Iz dnevne sobe trebali bi izbaciti kauče i kutne garniture - Monitor.hr
15.05.2018. (22:25)

Nema sjedenja

Iz dnevne sobe trebali bi izbaciti kauče i kutne garniture

Stručnjaci tvrde kako bi se garniture za sjedenje trebale izbaciti iz domova jer je ”sjedenje postalo novo pušenje” i šteti tijelu. Savjetuju da se radije sjedne na pod i izmjenjuju pozicije, te usput napravi nekoliko vježbi poput čučnjeva, sklekova i trbušnjaka. Večernji



Slične vijesti

15.07. (11:30)

Grijanje stolca je dobro samo u školi

Sjedenje kod kuće je lošije za zdravlje nego sjedenje na poslu

Svi oblici sjedenja nemaju jednako štetan učinak na zdravlje srca – vrijeme koje netko provede sjedeći na kauču kod kuće i gledajući TV povezano je s daleko većim rizikom od razvoja srčanih bolesti od sjedenja na poslu. Znanstvenike koji su došli do ovog otkrića ono je iznenadilo, a nije im baš ni jasno zašto je besposleno sjedenje lošije – možda zato što se s kauča pred TV-om ljudi ustaju rjeđe nego sa stolca na poslu, pored kauča su grickalice i sokovi češće nego na radnom stolu, a i ljudi na kauč zalegnu često nakon obilnog obroka. Medical News Today

31.05.2018. (08:05)

Sjedenje šteti srcu: Kod osoba koje dugo sjede tijekom dana postoji viša razina nezdravog troponina, a u posebno rizičnu skupinu spadaju oni koji na dan sjede u prosjeku više od devet sati; – osim oštećenja srca, povećava se i rizik od razvijanja bolesti poput dijabetesa; vježbanje neće puno pomoći, treba manje sjediti

20.01.2017. (08:46)

Stoj!

Previše sjedenja stara ljude za 8 godina

Sjedenje je bolest novog doba, svi govore o tome koje boleštine koje će nas zgrabiti u starosti uzgajamo sjedeći po osam i više sati dnevno. Ako nas to nije pokrenulo, one taštije među nama možda će pokrenuti činjenica da nas sjedenje postari u prosjeku osam godina. Time

10.11.2016. (10:58)

Što jesti ako veći dio dana provodite sjedeći

29.07.2016. (14:15)

Walk for life

Sat hodanja dnevno može poništiti negativni učinak osmosatnog sjedenja

Znanstvenici s Cambridgea i Norveške škole za sportske znanosti analizirali su podatke o milijun muškaraca i žena te otkrili da svakodnevno sjedenje više od osam sati bez vježbanja može znatno povećati rizik od preuranjene smrti. Srećom, čak i samo sat vremena hodanja ili bicikliranja dnevno može poništiti štetan učinak sjedilačke kulture i sačuvati nas od bolesti srca i raka zbog neaktivnosti. Jutarnji

01.07.2016. (19:10)

Bikovi koji sjede

Sjedenje je novo pušenje – lagano nas ubija

Svaki apsekt našeg dana – od naših obroka do posla i zabave, postao je prilagodba s jednom misli na umu – naša udobnost. Dok su naši preci proveli većinu svojih budnih sati krećući se, suvremeni život podrazumijeva provođenje barem polovice budnog dana sjedeći. Kako je tijelo dizajnirano da se kreće i bude aktivno, zbog sjednja, koje je gore od pušenja, pati cijeli organizam. Express

17.01.2016. (10:23)

Mozak na nogama

Učenici bolje pamte stojeći nego sjedeći

Iako je dobrobit korištenja vlastitih nogu u odnosu na sjedenje već poznata, najnovija studija provedena u Teksasu pokazala je da stojeći položaj pomaže mladima pri učenju i pamćenju. Stručnjaci su proučavali skupinu od 34 mladih u dobi od 14 i 15 godina, testirali ih na početku istraživanja i na kraju. Nakon 28 tjedana upornog korištenja visokih stolova, registrirana su kognitivna poboljšanja i veliki pozitivni pomaci u pamćenju. Slobodna, Tech Times