Da je Amerika osoba, imala bi zlatni ten, traku na glavi i zvala bi te "brother"
S Hulkom Hoganom je hrvanje postao kulturni događaj i ušlo u mainstream
Mnogima s ovih prostora koji nisu aktivno pratili ovu scenu, cijela ova supkultura u najmanju ruku djeluje kao gigantska misterija ili barem jedno od onih američkih ludorija koje je teško “prevesti” na hrvatski. No, Hulkamanija nije bila samo hrvački gimmick, bila je brend. Ukratko, Hulk Hogan učinio je hrvanje “cool, mainstream i tržišno isplativim” te uspostavio moderni poslovni model WWE-a temeljen na pay-per-view događajima poput WrestleManije, koju je Hogan predvodio osam od prvih devet puta. Njegov meč protiv Andréa the Gianta na televiziji je privukao rekordnih 33 milijuna gledatelja, dokazavši da hrvanje može biti spektakl za udarni termin. Uspjeh lika nije bio slučajan, već u velikoj mjeri odraz kulturne i političke klime 80-ih godina prošlog stoljeća. Akademska analiza sugerira da je lik kojeg je Hogan stvorio utjelovljivao specifične ideale američke muškosti tog doba: “Sveameričku snagu, sposobnost uspjeha bez obzira na izglede i žestoki kršćanski patriotizam”. Hrvoje Marjanović za Index.