Mate Rimac: Sad zapošljavamo 400 ljudi, rastemo na 1.000 - Monitor.hr
20.05.2018. (11:35)

Concept_Thousand

Mate Rimac: Sad zapošljavamo 400 ljudi, rastemo na 1.000

“Planiramo maloserijsku proizvodnju transformirati u velikoserijsku, u ovom trenutku upošljavamo oko 400 ljudi, a razvijamo novi razvojno-istraživački centar koji će upošljavati preko 1000 ljudi” – kaže Mate Rimac o planovima za budućnost za Bug. Intervjuirali su ga na najvećoj europskoj developerskoj konferenciji WeAreDevelopers 2018., a kaže za auto Concept_Two da su sve za taj model razvili isključivo samo za njega – šasija, getribe, inverteri, ovjes, baterija, pogon, elektronika – te da žele proizvesti u predviđenom vremenskom periodu u 30-40 primjeraka godišnje. Dodaje da u ovom trenutku najviše rade s Renaultom, Jaguarom, Aston Martinom, Koenigseggom i Seatom te da se ne žele natjecati s prevelikom konkurencijom poput Ubera, nego da žele biti vodeći “u svojoj niši tj. u specifičnim aktivnostima autonomne sportske vožnje”.


Slične vijesti

Utorak (23:00)

Najbrži auto ne znači i siguran auto

Problemi s homologacijom Rimac Nevere prerastaju u prvorazredni skandal

Već smo pisali o Rimcu ovih dana, ali ovaj članak svakako moramo podijeliti: Sve je počelo u ljeto kad su Rimčevu Neveru zaustavili kod Dubrovnika. Prvo, taj auto nije homologiran, odnosno nema dozvolu za vožnju po javnim cestama niti može biti registriran. Drugo, obijesnom vožnjom po brzini većoj od 200 km/h na mjestu gdje se smije voziti 90 zbirno je to bilo najveće kršenje prometnih propisa u hrvatskoj povijesti. No, još je važnije pitanje sigurnosti vozila u slučaju eventualne nezgode. Pokraj PR snimaka i pokaznih vožnji u kontroliranim uvjetima, svjedočili smo prvoj nesreći pred kamerama koja se ikada dogodila Rimčevom Concept 1 (u emisiji Grand Tour) i tada se auto – zapalio. Rimčevi auti imaju možda vrhunske performanse, no pitanje je kako to da druge svjetske automobilske industrije s puno boljom tehnologijom od male svetonedeljske nemaju isto, ako ne i bolje? Ne zato što je Rimac genijalac ispred svog vremena, već zato što njima isprazna marketinška stavka “najbrži električni auto na svijetu” ništa ne znači. Više tehničkih detalja u analizi Željka Marušića za Autoportal.

Utorak (15:00)

Ne oglašavaj robu koju nemaš u dućanu

Mate Rimac: marketinški talent, obećanja i kontradiktorne izjave

Čovjek velike tehnološke inteligencije, dosad je posijao niz obećanja i kontradiktornih izjava koje upućuju na zaključak da nije lišen ni iznimnog marketinškog talenta: u više je navrata najavljivao projekte koji nisu realizirani ili nisu izvedeni onako kako su zamišljeni. Rimčeva objašnjenja ili je teško dobiti ili se svode na minorizaciju već obećanog u odnosu na ono što je tek u planu, ili, pak, primjedbe pripisuje jalu neuspješnih. Zanimljivo je da je Index prvi mainstream medij koji se okrenuo protiv Rimca. Babić je objavio da ni on nije lišen propitkivanja, dok je tema na Gospodarstvu Foruma.hr okrenuta protiv njega već u pet izdanja. Još otprije internetom kola pdf Rimac – Pogled s druge strane koji mu također nije sklon.

07.07. (10:30)

Boga ti

Rimac: Iduće godine predstavljamo robotaxije za cijeli svijet

Uplatili smo 20 milijuna eura u državni proračun, a dva milijuna eura smo dobili iz proračuna, to je činjenica. Pet milijuna smo dobili od Europske unije do sad. Privukli smo preko 200 milijuna eura investicija u Hrvatsku i privući ćemo još stotine milijuna u sljedećih par godina te investirati u Hrvatskoj i zapošljavati još tisuću ljudi i stvarno ne mogu vjerovati da netko misli da je to loše za državu – kazao je Rimac u RTL Direktu.

06.07. (17:30)

Brm brm

Zoran Vitas: Rimac – Odvest ćemo Bugatti u budućnost; Meschke – Mate, nemoj se nikada promijeniti!

Uz bombastičnu vijest o Rimčevu preuzimanju Bugattija kolumnist piše: Većinski je dioničar nove kompanije Rimac Grupa koja će biti većinski dioničar s udjelom od 55 posto dok Porsche zadržava postojeći udio od 24 posto u Rimac Grupi a stiče i udio od 45 posto u novoj kompaniji. Za sve je uključene poslovne entitete ovo velik događaj, o tome svjedoči dolazak u Dubrovnik i čelnih ljudi Porschea, Olivera Blumea, izvršnog direktora i Lutza Meschkea, zamjenika predsjednika i financijskog direktora Porschea. Piše Zoran Vitas za Večernji list

17.06. (16:30)

U svakom slučaju pozornost je na njemu

Njemački mediji tvrde da Rimac izlazi na burzu, on kaže – nismo još odlučili

Rimac automobili izaći će na burzu 2022. godine, a uskoro će preuzeti prizvođača luksuznih automobila Bugatti, objavio je njemački Manager Magazin, a prenosi RTL. Navodi se i kako Rimac cilja doseći tržišnu vrijednost od čak pet milijardi eura, što bi tu kompaniju učinilo najvrednijom kompanijom u Hrvatskoj. Razmatramo različite mogućnosti, ali nije odlučeno u kojem ćemo smjeru ići – komentirao je Rimac. Index

11.06. (20:30)

Okršaj na cesti?

Rimac: Elon Musk nas ignorira, ali i dalje smo puno brži

Unatoč tome što nas Elon ignorira (tvrdeći da Plaid ima najveće ubrzanje) – i dalje smo puno brži, imamo gotovo dvostruku snagu, veći akumulator i brže punjenje. Ipak, nevjerojatne performanse za relativno pristupačan obiteljski automobil – postavlja nove standarde za glavne OEM proizvođače. Bravo Tesla, bravo Elone – napisao je Rimac na svom Facebooku.

03.06. (20:30)

Reda mora biti

Policija reagirala zbog jurnjave Nevere, Rimac se ispričao

Dubrovačko-neretvanska policija oglasila se o snimci jurnjave Rimčeve Nevere koja se od jutros dijeli društvenim mrežama. Kažu da će protiv vozača, koji je na magistrali gdje je ograničenje 90 km/h vozio 232 km/h, biti podnesen optužni prijedlog. Napominju i kako im nije bila prijavljena testna vožnja automobilom. Vozač iz videa se sam javio policiji, a Mate Rimac izjavio je da žali što je vijest o jurnjavi dala negativni kontekst predstavljanju novog automobila. Možemo biti bar malo ponosni da ljudi iz cijelog svijeta dolaze u Hrvatsku, naručiti najsnažniji auto u povijesti – razvijen i proizveden u Hrvatskoj – objavio je Rimac. Jutarnji