Pavičić: "Zombieland 2 - Double Tap" - pristojna filmska razbibriga - Monitor.hr
25.10.2019. (15:00)

Rule #11: Enjoy The Little Things

Pavičić: “Zombieland 2 – Double Tap” – pristojna filmska razbibriga

Ono što je i u drugom “Zombielandu” dobro je ono što je naslijeđeno od prvog. Likovi su zanimljivi, Stone i Harrelson opet se potvrđuju kao dobri komičari, a Wernick i Reese kao ljudi koji znaju smisliti i napisati geg. “Double Tap” je zbog toga pristojna filmska razbibriga. Ali, teško se oteti dojmu da su se autori prvog filma vratili svojoj ideji i likovima, a da nisu bili načisto što bi točno s njima – piše Jurica Pavičić o nastavku sjajnog zombie filma. Jutarnji

(Double Tap, Rule #2: When in doubt, don’t get stingy with your bullets)


Slične vijesti

10.01. (23:00)

Njegić: Makedonci imaju dokumentarac koji bi mogao biti zasluženo nominiran za čak dva Oscara i ući u povijest

Ekstraordinarni makedonski dokumentarni film “Medena zemlja” osvojio je nominaciju za Europskog Oscara. Mogao bi i za američkog, možda i dvije. Naime, Honeyland (iMDB 8.2, Metascore 86) je upao na tzv. shortlist u čak dvije oskarovske kategorije – najbolji dugometražni dokumentarac i najbolji međunarodni film (donedavno film izvan engleskog govornog područja). “Honeyland” očituje svoju posebnost već u iznimnom otvaranju filma… piše Marko Njegić u Slobodnoj i daje filmu ocjenu 5/5. A trailer izgleda impresivno.

17.12.2019. (16:30)

“Slice Of Life” je “Blade Runner” iz hrvatske garaže

Najaktivniji domaći filmski kritičar Marko Njegić piše o kratkometražnom filmu: Na vizualnom planu ‘Slice Of Life’ je najimpresivniji hrvatski film uopće i upravo je nevjerojatno da je nastao u garaži i koštao 80-ak tisuća dolara. Kao i svaki pravi žanrovski film 80-ih, ‘Slice Of Life’ ima i podtekst, tj. u njegovu futuru se odražava hrvatski prezent iseljavanja u Irsku. Svi žude pobjeći na ‘Nebeske otoke’ u ‘bolju budućnost’ i selidba s planeta glavni je motiv filma. Slobodna

14.12.2019. (19:30)

Život je negdje drugdje - u LA-u

Zrinka Pavlić: ‘Priča o braku’ – dosad najbolji film Noaha Baumbacha

Ono što je poanta u cijeloj priči o Charlieju i Nicole, pa i u priči o svakom braku koji se nađe pred razvodom, jest to da su se i ona i on našli u situaciji gdje im život ne izgleda onako kako su ga zamislili, i da je taj kognitivna disonanca postala nešto s čime više ne mogu živjeti. I to je tako sa svakim razvodom – piše Zrinka Pavlić o filmu ‘Marriage Story’ sa Scarlett Johansson i Adamom Driverom, režirao Noah Baumbach.

12.12.2019. (20:08)

Prepuhano - nije!

Jurica Pavičić: ‘Letači balonom’ – šarmantno, sa sjajnim scenama u balonu

 

“Scene u balonu su sjajne. Smjesom totala eksterijera i računala Harper je efektno evocirao let. Tehnologija i umijeće ranih aeronauta prikazano je sa zanimljivom iscrpnošću. Dinamika odnosa dvije suputnika zabavna je i vješto napisana, a scene u uskom prostoru košare zanimljive” – piše Jurica Pavičić o novom filmu ‘Aeronauts’

05.12.2019. (14:30)

Više ne visi Pedro

Polimac o novom Almodovaru: Izvrsno ostvarenje, vraća ga u prvu europsku redateljsku ligu

Kao da je i sam osjetio da više nije u onom zlatnom razdoblju kad je nanizao Oscarom nagrađene ‘Sve o mojoj majci’ i ‘Pričaj s njom’ te svojevrsni subverzivni vrhunac ‘Loš odgoj’, pa je napravio važan zaokret koji je rezultirao njegovim najboljim ostvarenjem posljednjeg desetljeća. To je trik koji su već mnogi patentirali, a zove se jako intimno čeprkanje po autobiografiji – piše Polimac za Jutarnji o novom Almodovarovom filmu ‘Tuga i slava’.

23.11.2019. (19:30)

Brum, brum, fijuuu

Pavičić i Njegić o Le Mans 66

Filmovi o automobilskim utrkama publiku obično razdvajaju u dva nepomirljiva tabora. Na jednoj će se strani naći ljubitelji oktana kojima će takav film biti dobar, pa makar bio i loš. Na drugoj strani su oni kojima je gledanje auto-utrka zanimljivo koliko i gledanje centrifuge perilice. Takve na film o auto-utrkama nećete utjerati ni metlom – piše Jurica Pavičić za Jutarnji. A Marko Njegić iz Sobodne piše: “Le Mans ’66.” je imerzivni, propulzivni i fotogenični kinodoživljaj, najživlji na trkaćoj stazi, gdje izaziva, nerijetko i pretječe, sve prethodne filmove o autoutrkama (“Grand Prix”, “Le Mans”, “Dani groma”, “Utrka života”…), ali i “Brze i žestoke”.