nisu dopustili da Kinezi uđu u riječku luku

Lučka uprava Rijeka poništila je 20,5 milijardi kuna vrijedan natječaj za koncesiju na Zagrebačkoj obali jer je najbolja ponuda stigla od konzorcija kineskih tvrtki. Pritisak na Hrvatsku SAD-a i EU da tu 50-godišnju koncesiju za kontejnerski terminal u riječkoj luci ne dobiju Kinezi bio je golem jer ne žele zbog strateških razloga Kineze u riječkoj luci. Tportal

18.12.2018. (14:42)

Potpisivanje ugovora: U Rijeku stiže bespovratnih 520 milijuna kuna za izgradnju ceste D 403 od čvora Škurinje do luke Rijeka – omogućit će brže dopremanje i otpremanje tereta u riječku luku, a otvorit će i potpuno novi ulaz u središte Rijeke

01.01.2018. (14:14)

Kapetan zaljeva

Piranski zaljev: Nije stvar u ribarenju, nego milijardama koje prolaze u Kopar

Spor oko hrvatsko-slovenske granice na moru ne odnosi se na ribe koliko na interese velikih kompanija i država koje ne žele da Hrvatska bude u poziciji ugrožavati im slobodu prolaza prema Trstu i Kopru. Već sada uskim morskim prolazom kroz hrvatsko more godišnje prolaze milijarde eura roba, a za koju godinu promet će porasti 50%. Ako moćne zemlje EU žele siguran trgovački pravac, mora i Hrvatska od toga imati znatne gospodarske koristi – mora zahtijevati da i luke Rijeka i Ploče dobiju jednaku potporu EU kao što su ih dobili Kopar i Trst, piše Večernji u vrlo zanimljivom tekstu.

01.12.2017. (08:42)

Moj je grad pred Božić dobio luku

Luka Rijeka: Najveća investicija u zadnjih 40 godina je pri kraju

Izgradnja novih kapaciteta na pozadinskom skladištu riječke luke u Škrljevu bliži se kraju svoje prve i druge faze. Na Škrljevu će za tri tjedna biti otvoreno oko 100.000 četvornih metara natkrivenog skladišnog prostora i dodatni uređeni plato za kontejnere. Riječ je o projektu vrijednom 218 milijuna kuna, što ga čini najvećom investicijom tvrtke Luka u posljednjih 40-ak godina. Novi list

20.07.2017. (08:32)

Hvala EU

Dvije milijarde i 600 milijuna kuna ulaganja u Luku Rijeka

Za devet infrastrukturnih projekata u Luci Rijeka i na riječkom prometnom pravcu Europska komisija odobrila je dvije milijarde i 600 milijuna kuna ili 96 milijuna eura nepovratnih sredstava. Njima će se sagraditi, uz ostalo, intermodalni željeznički teminali na kontejnerskim platoima – Zagrebačkom i Brajdici. HRT

31.05.2017. (08:54)

Rijeka postala mjesto najveće koncentracije luksuznih mega jahti u Hrvatskoj – trenutno ondje najveća ima 93 metra, a najmanja je duga 26 metara

06.04.2017. (18:37)

Luka Rijeka: Rekordni pretovar suhih tereta u prvom kvartalu – 1,2 milijuna tona suhih tereta, što je 51 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine

05.04.2017. (09:44)

Šef Luke Rijeka na odlasku: Riječkoj luci treba nova luka na Krku, nizinska pruga i novi krčki most

16.10.2016. (09:04)

Najveći kruzer u povijesti riječke luke privezan na kontejnerski terminal Brajdica, brodom Norwegian Jade dužine 295 metara, s 2.550 putnika i 1.050 članova posade upravlja – Riječanin

07.07.2016. (09:41)

Luksuzno plovilo vrijedno 150 milijuna eura na Gatu: ‘Northern Star’ najveća jahta u povijesti riječke luke