Nizozemski roditelji traže odštetu od TikToka, 1,4 milijardi eura - Monitor.hr
03.06. (08:30)

Bijesni mame i tate

Nizozemski roditelji traže odštetu od TikToka, 1,4 milijardi eura

Više od 64 tisuća nizozemskih roditelja traže odštetu uime svoje djece od operatora popularne video platforme TikToka. Potražuju ukupno više od 1,4 milijardi eura, a kao razlog se navodi to što TikTok bez dopuštenja prikuplja podatke o maloljetnicima radi ciljanog oglašavanja. Uz to, djeca su izložena opasnostima kroz takozvane izazove u kojima korisnici platforme traže jedni od drugih da izvrše rizična djela. Telegram


Slične vijesti

30.08. (15:00)

One hit wonders

Sve više TikTok influencera se bori s izgaranjem i odustaje od platforme

Prema nedavnom izvješću tvrtke SignalFire, više od 50 milijuna ljudi smatra se kreatorima (poznatima i kao influenceri), a ta je industrija najbrže rastući segment malih poduzeća, dijelom zahvaljujući godini u kojoj se život preselio na internet i mnogi su se zatekli kod kuće ili bez posla. Tijekom 2020. godine društveni mediji skovali su novu generaciju mladih zvijezda. TikTok donosi slavu brže od bilo koje druge platforme; moguće je steći milijune sljedbenika u roku od nekoliko tjedana. No jednako brzo kako se podignu, kreatori mogu i pasti. O problemu se oglasio i TikTok: ‘Duboko nam je stalo do dobrobiti naših stvaratelja i ozbiljno shvaćamo njihovu zabrinutost’, napisao je glasnogovornik TikToka. Opširnije Tportal

15.05. (13:30)

Ne našu pjesmu za Eurosong već društvenu mrežu, sva sreća

Žena koja je posudila glas za kineski institut tužila TikTok, koristili njezin glas bez dozvole i to za vulgarnosti

Posuđivačica glasa Beverly Standing tužila je popularnu aplikaciju zbog korištenja njezinog glasa bez dopuštenja, prenosi Bug.hr. Standing tvrdi da je prije tri godine posuđivala glas za Kineski institut za akustiku (IOA), koji se trebao koristiti za prijevod kineskih tekstova. Snimljeno je preko 10 000 rečenica za što je bila i plaćena, no u ugovoru nije bilo stavki da bi se snimljeni materijal licencirao ili prodao trećoj strani, kako je Sterling izjavila za Telegraph. U tužbi se navodi kako je njezin glas korišten za tekst uvredljivog i vulgarnog sadržaja, tvrdi The Verge.

21.03. (10:40)

Kako pokoriti TikTok – savjeti Jasona Derula, najpraćenijeg glumca i glazbenika na mreži

19.02. (19:30)

Net ima neto vrijednost

Mirta Miler: Roditelji su mi rekli da se ostavim ‘trackanja’, a danas živim od TikToka

Mimiermakeup danas broji više od 2,4 milijuna pratitelja, dala je otkaz na poslu i posvetila se TikToku, gdje mjesečno zaradi više od prosječne hrvatske plaće. Ako znaš što radiš i radiš to dobro, uvijek će te netko primijetiti. Na TikToku se može zaraditi, ali se moraš truditi. Iako smatram da se od ovog posla može živjeti i kod nas, osobno imam više stranih suradnji – kaže 23-godišnja Mirta Miler. Na TikToku se ističe neobičnim makeup transformacijama i ludim tranzicijama. Za jedan video treba joj i do sedam sati rada. 24sata

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Mimi | Face paint stuff (@mimiermakeup)

09.08.2020. (23:00)

Apsurdi poimanja društvenih mreža

Besmislen pohod na TikTok u eri samonuđenja informacija na društvenim mrežama

Tko nešto objavi na TikToku on – ili ona – upravo želi da to vidi cijeli svijet. Tko to ne želi, taj ni ne koristi TikTok. Za razliku čak i od Facebooka, TikTok uopće nije ni zamišljen za osobe koje žele komunicirati samo s prijateljima ili rodbinom… Predodžba kako demokracije ovoga svijeta mogu zaustaviti veliku špijunažu autokratskih režima tako da zabrane njihove platforme socijalnih mreža je zato besmislena i naivna. Za zaštitu vlastitih podataka je u prvom odgovoran svaki čovjek koji koristi te socijalne mreže. Deutsche Welle

30.06.2020. (11:36)

Indija zabranila TikTok, WeChat i još 57 drugih kineskih aplikacija (BBC)

07.01.2020. (21:30)

Tiktokejdžeri

TikTok – YouTube za tinejdžere

Svi koji imaju tinejdžersku djecu znaju za TikTok, svima ostalima objašnjava Jutarnji – lansiran je 2016. (vlasnik je Kinez) i dosad downloadan više od milijardu puta, a većinski su mu korisnici, dakle, tinejdžeri. Ono po čemu se razlikuje od drugih društvenih mreža način je stvaranja i konzumacije (video)sadržaja, gdje je poanta u domišljatosti, odnosno načinu na iskorištavanja bezbrojnih alata za uređivanje videa.