Njemački mediji tvrde da Rimac izlazi na burzu, on kaže - nismo još odlučili - Monitor.hr
17.06.2021. (14:30)

U svakom slučaju pozornost je na njemu

Njemački mediji tvrde da Rimac izlazi na burzu, on kaže – nismo još odlučili

Rimac automobili izaći će na burzu 2022. godine, a uskoro će preuzeti prizvođača luksuznih automobila Bugatti, objavio je njemački Manager Magazin, a prenosi RTL. Navodi se i kako Rimac cilja doseći tržišnu vrijednost od čak pet milijardi eura, što bi tu kompaniju učinilo najvrednijom kompanijom u Hrvatskoj. Razmatramo različite mogućnosti, ali nije odlučeno u kojem ćemo smjeru ići – komentirao je Rimac. Index


Slične vijesti

Ponedjeljak (08:00)

Za Neverovat

Peović kod Stankovića: Rimac je prevara, proizvodi aute za elitu

Katarina Peović u Nedjeljom u 2: On je balkanska Elizabeth Holmes. Kad bi razvijao baterije za električne autobuse, to bi za sve nas bilo puno korisnije. Ako društveno subvencioniramo nečiju proizvodnju, onda bi nam to svima trebalo ići u prilog. Nije stvar u Mati Rimcu ni u baterijama, nego se proizvodi elitni auto za klijentelu koja spada u 10 posto najbogatijih na svijetu, a oni su odgovorni za 50 posto proizvodnje CO2 u svijetu, znači, globalnog zagađenja. Što mi dobivamo time što proizvodimo elitni auto? Druga stvar, privilegira se jedan poduzetnik koji razvija industriju koja za sobom ne vuče druge industrije, kao što se to može reći za npr. brodogradnju. Index

27.10. (18:36)

Sveta Nedelja zbog Rimca uvrštena među tri najaktivnija središta ulaganja u klimatske tehnologije

14.10. (10:00)

A na Forumu haer ga ne vole otpočetka

Cingel: Što zapravo proizvodi Mate Rimac?

U pitanju je proizvodnja mita kao proizvodnja imidža kompanije – baziranog na genijalizmu i poduzetničkom self-made man heroizmu (čitalo se valjda Atlas Shrugged umjesto kakve manje bijedne literature), koji galopira negdje tamo daleko naprijed, ispred svog i našeg vremena, obraćajući nam se iz budućnosti i donoseći revolucionarne izume. Proliferativnost inovativnosti. Vizionarstvo ili ništa! Realan stupanj baš inovativnosti očituje se patentima, o kojima onda Rimac rado govori, kad mu odgovara. Pričalo se i o 24 patenta iako su dotad bila zaista prijavljena samo dva, i to jedan iz ranijeg projekta nevezanog uz Rimac Automobile. PR simulakrum Rimčevog poduzetničkog heroizma proizvodnjom djetinjarija postoji da bi prikrio činjenicu kako mu se i izvan PR diznilenda biznis ostvaruje kao prodaja magle. Ivan Cingel za Forum.tm.

08.06. (09:00)

Nije za naše pare, samo je pitanje do kad

Rimac u 2021. ima više od pola milijarde kuna gubitka

Sliku o poslovanju Rimac Grupe najviše narušava upravo golemi gubitak, ali i vrijeme naplate potraživanja, koje iznosi 171 dan, kao i vrijeme podmirivanja obveza dobavljačima, koje iznosi 167 dana. Nakon što je 2019. ostvarena dobit od 14.7 milijuna kuna, a 2020. od 2.3 milijuna kuna, gubitak od više od pola milijarde kuna u 2021. jako odskače. Samo investicija u Rimac Campus vrijedna je preko 1.5 milijardi kuna koju financiramo potpuno samostalno – bez kredita. Negativni rezultat u 2021. godini najvećim je dijelom prouzrokovan jednokratnim troškovima internog restrukturiranja, Bugatti transakcije te procesa prikupljanja kapitala od investitora. Iz Rimac Grupe objašnjavaju da nema nikakvih problema u poslovanju, nego je gubitak rezultat primarno širenja poslovanja, investiranja i razvoja. Dapače, tvrde da sve gubitke pokrivaju investitori, koji su očito upoznati s planovima i troškovima razvoja kompanije. Index

03.05. (15:00)

Ode investitor

Hyundai prekida sve poslove s Rimcem?

Hyundai i sestrinska marka Kia zajedno su uložili 80 milijuna eura (84 milijuna dolara) u električni startup 2019. kako bi preuzeli 12 posto udjela u tvrtki. Nema naznaka da će nastaviti raditi nakon što dovrše zadane projekte koji su u tijeku. Prema jednom izvoru, Hyundaijev odnos s Rimcem pogoršao se kad je tvrtka sa sjedištem u Hrvatskoj postala tješnje povezana s Porscheom. Istovremeno, Rimac grupa postala je većinski dioničar Bugattija s 55 posto, dok Porsche posjeduje preostalih 45 posto. Zajednički rad na projektu gorivih ćelija, koji je prvi put viđen na konceptu Hyundai Vision FK prikazanom prošle godine, neće se nastaviti. Index, slučaj se komentira i na Forumu.

23.03. (18:00)

Tko prizna, pola milijuna mu se prašta

Važna obavijest za vozače Rimčevih bicikala: Ne vozite ih! Baterije se mogu samozapaliti

Tvrtka Greyp Bikes u vlasništvu Porschea i Mate Rimca upozorila je kupce svojih električnih bicikala na probleme s baterijama. Preporuka je da ih ne voze dok ne dobiju nove baterije. Na stranicama tvrtke prije dva dana objavljeno je da se ide u opoziv baterijskih jedinca, a kupcima je obećana besplatna zamjena do 1. srpnja ove godine.  Prilikom testiranja detektirali smo moguću grešku s neispravnim očitavanjem razine napona u nekim baterijskim jedinicama, a koje se koriste na modelima G6, G5 i T5. Eventualno pogrešno očitanje napona može u rijetkim slučajevima uzrokovati prekomjerno punjenje koje nakon duljeg vremena može uzrokovati i toplinski izboj, što može uzrokovati samozapaljenje baterije, rekli su za Tportal.

01.11.2021. (19:00)

Naravno da mogu

Da bi robotaksiji vozili Zagrebom, Vlada mora osmisliti propise kakve nema nitko u Europi. Mogu li to ne zabrljati?

Da bi se Rimčeve ideje ostvarile, bit će potrebno osmisliti novi propis o autonomnoj vožnji, a mora biti donesen do sredine 2024. godine. Obuhvatit će razvoj nacionalnog postupka testiranja za autonomnu vožnju, izmjene zakona o sigurnosti cestovnog prometa, izmjene nacionalnih pravila o homologaciji vozila, izmjene propisa u području osiguranja vozila, putnika i usluge… Ne bude li tako, šesta rada europskog novca za oporavak u iznosu od 400 milijuna eura neće biti isplaćena. S obzirom na to da ćemo biti prvi koji će na ceste staviti autonomna vozila razine pet, postoji vjerojatnost da će ostale države koje budu uvodile takva vozila propise prepisivati pa tako zahtjevi postaju još ozbiljniji. Telegram

25.10.2021. (20:00)

Junak našeg doba

Jergović: Mate Rimac, mediteranska oluja, nabijena munjom

Gadno je i opasno u današnje vrijeme biti voljen… svaka prava medijska hajka, svaka velika mrziteljska kampanja, kakve ponekad traju mjesecima i godinama, započinju relativno kratkom ali vrlo nježnom i sadržajnom etapom voljenosti… Čini mi se da je Mati Rimcu (1988.) ovih dana svanulo takvo jutro… Argumente Radničke fronte prihvatili su, jedan za drugim, gotovo svi elektronski mediji, stigle su za njima i novine, po elektronskim gumnima okupljaju se sabljama dimiskijama opasane ljute fejsbuklije, i upravo započinje ono što neće stati. Nema tog junačkog djela koje bi sad pomoglo Mati Rimcu. I nema tog guslara koji bi mogao sastaviti ep u njegovu obranu. Ali ono što je važno znati: da nije bilo bezrazložne ljubavi, ne bi bilo ni ove mržnje. Ista je to energija, koja pogoni perpetum mobile hrvatskoga javnog mišljenja. Ili bi bolje bilo reći: hrvatskih javnih osjećaja… tek se zagrijava Miljenko Jergović u tekstu o Mati Rimcu.