Trillenium i Hrvoje Prpić dostigli 200 tisuća funti crowdfunding investicije - Monitor.hr
05.08.2015. (14:16)

Novi početak

Trillenium i Hrvoje Prpić dostigli 200 tisuća funti crowdfunding investicije

Osnivač Trilleniuma Hrvoje Prpić za ICTBusiness.info je potvrdio kako je iznimno zadovoljan uspjehom koji su postigli u najvećoj domaćoj crowdfunding kampanji gdje su premašili ciljanih 200 tisuća funti. „Zahvaljujem svima koji su investirali, a i pozivam sve ostale da se još priključe, imaju vremena do sutra. Ja obećavam da ću napraviti sve od sebe da taj novac oplodim i donesem ovim 200 hrvatskim investitorima barem duplo više nego su uložili. Sve ispod toga ću smatrati porazom“, ističe Prpić. Na kampanje su potrošili oko 5000 dolara i to na Facebooku, poslali tisuće mailova i doslovno zvali sve koje poznaju kako bi ostvarili postavljeni cilj. ICT Business, Index


Slične vijesti

12.09.2020. (17:30)

Crowd-štednja

Bauk crowdfundinga kruži Hrvatskom – neće nam trebati banke, sve ćemo rješavati donacijama

Katarina Skrbin objavila je prva na crowdfunding platformi oglas kojim traži novac za kupnju stana – po euro od 80.000 ljudi za isto toliko eura. Koji dan kasnije izvjesna Anamarija Krešić postavila je gotovo identičan oglas, a prva dva eura uplatila joj je upravo Katarina Skrbin. Onda se neki student dosjetio da bi na isti način mogao prikupiti novce za nastavak školovanja: fali mu tek nešto više od hiljadu eura. Do jučer se novac prikupljao za poslovne projekte i humanitarne akcije, danas za stanovanje i obrazovanje, a već sutra – nagađamo – naši će sugrađani tražiti euro ili dva za hranu i puko preživljavanje. Nastavi li se stvar razvijati aritmetičkom progresijom, eto nas na pragu trijumfa: neće nam trebati banke ni njihovi lihvarski krediti, sve egzistencijalne probleme rješavat ćemo tuđim donacijama, svatko prema mogućnostima, svakom prema potrebama – osvrću se Novosti na novi i genijalni trend.

01.07.2020. (00:30)

Imamo i mi Alberta

Nova crowdfunding kampanja karlovačkog inovatora Gajšaka – već skupio triput više novca od traženog

Mladi karlovački poduzetnik Albert Gajšak pokrenuo je svoju treću kampanju na platformi za zajedničko financiranje Kickstarter, a u kojoj nudi svoj novi paket STEM Box s ukupno šest proizvoda namijenjenih učenju vještina vezanih uz umjetnu inteligenciju, autonomnu vožnju, sintezu zvuka, prepoznavanje glasa, bežičnu komunikaciju, video igre, strojno učenje. Cilj kampanje je bio prikupiti 15.00 dolara, a do srijede je već prikupio preko 43 tisuće dolara; kampanja traje do 18.8. Tportal

26.12.2018. (17:00)

Crowdfunding teatar: Dražen Šivak 22. siječnja u Zagrebačkom plesnom centru premijerno prikazuje monodramu ‘Mistero Buffo’ Darija Foa za koju je novac skupio na Indiegogo-u, 89% od ciljanog iznosa 3.500 dolara.

23.11.2018. (21:00)

Završila je crowdfunding kampanja za MAKERphone Karlovčanina Alberta Gajšaka, prikupio je – 300.000 dolara!

07.06.2018. (08:48)

Entrio kreće u širenje: sakupili 60.000 eura već u prvom danu

Entrio želi od vodeće hrvatske ticketing platforme postati lider u regiji, a zbog toga su pokrenuli crowdfunding kampanju na Funderbeamu, platformi za investiranje i trgovanje udjelima startupa. Već u prvom danu ostvarili su više od polovice osnovnog cilja i prikupili 60.000 eura. Cilj im je skupiti do 150.000 eura za što će dati 5 do 8 posto udjela budućim vlasnicima. Startup koji je pokrenut 2011. godine danas organizira više od 940 različitih događanja te prodaju više od 190.000 ulaznica godišnje. 24sata

17.02.2018. (08:47)

Macro:Dolari

Najuspješniji lanjski hrvatski crowdfunding: Micro:Bit s 2.364 podržavatelja

Hrvatske kompanije prošle su godine crowdfundingom prikupile rekordnih 15 milijuna kuna, dok je u proteklih pet godina prikupljeno sve skupa 30 milijuna. Lani je bilo i najviše uspješnih kampanja, a dvostruko više podržavatelja sudjelovalo je u domaćim kampanjama. Kampanja godine je “micro:bit STEM revolucija” jer je imala najviše podržavatelja – njih 2.364, a skupljeno je 290.324 američkih dolara ili 1.737.726 kuna. Sense Consulting je putem 81 investitora prikupio 4.951.311 kuna, Aspida, startup poznat po aplikacijama Izzy i TVizzy, s 88 podržavatelja stigao je do 1.737.726 kuna, igraća konzola MAKERbuino prikupila je 603.006 kuna od 1.574 podržavatelja, dok je film ‘Slice of Life’ prikupio 489.348 kuna od 1.403 podržavatelja. Crowdfunding.hr

15.02.2018. (11:49)

Hvala ljudi

U Hrvatskoj prošle godine crowdfundingom prikupljeno 15 milijuna kuna

Nakon što je u 2016. godini zabilježen pad crowdfunding aktivnosti u Hrvatskoj, najnoviji podaci pokazuju kako je 2017. do sada najuspješnija godina za domaći crowdfunding (ovdje infografika). Hrvatske kampanje prošle su godine tako prikupile čak 15 milijuna kuna, a do danas je u Hrvatskoj ukupno prikupljeno gotovo 30 milijuna kuna u crowdfunding kampanjama, prenosi Bug. Forbes ima dobar tekst o tome zašto bi svaki startup trebao imati crowdfunding kampanju.

08.02.2018. (23:30)

Homo-fond

Za samo nekoliko sati prikupljeni novci za slikovnicu o homo-obiteljima

Za samo nekoliko sati crowdfunding kampanje na Indiegogou prikupljeno je ciljanih tri tisuće dolara za financiranje tiskanja novih tisuću primjeraka “bolje, tvrdo ukoričene” verzije slikovnice Moja dugina obitelj o homoseksualnim obiteljima. Do četvrtka navečer prikupljeni iznos je već prelazio pet tisuća dolara što je dostatno za tisak i 1.000 primjeraka prvog izdanja dječje bojanke ‘Moja dugina obitelj’. “Duboko ste nas ganuli ovako brzom podrškom” kažu iz udruge Dugine obitelji koja izdaje slikovnicu i bojanku. Novi list

29.01.2018. (17:50)

Nije zamjena političkoj borbi

Komentar: Varka crowdfundinga zbog koje slabi javni sektor

U Zagrebu se nedavno održala tribina pod nazivom Budućnost neprofitnih medija – između pomoći države i crowdfundinga. Evo nekih od zaključaka: Riječ je samo o prividu političkog koji pruža osjećaj javnog angažmana inzistirajući na humanitarnosti kao dijelu neoliberalne ideologije koja naglasak stavlja na participaciju umjesto na politički antagonizam. Javni problem se tako privatizira, osnažuje se pretpostavka o slabosti javnog sektora, a odluka o tome koji je projekt vrijedan financiranja prepušta se individualnoj procjeni svakog podržavatelja. Dok crowdfunding može poslužiti kao metoda preživljavanja, on ni na koji način ne može zamijeniti političku borbu, prenosi Bilten.

11.11.2017. (09:52)

Čestitamo, zaslužili ste!!!

Uspjeh: Prikupljeni novci za novi odašiljač Radio studenta!

Radio student prikupio je potrebnih 10.000 dolara za novi odašiljač, koji će zamijeniti sadašnji, star 21 godinu. Prije šest dana pokrenuli su crowdfunding kampanju na platformi Indiegogo, a do danas u 9.53 prikupljeno je 10.079 dolara. Kažu da će pokušati prikupiti još 5.000 dolara da zaposle još jednu osobu; trenutno je jedini zaposleni glavni urednik, a imaju na desetke volontera. Telegram je jučer pričao s ljudima s radija, producent i voditelj Matija Trupinović rekao je za stari odašiljač “to vam je poput starog para hlača. Kada ih se opere sedam tisuća puta, kroz njih se može vidjeti”. Ono što Radio student izdvaja od ostalih je vrlo dobar izbor glazbe, čuje ga se samo u Zagrebu, ali se može slušati preko online-streama.