Vlade se mijenjaju, obećanja ostaju ista - Monitor.hr
12.01.2016. (08:26)

Godinama slušamo isto

Vlade se mijenjaju, obećanja ostaju ista

Izgradnja nizinske pruge jedan je od pompozno najavljivanih projekata nove Vlade HDZ-a i Mosta, no ideja sigurno nije nova jer je isto obećavala i Kukuriku koalicija 2011. i Ivo Sanader 2006. Deset godina kasnije Hrvatska još nije izgradila niti jedan metar nizinske pruge, a ako se uopće ostvari obećanje, za realizaciju će trebati još najmanje 10 godina. Novi list


Slične vijesti

23.02.2021. (18:30)

Most Rijeka-Mađarska

Započeli radovi na kapitalnom projektu: Drugi kolosijek pruge Križevci – granica s Mađarskom

U tišini i bez pompe počeli su prvi ozbiljniji radovi na trenutačno najvećem infrastrukturnom projektu u Hrvatskoj – o gradnji drugog kolosijeka i rekonstrukciji postojećeg željezničkog kolosijeka od Križevaca preko Koprivnice do mađarske granice kod Botova u Podravini. Investicija je vrijedna oko tri milijarde kuna s PDV-om (85% plaća EU), posao bi trebao biti gotov do kraja 2023. godine. Nad sve bude gotovo od Koprivnice do Zagreba putovat će se 45 minuta. Pruga je dio nizinske pruge Rijeka-Botovo. Večernji

27.12.2019. (17:30)

Požurit' dok to još postoji

Ugovoreno 2,7 milijardi kuna za prva 44 kilometra nizinske pruge ka Rijeci, većinu plaća EU

Nadležni šefovi i ministar potpisali su 2,7 milijardi kuna vrijedan ugovor za rekonstrukciju postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka na 44 kilometra dugoj dionici željezničke pruge između Hrvatskog Leskovca i Karlovca. Dosad se gradilo sjeveroistično od Zagreba, sad se okrenulo prema jugozapadu, rekao je premijer. Posao na ovoj dionici trebao bi biti gotov za 4 godine kad će vlakovi voziti 160 kilometra na sat. 85% troškova pokriva EU. Novi list

13.09.2019. (13:30)

Novac je - na pruzi

Bruxelles daje 2 milijarde kuna za nizinsku prugu između Zagreba i Karlovca

Projekt rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge Rijeka – Zagreb na dionici Hrvatski Leskovac-Karlovac u duljini 40 kilometara dobio je pozitivno mišljenje iz programa JASPERS. Vrijednost projekta, koji je dio buduće nizinske pruge Rijeka-Botovo, je 3,5 milijarde kuna, ukupni prihvatljivi troškovi za sufinanciranje iznose 2,7 milijarde kuna, od čega će se kroz Operativni program Konkurentnost i kohezija sufinancirati 85 posto iznosa. Poslovni

23.02.2016. (17:43)

Novi putnički terminal Zračne luke Zagreb u prometu 2017. godine – nova zgrada u prvoj fazi će moći primiti 5 milijuna putnika, a kada se broj putnika poveća iznad toga broja kapacitet će se povećati na 8 milijuna putnika; ministar Butković za sutra najavio i sastanak s kineskim investitorima oko ulaganja u luku Rijeka i nizinsku prugu Zagreb-Rijeka