Mnogo hrane baca se i u Hrvatskoj, a cilj je da se do 2028. ta količina smanji za 30 posto. O toj se temi, u povodu Međunarodnog dana svjesnosti o gubitku i bacanju hrane, govorilo na konferenciji u Zagrebu “Hrana bez otpada” u organizaciji Jutarnjeg lista. U Hrvatskoj se godišnje baci 286 tisuća tona hrane. Od toga je 106 tisuća tona jestivi dio koji bi se mogao spasiti. Po stanovniku baci se 71 kilogram godišnje, a od tih 71 ustvari 26 je jestivi dio na koji se može utjecati. Najviše se baca u kućanstvima, a tvrtke, trgovački lanci, distributeri, restorani također mogu pomoći u smanjenju količine otpada, a neki to već i rade. HRT
Njemica su štrukle prevodili...
Lidl u Njemačkoj prodaje hrvatske "Štrukle mit Käse" i "balkanische" salame
Lidl u Njemačkoj prodaje neke hrvatske proizvode, a dobar dio naziva nisu uspjeli najsretnije prevesti pa je ispalo smiješno. Dakle, dalmatinske kobasice su “Dalmatinische Wurst”, “Štrukle sa sirom” su “Štrukle mit Käse”, a kako misle da Nijemac pročita “đ” u “Kuchen Mađarica” zna valjda samo prevoditelj. Nude se razne “balkanische” salame, burek s krumpirima je “Burek Kartoffel” itd. Lidl je prošle godine izvezao hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u vrijednosti od 8,9 milijuna eura. Jutarnji