Polimac: Novi 'Kralj lavova' - raskošnije, ali nema puno novoga - Monitor.hr
20.07.2019. (13:30)

Kralj blagajni

Polimac: Novi ‘Kralj lavova’ – raskošnije, ali nema puno novoga

Impresivan i inovativno napravljen spektakl – kaže kritičar Jutarnjeg o novoj verziji ‘Kralja lavova’ (naglašava da ovo nije igrana varijanta, s obzirom da je sve nacrtano računalom), što nije čudo jer je s 260 milijuna dolara ovo najskuplji dosad Disneyjev “crtić”. Minus je, kaže, nedostatak humora te što su neki likovi manje simpatični.


Slične vijesti

Utorak (17:30)

Rubni ljudi

Pobjednik Venecije ‘Nomadland’ – “impresivni komad”

“Na ruševinama jednog Imperija, svedenog na čelične gradove duhova, improvizirane tržnice ispred kamp-kućica i labirint Amazonovih skladišta… smo dobili još jednu retoričku priču o fordovskoj granici, s nomadima kao novim pionirima” – piše Dragan Rubeša o pobjedniku filmskog festivala u Veneciji ‘Nomadland’ redateljice Chloe Zhao o ljudima koji žive u kamp-kućicama”eda bi pronašli nekakvu oazu u bijegu od diktata kapitalizma”.

Utorak (17:30)

Insta-graja

Polimac: ‘Slatkice‘ uznemirile ćudorednu javnost, a zapravo su vrlo ozbiljan film o ženskom sazrijevanju

‘Slatkice’ mlade francusko-senegalske redateljice Maïmoune Doucouré u konzervativnim američkim krugovima izazvao je optužbe za pedofiliju jer su u filmu prikazane pariške djevojčice u dobi između 10 i 12 godina kako formiraju plesne grupe i natječu se u izazovnim pozama, snimaju se mobitelima, aplodaju ih na internet i broje koliko su lajkova prikupile (redateljica bila okružena takvima). Kaže Nenad Polimac da nije riječ o pedofiliji nego o prikazu “jedne kulture o kojoj roditelji tih djevojčica nemaju pojma. Moral tu nema osobitu važnost… Vrlo ozbiljan film koji se bavi ženskim sazrijevanjem”.

12.09. (23:30)

Lomeći kadrove

Kritika filma ‘The Painted Bird’ – “monumentalan rad… kojeg, nadam se, nikad više neću pogledati”

“Mogu bez imalo oklijevanja reći da je ovo monumentalan rad i da mi je duboko drago što sam ga pogledao” rekao je Guardianov kritičar o filmu ‘The Painted Bird, pa dodao – “Također mogu reći kako se nadam da mu se nikad više neću naći na putu”. Gledatelji su izlazili s premijere jer im je bilo mučno gledati scene nasilja. Film govori o židovskom dječaku koji živi u istočnoj Europi u vrijeme Drugog svjetskog rata (BBC).

29.08. (11:00)

I kad bi htio, vjeruj, nećeš ništa shvatiti

Polimac: ‘Tenet‘ je dosad najbezobrazniji film u Nolanovoj filmografiji

Ovo je bio pravi “povratak u kino”, a ne ona tragikomična farsa prošlog četvrtka s filmom “Bijesan” u Branimir centru.
U srijedu uvečer u Arena centru, u najboljem zagrebačkom kinu IMAX, pet-šest minuta prije početka filma “Tenet” već se skupilo stotinjak posjetitelja, no to je bila tek najava zanimanja za novo ostvarenje u opusu Christophera Nolana… “Tenet” je trebao biti prostor njegove apsolutne slobode, akcijski film kakav se dosad nitko nije usudio napraviti i koji treba pogledati bar dva tri puta da se pohvataju sve dramske niti tog ambicioznog pogona. Ukoliko ni nakon ponovljenog gledanja ne shvatite puno više, bit će da se redatelj previše zaigrao – piše (i priča dolje) Nenad Polimac za Jutarnji.

20.08. (22:30)

Zapravo posvuda - na netu

Polimac: Dobri filmovi u Sarajevu

Glavni favorit za Srce Sarajeva u službenoj konkurenciji, piše Nenad Polimac, je njemačko-belgijsko-kosovski film ‘Egzil’ o uspješnom Kosovaru u Njemačkoj koji ima lijepu suprugu i troje djece, a upušta se u aferu s čistačicom koja je Kosovarka – “vrlo dosljedan i neugodan film koji se kloni pomodnog eksploatiranja teme imigranata”. ‘Mare’ je majka troje djece, udana za radnika u zračnoj luci u Dubrovniku, koja pokrene aferu s lijepim Poljakom koji joj popravlja veš-mašinu – “i opet se izbjegava tema na koju bi mnogi nasrnuli – eksploatacija žene kao supruge i majke, pokazuje se da su ljudi puno kompleksniji no što to u prvi mah izgleda, no i izbori koje im život nudi nisu baš zamamni”. Treći je ‘Otac’ koji želi vratiti svoju djecu iz doma.

14.08. (18:30)

Not a girl, not yet a woman

‘Nikad, rijetko, katkad, uvijek’ – sjajan film o svim preprekama koje jedna tinejdžerka mora prijeći da bi prekinula neželjenu trudnoću

U najnovijem filmu Elize Hittman dvije tinejdžerke kreću u pravu odiseju zbog toga što jedna od njih želi prekinuti trudnoću. Prepreke na koje će naići nisu povezane samo s dostupnosti pobačaja, nego i s time koliko je svijet opasan i okrutan prema (mladim) ženama, piše Zrinka Pavlić za T-portal.

13.06. (10:00)

Jurica Pavičić: “Waves” – možda najbolja videopremijera u periodu virusne apstinencije od kina

“Valovi” već svojim naslovom pomalo podsjećaju na srpski film “Krugovi” Srđana Golubovića. No, dva filma su osim po naslovima slična i po dramaturgiji. U oba filma nasilni pradogađaj utječe na živote više likova, a fabularne linije prate krakove tih posljedica. Kod Golubovića, čin je ubijanja na početku. U “Valovima”, on je na “midpointu” filma i funkcionira kao efektno iznenađenje, jer očekujete da film isprati Tylera kao glavnog junaka – piše Jurica Pavičić o filmu Waves (IMDB: 7.6, Metascore: 80)

06.06. (23:30)

Zona gledanja

Zrinka Pavlić: ‘The Vast of Night’ – slatki niskobudžetni naklon ‘Zoni sumraka’

Debitantski film mladog Andrewa Pattersona, snimljen praktički za šaku dolara, svježa je, atmosferična i izuzetno zanimljiva verzija priče o malom američkom gradiću u kojem se jedne noći počne događati nešto čudno, očito povezano s vanzemaljcima – piše Zrinka Pavlić za Tportal. Kaže da je u ‘The Vast of Night’ mladi autor s vrlo malo novca i još manje specijalnih efekata uspijeva ispričati nevjerojatno uzbudljivu i slojevitu priču.

12.03. (21:30)

Keep calm and carry on laughing

Jurica Pavičić: ‘Emma’ – diskretno inteligentan film, oštroumniji no što naoko izgleda

Emma (Any Taylor-Joy) je nešto poput protofeministice – samosvjesna, neovisna, nesklona braku. Ali, Emma je i brzopleta, precjenjuje vlastite prosudbe, voli se petljati u tuđe živote. Stoga 19-stoljetna “influencerica” svojim ljubavnim posredništvima izazove pravi mali kaos. [Redateljica] De Wildeova pristupa i žanru, i epohi i društvenim konvencijama s humorom i ironijom. Dobar dio filma čini vam se da gledate parodiju. Unatoč tome, De Wilde nije izgubila iz vida melodramsku okosnicu, pa film zadržava odlike pravog ljubića – eto, preporučuje Pavičić odlazak u kino (ako ih ne zatvore u međuvremenu).