Mladi koji su na Adventu pokrenuli svoj prvi biznis - Monitor.hr
07.12.2017. (10:50)

Poduzetničke vode

Mladi koji su na Adventu pokrenuli svoj prvi biznis

Jutarnji piše o studentima koji rade na adventskim štandovima i to ne kao pomoć, već kao vlastiti šefovi. Novac za prvi poduzetnički pothvat su posudili od roditelja, koje često zaposle kao pomoć u kućici, a prodaju germknedle, uštipke sa pršutom i sirom, te sendviče sa sarmom.


Slične vijesti

09.02. (18:00)

Ukorak s vremenom

Za uspješan biznis – Novi poslovni trendovi u 2024.

Mnoge konzultantske poslovne grupe tvrde da ako za pet godina želite biti lider u nekoj industriji, krajnje je vrijeme da svoje resurse uložite i usmjerite na umjetnu inteligenciju. Tehnički aspekti rada sve se više automatiziraju, što je dovelo do toga da ljudske i interpersonalne vještine padnu u, takoreći, treći plan. A one su itekako potrebne u mnogim segmentima poslovanja. Sve se manje gleda stupanj i vrsta obrazovanja, a sve više specifične vještine i znanja. Isto tako, sve je populraniji povoljan ekološki otisak. Nadalje, sve je šira pojava prilagođenih proizvoda – personalizirani proizvodi za određenu klijentelu. Također, važno je i pozitivno korisničko iskustvo, a budućnost poslovana uključuje rad od kuće, raznolikost i inkluzivnost, kao i otpornost na, primjerice, hakerske napade, prirodne i ekološke katastrofe itd. Savjeti

01.02. (19:00)

Jeff Biznis

Jeff Bezos – Za uspješan biznis važno je znati promijeniti mišljenje i ponekad odabrati teži put

Bezosova izvorna ideja bila je online prodaja knjiga. No putem je naučio nekoliko stvari koje su mu pomogle da vrlo uspješno navigira poslovnim vodama i doplovi do vrha. Nakon svog trnovitog puta, s usponima i padovima, istaknuo je jednu važnu misao, a to je da poduzetnik ne smije biti motiviran novcem, već vizijom. Uspjeha nema bez rizika, ali s njime treba prihvatiti i mogući neuspjeh, na koji treba biti spreman. Ako smislite neku poslovnu ideju i ona nema rizika, to samo znači da to netko već radi. Važno je i putem se predomisliti i odustati od nekih ideja, a za buduće zaposlenike ne gledajte samo stručnjake, već one koji su dovoljno znatiželjni i sami žele istraživati. Savjeti

22.01.2022. (11:00)

Take your time

Najveći biznis lideri njeguju pravilo – neugodne tišine

Osim što je Tim Cooku, Jeff Bezosu i Elon Musku zajednička bitna crtica u životopisu, a to je da su vodili i vode tri najuspješnije kompanije na svijetu, Apple, Amazon i Tesla, dijele i svoju sklonost prema jednoj neobičnoj poslovnoj praksi – pravilu neugodne šutnje. Ono je jednostavno kako i zvuči: kad vam se postavi pitanje, umjesto da odgovorite, napravite stanku i dobro razmislite što ćete reći. I ne, tu se ne radi o kratkoj pauzi od nekoliko sekundi već vam je dopušteno uzeti vremena koliko vam treba. Ako vi postavljate pitanja, a da niste upoznati s pravilom, vjerojatno će ta šutnja biti bolno neugodna, ali, kako piše Inc.com, čim se naviknete shvatit ćete i njene prednosti. Upravo to se dogodilo zaposlenicima Applea i Amazona koje se čak ohrabruje da uzmu stanku i dobro razmisle prije nego što odgovore. Lider

27.07.2020. (14:00)

Poslovni potezi

Intervju s Antom Mandićem, jednim od vodećih hrvatskih IT biznismena, o uspjehu i ulaganju u Degordian

“A kada sam čuo da slovenski fond, kao prvi i veliki ulagač u Degordian, izlazi i prodaje svoj udjel, odmah sam se javio kao potencijalni kupac. Mislim da Danielu i Tomislavu nije bilo svejedno tko će kupiti udio, jer time dobiva mogućnost značajnog utjecaja na poslovanje. Zato sam to i napravio uz njihov pristanak”, govori Mandić koji je na kupnju čekao gotovo godinu i pol dana, koliko su trajali pregovori s fondom. Telegram

 

12.06.2020. (13:30)

Dobra ideja

Silvio Hrnčir od hobija je stvorio unosan biznis, radi unikatne noževe

Akademski kipar Silvio Hrnčir iz hobija je počeo izrađivati noževe i stvorio dobar biznis, centimetar oštrice naplaćuje 100 do 130 kuna. Objašnjava kako je sve počelo njegovom fascinacijom japanskim katanama, te kako mu za izradu jednog noža treba tri do četiri dana. Zanimljivo je, kaže, da noževe svojim supruzima i momcima kupuju uglavnom – žene.

10.11.2018. (11:00)

6 razloga zašto direktori radije zapošljavaju introverte nego ekstroverte

22.05.2018. (14:08)

Muka i užitak

Dao otkaz u Konzumu i pokrenuo vlastiti modni brend

Jutarnji donosi priču Hrvoja Martinka, osnivača majica brenda Flying Donkey. On je bio radnik u Konzumu, da bi nakon što je dao otkaz pokrenuo unosan biznis. Ono što je naučio je da su potrošači konzervativni: “Preporučivao sam webshop, ali govorili su mi da im je lakše doći do trgovine. Kako nekome može biti lakše to, nego sjediti doma i stisnuti tri gumba?! Tek se tu vidi tržište potrošača”, kaže Martinko. Za start jednog dućana trebalo je, kaže, 250.000 kuna, a on ne planira otvarati nove, radije će u SAD. Jutarnji

09.09.2016. (12:56)

Trud i rad = uspjeh

Od tvrtke u podrumu do preko 10 milijuna kopački za Adidas

Buka donosi priču o tvrtki Sanino iz Dervente koja proizvodi obuću, te intervju sa vlasnikom Radovanom Pazurevićem, koji je biznis sa suprugom počeo u podrumu kuće. Tvrtka već 17 godina uspješno posluje sa Adidasom, za koji su izvezli preko 10 milijuna pari tenisica. “Nikad nismo razmišljali da budemo trgovci, da radimo neku uslužnu djelatnost, da preprodajemo, da prodajemo pamet, da radimo neke finije poslove, da nismo upregnuti svaki dan. Mi smo čitavo vrijeme razmišljali da samo svojim radom možemo sebi i članovima svoje familije obezbijediti bolju egzistenciju”, kaže Pazurević.