Nova značajka u Chromeu omogućava stvaranje poveznice do označenog teksta na web stranici - Monitor.hr
19.04.2021. (21:00)

Jer link je sve

Nova značajka u Chromeu omogućava stvaranje poveznice do označenog teksta na web stranici

Za ovu je značajku potrebno posjetiti željenu internetsku stranicu, označiti tekst za kojeg želite stvoriti poveznicu, potom pritisnuti desnu tipku mišu te odabrati „copy link to highlight“. Nakon toga, stvorit će se poveznica koja će svakog tko ju otvori, slati na istaknuti odjeljak stranice. Iz Googlea navode da je ova značajka trenutno dostupna nekim korisnicima na desktop i Android uređajima, a uskoro stiže i na iOS. Bug


Slične vijesti

21.03.2021. (08:44)

Kako molim!?

Chrome stvara titlove u stvarnom vremenu

Google je uveo Live Captions značajku na Chrome koja koristi strojno učenje za spontano stvaranje titlova za video i audio zapise. Opcija radi u najnovijoj verziji Chromea (pod Advanced, pa  Accessibility), tako što preglednik automatski preuzima datoteke za prepoznavanje govora što će omogućiti pokazivanje titlova svaki puta kada će se kroz preglednik reproducirati neki zvuk. Live Captions trenutno radi samo na engleskom jeziku, a titlovi se automatski pojavljuju u malom kvadratu i na skroz stišanim video i audio zapisima. The Verge

13.11.2019. (19:30)

Festina nete

Chrome bi mogao početi označavati neuobičajeno spore sajtove

Web stranice koje se iz razloga lošeg dizajna učitavaju sporije mogle bi ubuduće u Chromeu dobiti posebnu oznaku koja će “natjerati” njihove vlasnike da ih ubrzaju i poprave korisničko iskustvo. Jednako tako, ali nekom pozitivnijom oznakom, bile bi obilježene i vrlo brze stranice ugodne za surfanje.

 

05.01.2019. (11:45)

Chrome na Windowsima dobiva Dark mode

21.10.2018. (09:00)

9 korisnih Chrome ekstenzija za Gmail

17.07.2018. (22:26)

Korisni trikovi skriveni u Google Chrome pregledniku

26.01.2018. (00:06)

Reklamni prozor

Google omogućio gašenje oglasa na Chromeu

Google dodaje nekoliko novih alata na Chromeu kojim bi online oglasi trebali postati malo manje iritantni. Opcije Ad Settings i Mute This Ad dorađeni su na način da korisnici imaju veću kontrolu nad tim koje oglase vide, a koje ne. Dosad je sistem funkcionirao tako da korisnik traži neki proizvod na internetu i onda se taj proizvod pojavljuje u oglasima na gotovo svim sajtovima koje korisnik posjećuje, što obično potraje mjesec dana. Google je novim promjenama omogućio gašenje tih reklama. Treba samo otići na Ad Settings (treba biti ulogiran na svoj Google račun), pa na “Your reminder ads” i kliknuti “X” pored svakog oglasa kojeg se više ne želi vidjeti. Ova opcija funkcionira preko više uređaja tako da se oglas koji je ugašen na mobitelu neće prikazivati ni na stolnom računalu. Gizmodo

20.12.2017. (08:11)

Ben za bener

Chrome počinje blokirati oglase od 15. veljače

Google će 15. veljače početi na Chromeu blokirati sve oglase na sajtovima koji prikazuju oglase koji se protive pravilima oglašavanja. Blokiranje će se odnositi na oglase preko cijele stranice koji se prikazuju prije samog sajta, na oglase koje neočekivano puštaju zvuk, bljeskajuće oglase itd. (ovdje kakvi oglasi su zabranjeni, ovdje opisi reklama koje se preporuča). Jedan ovakav oglas neće automatski značiti zabranu – prvo će ići upozorenje, a ako se kršenja pravila pojavljuju opetovano i bez ispravljanja Chrome će blokirati sve oglase na sajtu. VentureBeat.com

25.09.2017. (11:55)

Oguglali na stvarnost

Novo na Chromeu – učitavanje sajtova kroz virtualnu stvarnost

Google Chrome uveo je odličnu mogućnost – pregledavanje web stranica u virtualnom okružju. Dakle, sajt se učita u Chromeu, verzija 61, preko mobilnog uređaja koji treba uključiti u konzolu Daydream View. Dosad je VR radio samo na web stranicama koje su imale posebno priređeni sadržaj, a najnovija inačica rad u virtualnoj stvarnosti omogućuje na bilo kakvoj web stranici. Kažu iz Googlea da je ovo sad samo testna faza, da dolazi još novotarija. Engadget

16.06.2017. (17:36)

Za ugodnije surfanje

Googleov odgovor na porast ad blockera: Nova opcija na Chromeu od iduće godine

U 2018. godini Google u svoj pretraživač Chrome planira ugraditi novu opciju blokiranja oglasa koja će zaustaviti prikazivanje „loših“ oglasnih formata, piše Wall Street Journal. Ova bi mjera trebala pomoći stati na kraj oglasima koji bilježe loše korisničko iskustvo. Krajem godine, Google je sudjelovao u organiziranju zajedničke inicijative trgovačkih društava, oglašivača, izdavača i oglašivačkih agencija koji žele spriječiti pojavu loših oglasa. Koalicija za bolje oglase želi postati regulatorom web-oglasa i spriječiti daljnji rast upotrebe ad blockera, alata za blokiranja oglasa čija se upotreba munjevito širi.

11.08.2016. (19:12)

Chrome najavio napuštanje Flasha do kraja godine, planira prelazak na HTML5