28.11.2018. (23:00)

I Jutarnji ima usporedni test taxi službi u Zagrebu, prvenstveno Ubera i Taxifya



Slične vijesti

18.03. (19:30)

Nakon nedavnog sniženja cijena trenutno su Ekotaxi i Cammeo jeftiniji od Ubera

Kod Ekotaxija je start četiri kune, svaki prijeđeni kilometar se naplaćuje 3,6 kuna, a svaka minuta vožnje je još dodatnih 90 lipa. Cammeo start naplaćuje pet kuna, kilometar tri kune dok je minuta vožnje jednu kunu. Uber start naplaćuje šest kuna, svaki kilometar 3,60 kuna dok je minuta vožnje 1,2 kune. Bolt, bivši Taxify, naplaćuje naknadu za početak vožnje od šest kuna, kilometar 3,6 kuna, a minutu 60 lipa. Kod Radiotaxija start je 10 kuna, a kilometar šest kuna dok je kod Ride2 start pet kuna, a kilometar 5,50 kuna. Večernji

11.12.2018. (11:30)

Narančasti agent

Ride2 – hrvatska konkurencija Uberu

Ride2 je prije dva tjedna predstavio prvi električni taksi u Hrvatskoj, trenutačno u floti ima 18 e-vozila, a u idućoj godini imat će ih 38, uključujući pet Tesli S. Kažu da su zbog cjenovnog “rata” koji je započeo Taxify i oni odlučili spustiti cijene vožnje za svoja e-vozila na razinu konkurenata. Zasad rade u Zagrebu, od ljeta i u drugim dijelovima Hrvatske. Do 2025. žele postati prvi hrvatski taksi koji u floti ima isključivo e-vozila. Poslovni

20.11.2018. (14:23)

Zagrebom počela voziti još jedna taksi služba – Ride2, kažu da će biti posebni po tome što će većinom nuditi električna vozila

02.06.2018. (14:57)

Uberova vozila u Hrvatskoj od sada označena kao taksi

Nedavnim donošenjem Zakona o prijevozu u cestovnom prometu poslovanje Ubera u Hrvatskoj izjednačava se s onim kod klasičnih taksista. Sva vozila na Uberovoj platformi će od sada biti označena taksi oznakama, biti stara najviše sedam godina, i imat će pristup brzim (žutim) trakama na prometnicama. uber.com

16.11.2017. (08:32)

Novosti za vozače

Velike promjene u Zakonu, Uber će postati legalan, a svi će moći voziti svugdje

Prođe li prijedlog novog Zakona o prijevozu u cestovnom prometu saborsku proceduru, od nove turističke sezone taxi tržište doživjet će potpunu liberalizaciju, ukinut će se monopol dosadašnjim taksistima. Između ostalog, prijevoznicima će biti moguće birati hoće li naplatu obavljati putem taksimetra ili aplikacije, a najvažnija novost je da jedinice lokalne samouprave više neće moći ograničavati broj izdanih dozvola – nego će ih morati izdati svima koji posjeduju valjane licence. Jutarnji

27.10.2017. (18:12)

Zagrebački taksisti na blagdan Svih svetih voze besplatno

26.10.2017. (13:06)

Taksisti udruga Radio taxi Split i Dubrovnik besplatno će 1. studenoga, u razdoblju od 10.00 do 12.00 sati ujutro, prevoziti građane do gradskih groblja

04.05.2017. (09:17)

Draži nam je bus

Zagreb: 300 kuna za vožnju taksijem od novog terminala zračne luke

Čovjek koji živi na Jankomiru i nema prijevoz od novog terminala zračne luke do kuće morat će za to platiti 295 kuna, kiliko košta 31 kilometar s velikogoričkim taksijem. Naime, velikogorički taksisti za start naplaćuju 16, a za svaki prijeđeni kilometar 9 kuna, dok njihovi kolege u Zagrebu za start uzimaju 10, a za svaki idući kilometar 6 kuna. Večernji

07.03.2017. (18:58)

Zagreb će uskoro dobiti 260 novih taksi vozila

08.12.2016. (20:24)

Strah od konkurencije

Taksisti se hvale maltretiranjem Uberovaca, a prijete i blokadom Zagreba

“Velikogorički taksisti udružili su se s inspektorima cestovnog prometa, s lažnih profila pozivali Uber i selektivno ih kažnjavali”, jučer je ispričao izvor Indexa, dobro obaviješten o akciju inspektora kojom su iz prometa isključili više vozila Ubera, a kojima su navodno pomagali taksisti. Slike s internih Facebook grupa vozača taksija najavljuju blokadu aerodroma i donose priznanje kako su namjerno sabotirali rad Uberovaca.