Placebo prvi headliner 10. INmusic festivala - Monitor.hr
10.01.2015. (10:26)

Placebo prvi headliner 10. INmusic festivala

Nakon prvih najava ovogodišnjeg INmusic festivala – Eagles of Death Metal i We Are Shining – objavljen je i prvi headliner, britanski alt rockeri Placebo.

Oni će u sklopu svoje solo turneje nastupiti na nekima od najvećih europskih festivala (Southside festivala, Hurricanea, OpenAir St. Gallena), pa i na jarunskom Otoku mladosti.

Placebo su 1994. u Londonu osnovali gitarist i pjevač Brian Molko i basist Stefan Olsdal. Radi specifičnog zvuka koji pomalo vuče na glam-rock i gothic-pop te zbog androginog imidža pjevača Briana Molka, Placebo su danas apsolutni miljenici darkerske i alter-rock populacije. Među njihove obožavatelje ubrajaju se i velikani poput Davida Bowiea.

Interes publike i kritike probudili su svojim debi albumom “Placebo” iz 1996. godine, a svakako i nastupima sa svjetskim glazbenim imenima kao što su U2 ili Sex Pistolsi. Već sljedeće godine, 1997. sviraju na koncertu, ni manje ni više, nego David Bowiea koji ih je pozvao da budu jedni od gostujućih izvođača koncerta kojim je na Madison Square Gardenu u New Yorku obilježio svoj 50. rođendan. Uslijedila su dva albuma; “Without You I’m Nothing” (1998.) i “Black Market Music” (2000.), na kojima su se našli hitovi poput “You Don’t Care About Us”, “Every You Every Me”, “Taste In Men”, “Slave To The Wage” i “Special K”.

https://www.youtube.com/watch?v=x7L7Xl5H3ao

Placebo su do sad izdali sedam albuma s nakladom od preko 12 milijuna primjeraka. Godine 2003. izdaju album “Sleeping With Ghosts”, a 2006. peti album “Meds”. Godine 2007. bubnjar Steven Hewitt napušta bend, a zamijenit će ga Steve Forrest nakon čega 2009. godine izdaju “Battle for The Sun” koji je producirao dobitnik Grammya David Bottrill (Muse), a zatim i “Loud Like Love” 2013. godine.

ULAZNICE
Ulaznice za 10. INmusic, koji se održava od 22. do 24. lipnja, mogu se nabaviti po cijeni od 299 kuna do 17. travnja, više informacija na www.inmusicfestival.com.


Slične vijesti

29.06. (16:00)

Kako kome

Laić o INmusicu: Zvuk je s tehničke strane bio najbolji do sad, neki manje poznati izvođači bili bolji od headlinera

Po čemu ćemo ga se sjećati? Po izostanku kiše, velikim vrućinama i gužvama i nekoliko doista sjajnih koncerata – Kim Deal, St. Vincent i, po mom skromnom mišljenju, The Murder Capital, premda će svatko ponaosob imati vlastite favorite – koji su nadmašili glavne headlinere svake od večeri. Kako to već ide sa sto ljudi i sto čudi, pitajte jednoga i zaklet će vam se da su najbolji bili Fontaines D.C., dok će drugi jednakovrijednog i dokazanog glazbenog ukusa reći da su bili dosadni i neslušljivi. Sve je to pitanje dojma. S tehničke strane gledajući zvuk bio daleko najbolji od svih dosadašnjih izdanja, pogotovo na glavnoj pozornici gdje su svi izvođači redom, od Yard Acta do Massive Attacka, zvučali moćno i bilo bi bezobrazno zaboraviti to pohvaliti. Ivan Laić za Ravno do dna.

26.06. (16:00)

Oni što sviraju temu od Dr. House-a

Završio još jedan INmusic, Massive Attack i St. Vincent obilježili posljednji dan festivala

Trip-hop kolektiv dominirao je glavnom pozornicom INmusic festivala i prije nego što se pojavio pred publikom, a već prvi taktovi njihova koncerta jasno su pokazali da će publika do samoga kraja biti u deliriju. Prije Massive Attacka, glavnu pozornicu INmusica osvojila je St. Vincent, glazbenica koja je novim albumom učvrstila svoju fan bazu, osvježila bend i pred publiku stala kao jedna od najvećih zvijezda festivala. Foster The People rasplesali su publiku ispred World stagea, a posljednjeg dana INmusica izredali su se i izvođači The Murder Capital, Dunije, Nemeček, The Pill i brojni drugi. HRT… evo i osvrta tportala. Forum

20.06. (18:00)

Možda ne skaču kroz vatru, ali zato sviraju i po kiši

INmusic nije festival koji diktira trendove; njegova vrijednost leži u stabilnosti

Sedamnaesto izdanje INmusic festivala održat će se od 23. do 25. lipnja na zagrebačkom Jarunu, uz nastupe Massive Attacka, St. Vincent, Kasabiana, Michaela Kiwanuke, Fontaines D.C. i niza drugih izvođača. Usprkos sve težim logističkim i financijskim okvirima, festival ostaje dosljedan sebi i publici koja tu dosljednost prepoznaje. Zagrebački INmusic ne nastupa kao revolucionarna prekretnica ili spektakularni mit, ali ustrajno već gotovo dva desetljeća opstaje na svom jarunskom otoku, između entuzijazma i održivosti, s čvrstim uporištem u pažljivoj selekciji izvođača koja spaja poznata s manje eksponiranim, ali glazbeno i generacijski relevantnim imenima. tportalForum

12.03.2019. (23:30)

Dan inmjusičnosti

NME: INmusic je najbolji festival u Europi

Odabrani rock i alternativni bendovi, čarobni otok na jezeru, jedan od najljepših gradova u Hrvatskoj, to sve za 60-ak funta za tri dana čine INmusic najboljim festivalom u Europi, piše britanski glazbeni sajt NME. Kaže da je ovaj spektakl na rubu jezera “alt-rock Valhalla na tri dana” (24. do 26.6.). Ove godine sviraju The Cure, Suede, Garbage, LP, Kurt Vile & The Violators, Foals, Sofi Tukker, Peter Bjorn & John, Skindred… Jutarnji

11.01.2019. (20:30)

Ljeto dolazi

Garbage – najnoviji bend na INmusicu

Američki rokeri Garbage (Only Happy When It Rains) najnovije su ime dodano za 14. festival INmusic koji se održava od 24. do 26. lipnja na standardnom mjestu – jezeru Jarun. Prije njih najavljeni su darkeri The Cure (Just Like Heaven), indie rockeri The Foals (Spanish Sahara), američka kantautorica LP (Lost On You), indie-rockeri Kurt Vile & Violators (Pretty Pimpin), britanski punk trubadur Frank Turner (I Still Believe), indie-pop momci Peter Bjorn and John (Young Folks). Ulaznici su zasad u prodaji za 499 kuna. Muzika.hr

25.03.2018. (17:30)

13. INmusic: Neizbježni vodič za rock veterane i milenijalce

“Psych pop bend Portugal. The Man u Zagreb dolaze na krilima ogromnog hita Feel It Still. Od prve minute albuma očite su velike komercijalne ambicije, a koktel indie rocka, retro funk obrazaca i moderne EDM produkcije učinio je svoje. To je jedan od najsretnije pogođenih trenutaka u pogledu aktualnosti izvođača koji gostuje na festivalu u posljednjih nekoliko godina”, piše Karlo Rafaneli. U tekstu za Arteist analizira ponudu ovogodišnjeg InMusic festivala.