Gradnja Pelješkog mosta zasjenila je na trenutak – jer mostovi su tu da služe i traju desetljećima i stoljećima, i svaki će doći na red da bude zasjenjen dužim, većim, višim – sve druge cestovne mostove u Hrvatskoj: i dosad najduži Krčki, i Novi čiovski, i oba Maslenička, i Most Krka s kojeg pogled na Skradin boli od ljepote, i sve druge na Jadranu i one preko Save, Drave, Cetine, Neretve i drugih velikih i malih rijeka. A ima ih na desetke, stotine – starih, novi(ji)h, kamenih, (armirano)betonskih, grednih, lučnih, cestovnih, željezničkih, pješačkih… Slobodna
U šest sekundi kontroliranih eksplozija danas su uništeni ostaci srušenog mosta u Genovi, u čijem su urušavanju lani deseci vozila pali s visine od 50 metara i poginulo 43 ljudi. Eksplozivom su danas srušena dva tornja mosta uz vodene mlazove koji su prekrili više od 20.000 kubičnih metara željeza kako bi spriječili da grad progutaju visoki oblaci prašine. CNN…
Jučer ujutro u Kairu je otvoren viseći most preko Nila, najširi takav u svijetu, koji ima šest prometnih traka u svakom smjeru i širok je 67 metara. Most Rod al-Farag Axis ključna je karika na autocesti od Crvenog mora na istoku do sjeverozapadne obale Egipta, gradila ga egipatska vojska. Xinhua ima galeriju fotografija giganta.
Viseći pješački most dug 462 metra preko kanjona Krke povezivat će srednjovjekovne utvrde Nečven i Trošenj, bit će treći najduži na svijetu i drugi u Europi, idejni projekt je upravo predstavljen, a gradnja kreće za oko dvije godine, ovisi i dokumentaciji i dozvolama. Most je visećeg tipa tibetanskog stila, nosiva konstrukcija su čelične užadi položene na portale, gazne površine čine stabilizacijska užad, a pod je drvo i rešetke. Na sredini most će biti na 140 metara iznad rijeke Krke (Šibenik.in). Inače, NP Krka 24. siječnja slavi 34. rođendan, kojim povodom posjetiteljima u subotu, 26. i nedjelju, 27. siječnja daruju slobodan ulaz.
Otvoren je most koji spaja Hong Kong, Macau i grad Zhuhai na kineskom kopnu, dogačak 55 kilometara, ako se uključi pristupne ceste. Gradnja je počela prije 9 godina, a koštao je oko 20 milijardi dolara (pelješki most će koštati 300 milijuna eura, dug je 2,4 kilometra, gradit će se 3 godine). Na središnjem dijelu mosta izgrađen je tunel ispod mora dug 6,7 kilometara kako bi brodovi mogli prolaziti.
Nedavno otvoreni pješački most dug 150 metara.
See Vietnam's new "golden bridge" that has become a sensation. The bridge features two giant concrete hands, known as the "hands of gods," holding a golden span above the trees. pic.twitter.com/jOegA7y1aN
— TIME (@TIME) August 1, 2018
Most Moračica će biti jedan od najzahtjevnijih objekata na autoputu Bar – Boljare i premostiti će dolinu rijeke Morače. Most će nositi pet stubova od kojih će najveći biti visok čak 161 metar. Dužina mosta biti će 960 metara, a ukupna širina 23.40 metara. Grade ga Kinezi koji će graditi i Pelješki most. Opširnije…
Stubovi #MostMoračica – nebu pod oblake i gradilište trase #AutoputBarBoljare iz ptičje perspektive pic.twitter.com/DDom42nbLq
— Vlada Crne Gore (@VladaCG) June 19, 2018
Kina je dovršila gradnju najvišeg mosta na svijetu koji se nalazi na jugu zemlje. Most Beipanjiang sagrađen je 565 metara iznad rijeke Nizhu, dugačak je 1.341 metar i očekuje se da za promet bude pušten do kraja godine (video gradnje). Gradnja mosta trajala je tri godine a na njemu je radilo više od 1000 radnika, inženjera i tehničara. News.com.au