13.05. (10:30)

Ipak prije EU izbora

Uljanik Brodogradilište ide u stečaj!

Uljanik Brodogradilište je u neprekidnoj blokadi 231 dan. Po najnovijim podacima Fine, račun je blokiran na iznos od 164,8 milijuna kuna, od čega 76,5 milijuna kuna otpada na potraživanja radnika. N1 Preostali radnici Uljanika, njih 1.118, dobit će otkaz. N1



Slične vijesti

30.05. (13:30)

Da su si bar i varioci izgradili vikendice i vile...

Naplaćeno još 900 milijuna kuna jamstava za nezavršeni Uljanikov brod

Jamstva za brod koji se u Uljaniku gradilo za belgijski Jan De Nul su, kako se to formalno kaže, “protestirana”, čime je državni proračun ostao bez još 900 milijuna kuna. Marić je napravio računicu za sve Uljanikovi neizgrađene brodove – dosad je naplaćeno 4,42 milijarde kuna jamstava. Ostalo je za platiti još oko 120 milijuna kuna. Novi list

17.05. (21:30)

Dan žalosti za porezne obveznike

Zdravko Marić: Dosad smo za jamstva Uljaniku platili 3,1 milijarde, još moramo 1,5 milijardi

“Riječ je o glavnici, a na to još idu kamate i drugi troškovi. Da nije došlo do protestiranja tih jamstava, za koje je lani iz proračuna plaćeno 2,5 milijarde kuna, proračunski suficit za 2018. bio bi veći od 3 milijarde kuna, a ovako je bio 758 milijuna kuna”, kazao je Marić i ponovio da je u brodograđevnu industriju tijekom godina uloženo više od 35 milijarda kuna, a ipak je došlo je do ovakve situacije. Telegram

17.05. (12:00)

Finito

Trgovački sud u Pazinu: Uljanik d.d. ide u stečaj

Uljanik d.d. krovno je društvo Uljanik grupe, stopostotni vlasnik 11 tvrtki u okviru grupe te većinski vlasnik riječkog 3. maj Brodogradilišta, u kojemu drži 87 posto dionica, ide u stečaj. Uljanik d.d. koji je u neprekidnoj blokadi 199 dana i račun mu je, po najnovijim podacima, blokiran zbog duga od 98 milijuna kuna. Tportal

15.05. (23:30)

Čekajući Brodoa

Stečajni upravitelj Peveca: Nije nemoguće spasiti i Uljanik, ali treba konsenzus države, radnika i investitora

“Bez pomoći države neće se moći provesti stečaj tako da se zadrži proizvodnja, bez obzira na ulazak domaćeg ili stranog investitora. Ako se ne uključi država i ne financira završetak započetih brodova kako bi se spasila jamstva ili da omogući to davanjem brodogradilišta u najam, Uljanik će biti likvidiran”, kaže stečajni upravitelj koji je bio izvukao Pevec. Kaže da je situacija hitna “jer se već puno vremena izgubilo u odgađanju neizbježnog stečaja. Puno radnika već je otišlo, a i upitan je izvor financiranja za nastavak poslovanja”. T-Portal

02.05. (08:30)

Možda one ogradice za na Put svile!?!

Sindikalisti Uljanika i 3. maja pristaju raditi i druge stvari osim brodova

“Ako postoji još neka dodatna djelatnost, to je za nas prihvatljivo, ali da to ne bude nekretninski biznis, turizam ili tako nešto” – poručili su sindikalisti riječkog i pulskog brodogradilišta. Izaslanstvo kineske kompanije China Shipbuilding Industry Corporation bilo je tri dana u Hrvatskoj, nakon čega je ministar Horvat rekao da je “starom modelu financiranja došao kraj”, odnosno kako više neće biti državnih jamstava za brodogradnju. HRT

25.04. (16:30)

Novo željezo

Uljanikov nikad dovršeni brod koji ćemo platiti milijardu kuna

Radi se o brodu za belgijsku Jan De Nul grupu koji je još u kolovozu 2017. bio porinut, što znači da je bio u završnoj fazi izrade, a radovi su trebali trajati još nekoliko mjeseci. Brod nije završen pa su Belgijanci odlučili naplatiti blizu milijardu kuna jamstava za novac koji su davali Uljaniku kao predujmove za izgradnju broda. Trebao je biti najsnažnije jaružalo na svijetu. Ovdje Uljanikova vijest u kojoj se hvali ovom svojom novogradnjom 500.

23.04. (17:30)

Dno dna

Država će platiti još milijardu kuna jamstava za Uljanik – posljednji naručitelj odustao od broda

Posljednji preostali naručitelj Uljanikovih brodova, belgijski brodovlasnik Jan de Nul odustao je od pokušaja preuzimanja skupocjenog jaružala Willem van Rubroeck, te će naplatiti 920 milijuna kuna državnih jamstava. Novi list u ovoj vijesti vidi i nešto dobro – ostanak jaružala u Puli mogla bi biti prilika za nastavak brodograđevne djelatnosti i nakon stečaja. Država je za Uljanik već platila 3,1 milijardu kuna jamstava.

22.04. (09:00)

Ratko Bošković: Od posjeta Kineza Uljaniku i 3. maju ne treba očekivati čuda. Hrvatske bi škverove tehnološki osuvremenjivala brodogradilišta koja za njima tehnološki zaostaju godinama, ako ne i desetljećima

15.04. (15:30)

Akademik profesor doktor

Denis Kuljiš: Uljanik – Politička anatomija jednog stečaja

Kao i obično Kuljiša uvrštavamo u izbor kolumni zbog literarnog užitka čitanja, informiranosti i jasnog pogleda. Ovaj put piše o temi koja je već svima dojadila – Uljaniku (konkurencija je samo Brexit), tečno, kao da pijete svoje omiljeno piće: “Radolović i njegovi direktori izumili su perpetuum mobile. Sva brodogradilišta stalno su se žalila vladi da nemaju dovoljno posla zbog ”recesije na svjetskom tržištu”, ”pada vozarina” i ”opće krize svjetske flote”, što je otprilike kao kad se muškarci izgovaraju da im erekcija slabi zbog globalnog zatopljenja. No, Karlo se nije žalio – kako nije bilo narudžbi za brodove, sam ih je od sebe naručivao!…”