Odlazim, ali vučem druge sa sobom: Quitfluenceri su pošast poslovne zajednice - Monitor.hr
11.11. (23:00)

Ako ide on, idem i ja

Odlazim, ali vučem druge sa sobom: Quitfluenceri su pošast poslovne zajednice

On radi za stabilnu tvrtku i dobar je u svome poslu, ali na tjednoj bazi pretražuje oglasne ploče na internetu i odlazi na intervjue danima kada radi od kuće. Nakon što primi ponudu za posao koju smatra dostojnom njegove veličine i sposobnosti, on otvoreno dijeli radosne vijesti s ostatkom odjela u firmi i uzbuđeno otkriva suradnicima značajno povećanje plaće. Za njega postoji naziv – on je Quitfluencer. Nakon što takav zaposlenik ode, drugi radnici, koji su već svjesni trendova poput quiet quittingai velike ostavke, sve više počinju razmišljati o oslobađajućem iskustvu promjene posla. Preostali radnici počinju se baviti preispitivanjem svojih odluka, razmišljajući zašto su još uvijek na istom mjestu u istoj firmi. Sada korporacijsko vodstvo mora poduzeti brze i odlučne akcije usmjerene na zaposlenike ili riskirati gubitak najboljih i najsposobnijih ljudi. Obično su prvi koji odustaju i neposredni sljedbenici quitfluencera ujedno i najjači igrači. Lider


Slične vijesti

10.03.2019. (07:30)

Foto-op je kazna

Prokletstvo savršenog mjesta za fotografiranje – stanovnici želi zabranu influencerima

Stanovnici najšarenije pariške ulice Crémieux žele zabraniti fotografiranje u svojoj ulici jer im smetaju i živciraju ih ljudi koji masovno dolaze onamo fotografirati se za objavu na društvenim mrežama. Ulica je postala popularna jer obiluje različitim bojama – na Instagramu hešteg s imenom njihove ulice broji na tisuće objava, pa reperi ondje snimaju spotove, djeveruše svadbene videe, razni influenceri slikaju se jer žele skupiti lajkove itd. Stanovnici bi ulicu zatvorili barem tijekom večeri i vikendom.

29.05.2018. (16:00)

Odlaze vodoinstalateri i fasaderi, ali ostaju blogeri i influenceri

Hrvatska influencerica Paula Sikirić: Mogu si priuštiti više od svojih vršnjaka

Njezin je posao s nekim proizvodom – naočalama, satom, lijepom krpicom na sebi, nakon nove frizure ili kozmetičkog tretmana – napraviti dobru fotografiju, napisati poruku, potpisati oglašivača, i reklama je tu čime zarađuje dovoljno da si može priuštiti puno više od prosječnih vršnjaka, piše Novi list o Pauli Sikirić, influencerici koja na Instagramu broji 47 tisuća pratitelja (ovdje profil). Počela je prije dvije godine fotografijom u kupaćem kostimu, da bi s deset tisuća sljedbenika dobila prve ponude oglašivača, a danas joj je influencer “full time job” pa dnevno objavljuje fotografije, odgovara na pedesetak poruka – pitanja gdje se što može kupiti, nabaviti – na komentare itd.

08.02.2018. (10:20)

Virtualna ljepota

Lil Miquela – modna i beauty influencerica koja uopće ne postoji

Lil Miquela 19-godišnja je modna blogerica koju na Instagramu prati više od pola milijuna ljudi, a zanimljiva je zato što zapravo postoji samo u virtualnom svijetu. Ona se druži s drugim modnim blogericama, kupuje u IKEA-i, gleda Stranger Things. Fotograf David LaChapelle snimio ju je za stranice prestižnog Paper Magazinea, a poznata vizažistica Pat McGrath upravo ju je proglasila svojom novom muzom. No nitko ne zna tko se zapravo nalazi iza njezinog lika. Buro247, Highsnobiety.com

19.10.2017. (19:07)

Pa, šta će jadni u penziji radit!?

Par kojem plaćaju 200.000 dolara da – putuje svijetom

Opis posla: šest mjeseci putovanja svijetom uz objavljivanje fotografija, videa, newslettera i blogova na Internetu; plaća: 200.000 dolara godišnje. Nije loše? Tako žive i rade Collette i Scott Stohler, par iza profila @Roamaroo na Instagramu na kojem objavljuju krasne fotografije savršenih trenutaka s putovanja poput vožnje kajakom, kuckanja čašama po balkonima ili izležavanja na savršenog čistim plažama. Ali, kažu oni, s druge strane fotoaparata nije baš tako glamurorno kao što se po fotografijama čini, a i tisuće ljudi pokušavaju zarađivati ovako dok samo manjini to i uspijeva. Jedna sponzorirana objava košta u prosjeku 300 dolara, a kaže Scott Stohler da nije dovoljno samo stavljati dobre objave nego da treba grebati i da se mora osjetiti strast… BBC

23.01.2017. (19:32)

Ili dobri biznismeni

Influenceri – prostitutke društvenih mreža?

Novo zanimanje iz snova je – influencer. Radi se o korisnicima Instagrama ili neke druge društvene mreže koji imaju veliki broj sljedbenika, pa ih razne tvrtke angažiraju da koriste i ‘preporučaju’ njihove proizvode. Neki kažu da se na taj način prostituiraju jer za mišljenje koje zastupaju dobivaju novac, te da se osim toga radi o skrivenoj reklami. Deutsche Welle