Za dizajnere keramičara nije bilo posla, pa je iz običnog hobija stvorila posao za koji danas prima solidna primanja. Mlada djevojka iz Koprivnice najviše kupaca pronalazi putem Facebooka, a ponekad se zna „pojaviti“ i na gradskoj tržnici. Sve više ljubitelja cvijeća, kaže Kristina, želi imati sukulente pa je itekako zadovoljna prodajom. Prvo sam krenula u uzgoj iz hobija, no kako sam vidjela da se mojim prijateljima sviđaju ukrasne biljke, odlučila sam krenuti i na tržište sa svojim proizvodima. Vrlo brzo sam pronašla kupce i posao se polako počeo širiti, kaže Kristina Mužina za Podravski.
U post-ratnom razdoblju ljudi su se u slobodno vrijeme bavili hobijima: košarkom, kuhanjem, pisali poeziju, popravljali motocikle. Bile su to aktivnosti bez kojih se nisu osjećali potpunima. Za mnoge iz naše generacije hobi je mrtav. Naš radni život spojio se s našim slobodnim vremenom, a hobije se često ne može razlikovati od naših dodatnih poslova. U kulturi opsjednutoj produktivnošću, hobi je postao idući biznis, piše Timeline u vrlo zanimljivom članku o promjeni paradigne slobodnog vremena.