Utorak (10:30)

Bear Grylls za +30

Savjeti za zaštitu od vrućine

Štamparev zavod sastavio popis praktičnih savjeta, evo nekih:

-noću otvoriti prozore da se ohladi kuća/stan, danju zatvoriti i rolete

-objesiti mokre ručnike, zatvoriti prozore ako se koristi klimu

-piti dovoljno tekućine, ali ne naglo, što manje kave i alkohola

-fizičke poslove obaviti od 4 do 7 ujutro, izbjegavati sunce od 10 do 17 sati

-tuširanje mlakom vodom, odjeća lagana, prozračna, svijetlih boja…



Slične vijesti

06.06. (10:00)

Vrhunski stomatolozi napravili listu namirnica koje treba izbjegavati: Meso s roštilja, kokice, gumeni bomboni, sušeno voće, gazirana pića…

04.06. (11:00)

Djeca školske dobi koja odspavaju 30-60 minuta tijekom dana su sretnija, imaju bolju samokontrolu te manji rizik za poteškoće s ponašanjem

30.05. (10:00)

Djeca koja su pretrpjela zlostavljanje ili zanemarivanje ili su traumatizirana nakon razvoda roditelja imaju manji rizik za poteškoće s mentalnim zdravljem u odrasloj dobi ako se u tinejdžerskoj dobi bave momčadskim sportskim aktivnostima

21.05. (11:00)

Izbjegavanjem konzumacije alkohola i mesnih prerađevina moguće rizik obolijevanja od raka smanjiti za 40%

07.04. (06:30)

A, zato je Bilbo tako dugo živio...

Novi zdravstveni trend – uzemljenje, izravan kontakt tijela s tlom

Koncept „earthinga“ ili „uzemljenja“ temelji se na ideji da je zemljina prirodna energija temelj našega zdravlja, a najbolje “uzemljivanje” je bosonogo hodanje jer se time dolazi u dodir s elektronima na zemljinoj površini, što ima pozitivan učinak na naše zdravlje, ponajprije protiv kardiovaskularnih bolesti. Novi list

04.04. (16:30)

Drvena medalja

Samo pola sata šetnje šumom smanjuje stres i pojačava imunitet na dva mjeseca

30 minuta šetnje šumom smanjuje koncentraciju kortizola (hormona stresa), smanjuje srčani ritam i pritisak, pokazala je studija koje se prisjetio Novi list. Nije to sve što je priroda učinila sudionicima istraživanja – depresivnost i neprijateljska nastrojenost su opali, a ljudi su živnuli. Dakle, šuma možda nije lijek za ozbiljno bolesne, ali pomaže zdravlju.

28.03. (10:45)

Hodaj i dulje živi: Osobe koje 30-minutno sjedenje svakodnevno zamijene nekom tjelesnom aktivnošću imaju do 45% manji rizik za preuranjenu smrt