Mate Rimac: Sad zapošljavamo 400 ljudi, rastemo na 1.000 - Monitor.hr
20.05.2018. (11:35)

Concept_Thousand

Mate Rimac: Sad zapošljavamo 400 ljudi, rastemo na 1.000

“Planiramo maloserijsku proizvodnju transformirati u velikoserijsku, u ovom trenutku upošljavamo oko 400 ljudi, a razvijamo novi razvojno-istraživački centar koji će upošljavati preko 1000 ljudi” – kaže Mate Rimac o planovima za budućnost za Bug. Intervjuirali su ga na najvećoj europskoj developerskoj konferenciji WeAreDevelopers 2018., a kaže za auto Concept_Two da su sve za taj model razvili isključivo samo za njega – šasija, getribe, inverteri, ovjes, baterija, pogon, elektronika – te da žele proizvesti u predviđenom vremenskom periodu u 30-40 primjeraka godišnje. Dodaje da u ovom trenutku najviše rade s Renaultom, Jaguarom, Aston Martinom, Koenigseggom i Seatom te da se ne žele natjecati s prevelikom konkurencijom poput Ubera, nego da žele biti vodeći “u svojoj niši tj. u specifičnim aktivnostima autonomne sportske vožnje”.



Slične vijesti

26.05. (19:30)

Čista matematika

Mate Rimac tvrtku je osnovao prije samo 10 godina, a danas je najbogatiji Hrvat

Nakon što su parteri njegove kompanije postali Hyundai Motor Company i Kia Motors Corporation Mate Rimac postao je najbogatiji hrvatski poduzetnik, piše Slobodna Dalmacija. Rimac drži 47,7 posto tvrtke “Rimac Automobili”, kineski Camel group je na 14 posto, Hyundai na 11 posto, Porsche 10 posto, Kia 2,7 posto i ostalo su manji udjeli dosadašnjih ulagača iz 2012. i 2013. godine. Ekonomist Ivica Brkljača na osnovu toga izračunao je da “Rimac Automobili” vrijede 4,3 milijarde kuna. Rimčev udio u firmi težak je 279 milijuna eura ili 2,1 milijardu kuna, čime je prešišao sve ostale teškaše u Hrvatskoj, kako je zaključio Brkljača.

19.05. (16:30)

Svi putevi vode u Rim(ac)

Rimac pored dvorca Kerestinec kreće u izgradnju glamuroznog sjedišta svoje high-tech tvrtke za 2000 ljudi

Mate Rimac, u čiju su tvrtku Hyundai Motor Company i Kia Motors Corporation odlučili uložiti 600 milijuna kuna, kreće u projekt razvoja investicije koja se mjeri između 80 i 100 milijuna eura – u projekt Rimac Campus. Taj budući prostor bit će središte njegove tvrtke u kojem će raditi više od dvije tisuće ljudi, i u tamo će se smjestiti razvojno-istraživački centar, proizvodnja, testiranje, prostor za edukacije, kinodvorana, bit će i hotel za goste i zaposlenike koji dolaze izvana, vrtići za djecu zaposlenika, restorani, proizvodnja hrane, frizeri, sportski objekti, startup inkubator, ali i golemi park na kojem će zaposlenici, ali i posjetitelji moći slobodno raditi i uživati. Rimac želi integrirani objekt, no ne želi otkriti točnu lokaciju kampusa. Jutarnji piše da je pored dvorca Kerestinec.

15.05. (08:30)

Radnik najbolje radi kad radi za sebe

Mate Rimac: 7 posto tvrtke dat ću radnicima

Tvrtka Rimac Automobili je u deset godina od osnivanja imala ukupno 140 milijuna eura investicija u kapital, što je “više nego sve hrvatske tehnološke startup tvrtke zajedno”, kaže Mate Rimac u intervjuu Jutarnjem. Objašnjava da će Hyundaijevu investiciju (600 milijuna kuna) potrošiti na gradnja kampusa za 2.000 ljudi, razvojno-istraživačkog centra i tvornice, zapošljavanje ljudi, opremanje firme i, generalno, prelazak na serijsku proizvodnju. Što se vlasništva tiče, kaže da on da sada drži 47,7% tvrtke, kineski Camel group 14%, Hyundai 11%, Porsche 10%, Kia 2,7%, a najavljuje da će svi zaposlenici dobiti udjel – “vjerojatno će im ići ukupno sedam posto, od čistačice do direktora, ali neće svi dobiti jednak dio”. Rimac automobili sad vrijedi 500 milijuna eura.

30.04. (19:30)

Nešto kao fen na kotačima

Mate Rimac: Budućnost autoindustrije je u struji, dijeljenju i autonomnosti

Sve su to njegove procjene i predviđanja, ali ima smisla: U sljedećih 20 godina automobili će se koristiti prema potrebi, korisnici neće biti vlasnici, a sljedeće generacije vjerojatno ih neće ni naučiti voziti. Do 2030. godine gotovo 80 posto automobila bit će autonomno, a svi će biti spojeni na internet. Do 2030. bit će više od trećine električnih automobila, do 2030. će se 90 posto automobila dijeliti. Poslovni

07.12.2018. (13:30)

Mate Rimac u razgovoru sa Nicom Rosbergom

Bivši svjetski prvak u Formuli 1 Nico Rosberg na svom YouTube kanalu ugostio je Matu Rimca i napravio intervju [video_icon] (48 minuta) sa njim. Pričali su o svemu – o Rimčevim počecima, o tome zašto tvrtka Rimac Automobili uopće postoji, o Rimčevim poteškoćama u životu, o odgovornosti koju nosi pozicija šefa tako velike tvrtke… Index ima kraći tekstualni sažetak razgovora.

22.11.2018. (10:30)

Financial Times objavio veliki članak o Mati Rimcu

U tekstu su Rimca stavili u odnos sa Elonom Muskom: “Kada je tvrtka Tesla 2008. proizvela svoj prvi automobil, Roadster, Elon Musk je imao tek 37 godina. Rimac danas pak ima tek 30 godina. Tesla je prošle godine proizveo 100.000 automobila. Rimčevi se pak automobili mogu prebrojati na prste ruku.” Rimac im je pojasnio i kako je Musk osnovao tvrtku novcem koji je zaradio prodajom PayPala, dok je on počeo svoj biznis u garaži svojih roditelja. Financial Times i prijevod na Indexu.

13.11.2018. (08:21)

Toliko na sat vozi i kompanija

Rimac zapošljava 100 novih radnika

Trenutno imaju zaposleno 429 radnika (+53 vanjskih suradnika i studenata), a nove radnika traže jer se šire na druge lokacije potrebne za proizvodnju te za istraživanje i razvoj. Prosječna neto plaća kod Rimca je 5.353 kune, lani su ostvarili ukupni godišnji prihod u iznosu od 60 milijuna kuna, uz gubitak od 43 milijuna kuna, piše portal Jutarnjeg za ekonomiju Novac.hr.

23.09.2018. (10:30)

Lega automobili

Mate Rimac otvorio novi ured u Osijeku – rade domaći dečki, a vodi ih Indijac

Tvrtka Rimac Automobili otvorila je novi ured u Osijeku koji će se baviti visokonaponskim pretvaračima, sustavima za punjenje baterija automobila i napajanjem 12-voltnih sustava. Zasad je u Osijeku sedam zaposlenih, kojima je voditelj Rajkumar Rajappan, stručnjak porijeklom iz Indije, s 20-godišnjim iskustvom u industriji, u Švicarskoj i Njemačkoj. Kaže Rimac da je ove godine zaposlio 200 ljudi te da im je prioritet staviti C-2 u proizvodnju. Novac.hr