Ako konzumirate hranu u trgovini prije nego je kupite, nemojte - Monitor.hr
30.05.2024. (11:00)

Tak i tak ju mislim kupiti

Ako konzumirate hranu u trgovini prije nego je kupite, nemojte

Na popisu stvari koje biste trebali izbjegavati prilikom odlaska u kupovinu hrane, gotovo uvijek se spominje da ne biste trebali ići gladni. Odlazak u trgovinu dok vam kruli želudac može dovesti do većih računa ili loših odluka, kao što je konzumiranje hrane dok još kupujete. Iako to može izgledati kao bezazlen čin, prema komentarima na društvenim mrežama, takvo ponašanje može iritirati druge kupce. Oni koji su protiv konzumiranja hrane prije plaćanja smatraju to neprimjerenim, a neki i čak protuzakonitim. Index


Slične vijesti

02.05. (11:00)

Šoping-centar zove – internet ne zna zagrlit

Digitalni šoping postaje dosadan, vrijeme je za buđenje nove (stare) iskre – odlazak u trgovine

Digitalna kupnja sve češće ostavlja korisnike emocionalno praznima, pokazuje globalno istraživanje. Iako praktična, e-trgovina ne izaziva radost ni uzbuđenje kao fizički šoping – izostaje „iskra otkrića“. Većina potrošača žudi za spontanosti, personalizacijom i doživljajem, a impulzivne kupnje donose više sreće offline nego online. Brendovi bi, uz funkcionalnost, trebali ulagati i u emocionalnu dimenziju online iskustva: zabavne preporuke, inspirativni sadržaj i ljudski dodir. Jer šoping, kad je dobar, nije samo transakcija – to je mini terapija. Lider

27.02. (21:00)

Petkom se bojkotiralo, a ostale dane - gužve

Hrvati početkom godine trošili više unatoč bojkotima

U razdoblju od 1. do 31. siječnja 2025. godine, broj računa veći je za otprilike 4 milijuna (rast od 2,34 posto) u odnosu na isti mjesec 2024., a ukupni je iznos računa porastao za 258 milijuna eura, tj. 10,03 posto, pokazuju podaci Porezne uprave. Valja uzeti u obzir da su bojkoti krenuli sredinom siječnja, a u veljači se trošilo za oko 7 posto manje nego prije godinu dana. Inflacija je sigurno imala ulogu u povećanju ukupne potrošnje, ali podatak da je potrošnja porasla više nego dvostruko u odnosu na inflaciju sugerira da su postojali i drugi čimbenici, poput veće sklonosti trošenju. Lider

12.11.2024. (14:00)

Šopingholičari, ajmo, stigao je čas

Bliži se ‘Black friday’, termin koji je prvo koristila američka policija, a kasnije postao oznaka za popuste u trgovinama

Značenje Crnog petka počeo se oblikovati 1950-ih godina i koristila ga je policija u Philadelphiji. Kako Crni petak pada na dan nakon američkog Dana zahvalnosti, policija je tim terminom opisivala kaos koji je nastajao u gradu. Za njih je taj dan bio sve samo ne dan za slavljenje zbog velikog broja turista i kupaca koji dolaze u grad. Osamdesetih se termin počeo koristiti u marketinške svrhe, a u Europu je stigao 2010-ih. Ovaj dan svake godine pada na četvrti petak u studenom, a ove pada na 29. studenog. U Hrvatskoj će brojni dućani imati popuste, koje neki imaju i cijeli tjedan, a neki i cijeli mjesec. Net

25.11.2023. (15:00)

Trlja ruke

Ravnatelj Porezne: Hrvati su na Crni petak potrošili više od 70 milijuna eura

Ravnatelj Porezne uprave Božidar Kutleša za RTL je rekao da se još ne zna je li u Hrvatskoj oboren rekord po potrošnji. Točne brojke trebale bi se znati danas, s obzirom na to da su trgovine u trenutku davanja izjave i dalje bile otvorene. Dosad smo imali finaliziranih 138 milijuna računa kao i prošle godine. Znači, broj je tu negdje, no iznos računa je veći za 14 posto i fiskalizirano je ukupno preko dvije milijarde 163 milijuna eura samo u studenom. Index

25.11.2023. (11:00)

Sve što je crno nije uvijek nužno loše

Black Friday i njegovo stvarno porijeklo – nekoliko je teorija

Najranije korištenje termina “Black Friday” povezano je s pojavom izostanka radnika koji su javljali da su bolesni nakon Dana zahvalnosti i to kako bi imali četiri slobodna dana. Bilo je to oko 1950-ih. Jedna od teorija je da je riječ o tržišnoj frazi. Postoji, naime, objašnjenje koje se veže uz prodavače. Taj petak navodno je bio dan kada bi prodavači napokon počeli prikazivati dobit što bi u knjigovodstvenom rječniku značilo da su “iz crvenog” prešli “u crno”. Još jedna teorija tvrdi kako se valja vratiti u rane 1960-te kada su policajci u Philadelphiji tako nazivali kaos koji je nastao dolaskom turista šopingholičara. Nacional Iako je i ove godine potencijal za trgovce velik, izgleda da kupci ovaj put nisu toliko raspoloženi za šoping kao prošlih godina. DW

03.08.2023. (00:00)

Kao da si u stvarnom dućanu

Virtualna stvarnost i shopping: eBay i testna 3D online kupnja

Svijet do danas možda nije dobio teleportere ili vremenske strojeve, ali jedan izum SF filmova bliže nam je nego svi ostali: riječ je o iskustvu virtualne stvarnosti. Iskustvo korištenja VR setova jednostavno je drugačije, a mogućnosti koje daje virtualna stvarnost ljudima koji rade u prodaji i marketingu, ali i socialu, otvaraju jedan sasvim novi svijet mogućnosti. Još je prije eBay Australia, u suradnji s jednim lokalnim partnerom, ponudio svojim korisnicima čak 20 tisuća besplatnih VR setova sličnih Google Cardboardu pomoću kojih se može obavljati online kupnja na toj stranici. Vjeruje se da je samo pitanje vremena kada ćemo baš sve na eBayju moći vidjeti i “osjetiti” u 3D-u. Media Marketing

24.11.2022. (17:00)

Šopingholičari svijeta, pripazite

Ususret ‘Crnom petku’ – na što valja pripaziti

Prije kupovine na nepoznatom web shopu korisnici bi trebali barem ‘proguglati’ ime firme koja je navedena u uvjetima kupovine. Ako se ime tvrtke ne spominje nigdje na internetu, nema neku oznaku povjerenja niti web shop posjeduje neki društveni dokaz, poput pratitelja na društvenim profilima ili pouzdanih recenzija, nemojte im ostavljati podatke o svojoj kartici. Ako već morate kupiti nešto na sumnjivom web shopu, pogledajte nude li barem jedan siguran način plaćanja. Kao i svake godine do sada, prema analizi, i ove će se godine za vrijeme Crnog petka potrošači odlučivati za kupnju tech proizvoda i velikih kućanskih aparata. Zanimljivosti donosi Tportal, dok Green upozorava na crnu stranu ovog potrošačkog praznika, budući da se za njega tvrtke posebno pripremaju pojačanom proizvodnjom.

26.10.2017. (13:58)

Can't buy me love

Kako izbjeći kupovinu iz lošeg raspoloženja

Istraživanja pokazuju da je kupovina kao način oslobađanja od stresa češća nego što mislimo – u jednoj studiji čak je 62% ispitanika priznalo kako su u posljednjih tjedan dana kupili nešto kako bi si popravili raspoloženje. No kad takav način “uveseljavanja” postane kompulzivan, može dovesti do financijskih poteškoća i svađa s bližnjima. Zato umjesto da po sreću krenete u dućan, pokušajte na primjer umjesto toga presložiti ormare, savjetuje između ostalog Telegram.

30.12.2016. (22:17)

Kupovanje je kao droga

Zašto se u šopingu osjećamo kao da smo na drogama

Kupovina kod većeg dijela ljudi izaziva osjećaj želje za posjedovanjem neke stvari, naglu navalu adrenalina kojoj je teško odoljeti. No kad se osjećaj ugode povuče, poput narkomana se počinjemo osjećati krivim. Riječ je o emocionalnom ili kompulzivnom odnosu prema samom procesu, koji se može pretvoriti u ovisnost koju je teško prekinuti kao i cigarete, drogu, alkohol, ovisnost o jelu. Express

28.12.2016. (14:20)

Kao akcijski film

Počela sniženja, redovi u dućanima

S prvim danom nakon božićnih blagdana započela su sezonska sniženja. Da su ih mnogi jedva dočekali moglo se vidjeti po gužvama u trgovačkim centrima. Na blagajnama se čekalo u redovima i po sat vremena, a među natraženijim su artiklima kaputi, zimske jakne, čizme i sportska oprema. Procjenjuje se kako će ovogodišnja blagdanska potrošnja premašiti 12 milijardi kuna. N1