Vožnja zagrebačkom žičarom - Monitor.hr
28.07.2021. (11:30)

Testing

Vožnja zagrebačkom žičarom

Zbog uporabne dozvole koja još nije ishodovana, građani se i dalje ne mogu koristiti žičarom. Večernji


Slične vijesti

22.02.2022. (19:00)

Gore dolje

Cijene karata za sljemensku žičaru od 30 do 75 kuna – oni koji nisu iz Zagreba plaćat će više

Zagrebački gradonačelnik objavio je da će cijene vožnje sljemenskom žičarom biti podijeljene u tri kategorije:

  1. za one koji imaju pokaz ZET-a – 30 kuna za jedan smjer i 50 kuna za povratnu kartu (ove cijene vrijedit će u promotivnom razdoblju)
  2. za sve Zagrepčane: odrasli – 40 kuna za jedan smjer i 70 kuna za povratnu kartu; za mlade i starije -v25 kuna za jedan smjer i 40 kuna za povratnu kartu (besplatno se voze djeca i osobe s invaliditetom)
  3. za sve one koji nisu iz Zagreba i nemaju pokaz ZET-a: 75 kuna za jedan smjer i 125 kuna za povratnu kartu za odrasle, za mlade i starije 50 kuna za jedan smjer i 75 kuna za povratnu kartu, a za djecu i osobe s invaliditetom 20 kuna za jedan smjer i 30 kuna za povratnu kartu

Žičara se službeno otvara sutra u podne.

17.06.2021. (15:30)

17 dana od izbora

Ministarstvo: Grad Zagreb je bespravni graditelj parkinga za sljemensku žičaru

Ministarstvo pravosuđa i uprave poništilo je rješenje kojim je Grad Zagreb oduzeo zemljišta u Gračanima vlasnicima, kako bi na njemu dovršio parking za sljemensku žičaru. Postupak će se ponovo provesti, a oštećeni imaju pravo na tužbu. Iznos koji bi mogli tražiti više nije 1,2 milijuna kuna koliko im je bilo ponuđeno za izvlaštenje, već oko osam milijuna kuna na koliko je, prema podacima iz video uratka Operacija žičara, narasla vrijednost radova izvedenih u Gračanima. N1

25.04.2021. (22:30)

Kosturi iz ormara

Ivan Pandžić: Sljemenska žičara pravi je simbol kako je vladao Bandić

Još na zemljištu su se fino obogatili Bandićevi prijatelji koji će, eto slučajno, dati njegovoj kćeri da besplatno živi u njihovu stanu za koji su kupili i najskuplji namještaj. A onda je fino zaradila i djevojka Bandićeva pouzdanika na projektiranju. Pa su onda na red došli radovi u kojima je zaradio izvođač GIP Pionir probivši maksimalno cijenu za 90 milijuna. Sigurno je baš sasvim slučajno s njima povezana tvrtka izgradila stan u istim tim Gračanima za koji je Uskok utvrdio da ga je koristio gradonačelnik kao stvarni, tajni vlasnik. A pričamo samo o jedom blještavom projektu kao savršenom simbolu Bandićeve vladavine. Piše Ivan Pandžić za 24 sata

27.03.2021. (15:30)

Dostojna nasljednica

Pavičić Vukičević nastavlja gdje je Bandić stao. Tvrdi da će žičaru otvoriti u travnju i da neće biti otpuštanja u Gradu

V. d. gradonačelničkoga mjesta u Zagrebu Jelena Pavičić Vukičević u emisiji Novi dan N1 televizije pokazala je kako slijedi stope svoga prethodnika Milana Bandića te najavila skoro otvaranje žičare, a zatim dodala i kako neće biti otpuštanja zaposlenih u Gradskoj upravi te iznijela plan rješavanja problema viška zaposlenih tako da se na jednoga koji odlazi u mirovinu zaposli samo jedan čovjek nazvavši to “laganim zanavljanjem kadrova”. Također je negirala tvrdnje da je Grad Zagreb pred bankrotom. Telegram

16.03.2021. (14:30)

Zlatna žica

Ivan Pandžić: Sljemenska žičara zapošljava 32 radnika za 260.000 kn mjesečno

Sljemenska žičara proradit će u travnju – možda – no iako stoji, ona zapošljava – 32 radnika su zaposlena kako bi njome upravljali. Dio njih zaposlen je i dulje od godinu dana, a dio tek od ove godine. Austrijski Doppelmayr obučava ove ljude kako bi bili spremni za početak rada žičare. Posljednja greška i novi trošak oko žičare su ojačanja čeličnih konstrukcije gornje i donje postaje žičare (dodatni trošak 1,5 milijuna kuna). Dosad poznati troškovi žičare su 712 milijuna kuna, piše Ivan Pandžić za 24 sata.

14.03.2021. (13:30)

Što je nama naš Milan ostavio...

Graditelji zagrebačke žičare: Porezni dužnici i osumnjičenici za iznudu s fiktivnim uredima

Jutarnji piše (a Novi list prenosi) o tvrtkama koje stoje iza gradnje sljemenske žičare, a koje imaju vrlo sumnjivu promjenu vlasničke i upravljačke strukture. Tvrtke Radovana Predovića rušile su i gradile sljemensku žičaru, a jednu od njih, zagrebačku tvrtku Munis 2019. je, skupa s dugom od 47 milijuna kuna, preuzeo Aleksandar Stefanović iz Beograda. Drugu tvrtku iz Predovićeve grupacije, zagrebačku Gradko preuzeo je prošle godine izvjesni Vladan Mijušković iz Crne Gore, koji je osuđen za otmicu i iznudu 100.000 eura.

28.12.2020. (11:00)

Izgradnja na balkanski način

Nema vožnje 3. siječnja: Iako je zagrebačka žičara tek završena, već su joj potrebni i popravci

Joše se čeka uporabna dozvola za žičaru, a prije toga mora proći tehnički pregled, no i kad se to obavi, potrebno je nastaviti s radovima i ojačati čeličnu konstrukciju krova gornje postaje na samom Sljemenu te tako projekt postaje još skuplji, a prva vožnja obećana 3. siječnja vrlo neostvariva. Uloženih 710 milijuna kuna bez PDV-a očito nije bilo dovoljno da se posao obavi kako treba pa će najskuplja žičara na svijetu probiti još neke rekorde. Jutarnji list

02.12.2020. (21:30)

Čovjek se ni ne sjeća doba bez Bandića

Je li ukleta Žičara Bandićev izborni adut ili glogov kolac u srce njegove političke karijere?

Nitko još nije odgovarao ni za sve ono što je Bandić napravio u proteklih dvadeset godina. Najmanje on sam. Hoće li odgovarati zbog Žičare? Ili će građani nasjesti i na najnoviji Bandićev trik, progutati ovaj spektakularni populistički projekt kao i mnoge prije njega, ne obazirući se na cijenu, troškove, afere… U gradu koji je bankrotirao i kojeg čeka obnova od potresa, piše Tomislav Klauški.