Niče prvi "lažni" kružni tok, namijenjen pješacima - Monitor.hr
20.12.2022. (08:00)

Mali korak za pješake, ali veliki krlkljanac za sve vozače

Niče prvi “lažni” kružni tok, namijenjen pješacima

Nema tu velike filozofije, željelo se olakšati prijelaz pješacima pa će na aktualnom kružnom toku biti zatvoreni gotovo svi prolazi. Iz jednog smjera vozači će moći kretati samo desno, a iz drugog lijevo. Sve ostalo je zatvoreno i služit će sigurnijem prolasku pješaka. Nova prostorna strategija olakšava prelazak pješaka, ograničava mobilnost vozila na jedinstvenim točkama i stvara nova područja za uživanje u javnom prostoru, što uključuje postavljanje novih terasa za smještaj barova i proširenje postojećih. Revija HAK


Slične vijesti

Utorak (14:00)

These streets are made for walkin'

Najbolji i najgori gradovi za pješake u svijetu

Compare the Market složio je popis najboljih gradova za pješake prema različitim kriterijima poput sigurnosti, klime, broja pješačkih staza i broja ulica bez prometa. (N1):

  • Munchen
  • Milano
  • Varšava
  • Helsinki
  • Pariz
  • Tokio
  • Madrid
  • Oslo
  • Kopenhagen
  • Amsterdam

Evo i neslavne ljestvice:

  • Johannesburg
  • Patras
  • Dallas
  • Houston
  • Manila
  • Bangkok
  • Mumbai
  • Cape Town
  • Quito
  • Chicago

 

10.03.2023. (14:00)

Bez gužvi na posao

Uskoro se otvara najduži tunel na svijetu za pješake i bicikliste

Poznat kao Fyllingsdalstunnelen, prolazi kroz planinu Løvstakken u gradu na jugozapadu Norveške, povezujući stambena područja Fyllingsdalen i Mindemyren. Po izlasku iz tunela, biciklisti mogu nastaviti do središta Bergena postojećim rutama. Ukupna udaljenost rute – od Fyllingsdalena do Festplassena u središtu grada – iznosi 7,8 kilometara, što traje oko 25 minuta vožnje biciklom. Trenutno vožnja biciklom između ovih područja traje oko 40 minuta, navodi Euronews. Cilj tunela je olakšati što većem broju ljudi koji se odluče za biciklizam i hodanje umjesto vožnje. Tunel će biti otvoren svakog dana od 5.30 do 23.30. Ima dobro osvijetljena odmorišta i sigurnosne kamere posvuda. Telefoni za hitne slučajeve dostupni su svakih 250 metara. Green

04.10.2018. (13:02)

Litva će kažnjavati pješake koji koriste mobitel dok prelaze cestu – kazna do 40 eura; žele smanjiti broj žrtava prometnih nesreća

21.08.2016. (18:44)

BiH vozače koji autom poprskaju pješake kažnjava sa 150 kuna, u Hrvatskoj takvoj zakona nema

10.04.2016. (23:02)

Muke po hrvatskim biciklistima – policija, pješaci, infrastruktura i pametni telefoni