Sami.com
Najusamljeniji ljudi danas – milenijalci
Millennials are the loneliest generation, survey finds https://t.co/qnSXfoEgSD #health pic.twitter.com/ptvKuejxHf
— World Economic Forum (@wef) December 20, 2019
Millennials are the loneliest generation, survey finds https://t.co/qnSXfoEgSD #health pic.twitter.com/ptvKuejxHf
— World Economic Forum (@wef) December 20, 2019
Milenijalci i generacija Z mijenjaju pravila igre – brak im nije prioritet, nekretnine su preskupe da bi se kupovale, a posao se mijenja kao čarape. Umjesto telefonskih poziva, tipkaju poruke, radije dijele život na društvenim mrežama nego s obitelji, a gotovinu su zamijenili digitalnim plaćanjima. Automobili im nisu nužni, vijesti ne traže u novinama, a autoritetima ne vjeruju na riječ. Index
Oko 68 posto milenijalaca i generacije Z očekuje da će u narednih 20 godina od svojih roditelja dobiti nasljedstvo vrijedno u prosjeku 320 tisuća dolara. Tijekom sljedećih 25 godina svijet će postati “nasljednokracija”, jer će baby boomeri prenijeti 100 tisuća milijardi dolara svojim nasljednicima do 2045. godine. Udvostručenje vrijednosti nasljedstva u narednih 20 godina dovest će do ranog umirovljenja nasljednika. Prema projekcijama o očekivanom životnom vijeku, većina pripadnika te generacije doživjet će 80-85 godina, ovisno o spolu i socioekonomskim čimbenicima.
Carlo Acutis umro je 2006., u dobi od 15 godina, što znači da će biti prvi milenijalac – osoba rođena od ranih 1980-ih do kasnih 1990-ih – koji će biti proglašen svetim. Carlo je talijanski blaženik poznat po dokumentiranju svjetskih euharistijskih čuda i njihovoj katalogizaciji na mrežnoj stranici koju je sam stvorio nekoliko mjeseci prije smrti. Početkom listopada 2006. dijagnosticirana mu je leukemija, od čega je umro samo tjedan dana kasnije. Blaženim je proglašen u Assisiju 10. listopada 2020. Zbog postavljanja kataloga euharistijskih čuda online poznat je i kao “Božji influencer”, a i samom mu pripisuju dva čuda. BBC
Ovih dana, internetom kruži priča o opsesiji generacije Alfa, djecom milenijalaca, prema luksuznim kozmetičkim proizvodima. Fokus je na Sephori, gdje djevojčice od 10 godina istražuju svijet skincare proizvoda brenda Drunk Elephant, izazivajući pomutnju. Snimke ih prikazuju kako prave nered u trgovinama, otvaraju pakiranja, kradu testere i gnjave prodavačice. No, je li krivnja isključivo na njima? Terapeutkinje tvrde da je opsesija više povezana sa željom za društvenim prihvaćanjem nego s potrebom za ozbiljnom njegom kože. Ipak, stručnjaci upozoravaju da proizvodi namijenjeni odraslima nisu uvijek prikladni za mladu kožu, izazivajući raspravu o odgovornosti roditelja, influencera i društvenih mreža za ovaj zabrinjavajući trend među najmlađima. (Index)
Vjerojatno ste čuli za onu izreku “Ljudi više ne žive da bi radili nego rade da bi živjeli”. Upravo su se iz tog koncepta razvile mnoge razlike u navikama čišćenja babyboomera, pripadnika generacije X, milenijalaca i predstavnika generacije Z. Generacija Z prioritet daje onim aktivnostima koje su im osobno korisnije i u kojima uživaju, a babyboomeri se vode idejom da su važnije one stvari koje “jednostavno treba obaviti“, poput kućanskih poslova. Pripadnici generacije Z čiste svoj dom jer ih to opušta, a za razliku od njih, milenijalci, generacija X i boomeri posvećuju se čišćenju kako bi zaštitili svoju obitelj od bakterija. 24 sata
Rođen u svibnju 1980. Sunak je dio mikrogeneracije poznate kao xenijalci. Radi se o generaciji rođenoj kasnih 1970-ih i ranih 80-ih, nakon generacije X, a prije milenijalaca. Xenijalci su odrasli u analognom svijetu videorekordera i kazeta (za razliku od digitalnih milenijalaca), ali su radili i u eri pametnih telefona i brzog interneta. Oni su grupacija “nedovoljno cinična da bi bila istinski grunge, ali ni približno tako vesela kao milenijalci jer su stalno bili pod okom roditelja i osvajali trofeje samo zbog sudjelovanja”, objašnjava američka novinarka Sarah Stankorb. Rishi Sunak nije prvi svjetski čelnik xenijalac. Ako mu zatreba savjet globalnog saveznika slične dobi, uvijek može nazvati francuskog predsjednika Emmanuela Macrona, rođenog u prosincu 1977. Ako mu se on ne javi, tu je i sjevernokorejski diktator Kim Jong-un, također xenijalac. Tportal
Masovni otkazi, kada su milijuni radnika tijekom i nakon pandemije napuštali posao ili mijenjali karijeru, i dalje su u trendu. Ljudi nakon pandemije drukčije razmišljaju o životu, poslu i onome što žele. Za razliku od starijih generacija (generacija X i boomeri), za mlađe generacije (generacija Z i milenijalci) vjernost poslu je nepotrebna navika. Svaki drugi radnik razmišlja o prijelazu na ‘posao od kuće’ ili hibridni posao s punim radnim vremenom 2022. godine. Gotovo 80 posto radnika iz generacije Z privući će posao koji nudi fleksibilan rad i vrijeme za dodatnu zaradu. Ovaj trend u LinkedInu zovu velikim preslagivanjem i smatraju ga prijelomnim trenutkom za kulturu tvrtke. Što mogu učiniti poslodavci da zadrže zaposlenike? Investirajte u zaposlenike, pobrinite se da im date posao koji im odgovara, koji ih izaziva i omogućuje rast. Kad ljudi počnu stagnirati, počnu se dosađivati i tada će potražiti nešto bolje, kaže Amy Zimmerman, direktorica za ljudske resurse u Relay Paymentsu. Tportal
Analiza pokazuje da se najviše milijardera iz generacije milenijalaca nalazi u tehnološkom sektoru, čak 28. Njihova ukupna imovina doseže 254,5 milijarde dolara. To je ujedno i jedini sektor koji je uspio “proizvesti” dvoznamenkasti broj mladih milijardera. Idući sektor su financije i ulaganja sa 8 mladih bogataša koji ukupno raspolažu sa 24,6 milijardi dolara. Poslovni…
Podaci iz istraživanja LendingTree-a iz kolovoza 2019. otkrili su da je otprilike 42 posto ispitanih milenijalaca bilo u dugovima zbog kućnih ljubimaca. Gotovo 10 posto milenijalaca trenutačno otplaćuje dug. Istraživanje je ispitalo 760 vlasnika kućnih ljubimaca tijekom prva tri dana srpnja 2019. Cilj je bio vidjeti kako vlasnici kućnih ljubimaca plaćaju za svoje životinje, pogotovo kad se pojave iznenadni troškovi. S obzirom na to kako milenijalci obično odgađaju tradicionalne životne prekretnice, poput braka, kupovine kuća i rađanja, ne čudi da udomljuju više kućnih ljubimaca – 35 posto njih u usporedbi s 32 posto babyboomera. Tri su razloga zašto se milenijalci prema ljubimcima ponašaju kao prema vlastitoj djeci: novac, sloboda i roditeljska praksa. Index