450 učenika u najvećem nacionalnom projektu Interneta stvari - Monitor.hr
11.04.2017. (22:20)

Internet djece

450 učenika u najvećem nacionalnom projektu Interneta stvari

Automatizirani spremnik za recikliranje baterija, uređaj za praćenje vodostaja, zvono za osobe s oštećenjem sluha, sustav za praćenje ekoloških pokazatelja – samo su neki od projekata razvijenih u sklopu nacionalnog učeničkog projekta temeljenog na tehnologiji ”interneta stvari” u hrvatskim osnovnim školama 2016., čije su rezultate predstavili HT-ov Boris Drilo i poduzetnik Nenad Bakić. 450 učenika iz 55 osnovnih škola imali su zadatak na inovativan način riješiti stvarni problem koji su sami identificirali u svojoj okolini… Monitor


Slične vijesti

02.12.2018. (13:00)

Ulaganje u budućnost

Njemačka mijenja Ustav da bi uvela digitalizaciju u škole

Njemačka savezna vlada se prošlog mjeseca povukla u dvodnevnu izolaciju kako bi razmatrala digitalizaciju, nakon čega su donijeli odluku da će u digitalizaciju školstva uložiti pet milijardi eura. Kako bi to sproveli u djelo, morat će promijeniti Ustav. Hrvatska je u ovom području napredovala kroz pokret Croatian Makers. Eclectica

21.10.2017. (23:08)

Robotička liga Croatian Makers Nenada Bakića proširena na 500 škola i domova – započeta je prije 20 mjeseci kao pilot projekt u kojem je trebalo sudjelovati 30 škola, ali se ubrzo interes proširio najprije na 220 škola, pa početkom 2017. na 360 škola

12.04.2017. (00:10)

450 učenika u najvećem nacionalnom projektu Interneta stvari

Automatizirani spremnik za recikliranje baterija, uređaj za praćenje vodostaja, zvono za osobe s oštećenjem sluha, sustav za praćenje ekoloških pokazatelja – samo su neki od projekata razvijenih u sklopu nacionalnog učeničkog projekta temeljenog na tehnologiji ”interneta stvari” u hrvatskim osnovnim školama 2016.

Projekt Zajedno smo jači promovira razvoj znanja i vještina iz STEM zanimanja u hrvatskim školama, a u njemu je sudjelovalo 450 učenika iz 55 osnovnih škola i udruga te je educirano više od 60 učitelja, kojima je omogućen pristup naprednim digitalnim tehnologijama kao što su IoT i Logo.

Inovativan način rješavanja stvarnih problema

Učenici od prvog do osmog razreda pod vodstvom svojih mentora tehnologije su iskoristili kako bi na inovativan način pristupili rješavanju stvarnih problema koje su sami identificirali u svojoj okolini. U sklopu projekta razvijeno je više od 70 iznimno zanimljivih i inovativnih projekata, a razvijeno je i preko 70 edukacijskih materijala koje će mentori koristiti u u nastavku rada s učenicima.

Iz osnovne škole Savski Gaj predstavili su potpuno automatizirani spremnik za recikliranje baterija, uređaj koji broji ubačene baterije i na taj način podržava za okoliš vrlo važan proces zbrinjavanja i recikliranja baterija. U osnovnoj školi Dvor, suočeni sa vlastitim negativnim iskustvom poplava u svom kraju, pozabavili su se mjerenjem vodostaja rijeka i sustavom dojave porasta vodostaja. Osnovnoškolci iz Dvora su tako osmislili i izradili potpuno funkcionalan uređaj za praćenje vodostaja i zaštitu od poplava koji šalje poruku u slučaju porasta vodostaja. U osnovnoj školi Stubičke Toplice napravili su projekt zvona za osobe s oštećenjem sluha, a predstavljeni su i radovi temeljeni na Logo tehnologiji kojima su učenici koristeći računalne algoritme iscrtavali primjerice tvrđavu Brod, čarobne mnogokute te cvjetnu livadu i Probot.

Jedan klik upalio svjetla u 35 škola

Posebno je istaknut kolaboracijski projekt u kojem je istovremeno sudjelovalo više od 35 osnovnih škola, a kroz koji su se učenici diljem Hrvatske povezali i pronašli način da zajedno, spajajući znanje i tehnologiju, pozitivno utječu na svoju okolinu. U sklopu projekta učenici su u svojim sredinama postavili uređaje za mjerenje temperature i pomoću IoT tehnologije povezali sve uređaje kroz centralnu aplikaciju koja u realnom vremenu prikuplja i ažurira podatke. U slučaju promjena temperatura okoliša u svojim sredinama, aplikacija omogućuje paljenje ili gašenje svjetala u njihovim školama. Rad aplikacije je prezentiran uživo pa su u utorak Boris Drilo i Nenad Bakić kroz aplikaciju jednim klikom upalili svjetla u 35 osnovnih škola.

21.01.2017. (09:35)

Blago njima: Popis hrvatskih škola uključenih u STEM projekt Croatian Makers Nenada Bakića

10.07.2016. (15:23)

Budućnost je u tehnologiji

Školama donirali 1200 robota, budućnost će omogućiti i djeci sa sela

“Samo zato što se nisu rodila u metropoli, nego u nekom malom mjestu u Hrvatskoj, djeca ne smiju biti lišena prilika za stjecanje novih znanja i vještina 21-Iog stoljeća”, poručuju iz Croatian Makersa. Osim što je riječ o području u kojem u razvijenim zemljama ima najviše najboljih poslova, STEM ((Science, Technology, Education, Mathematics) kompetencije ulaze i u gotovo sva ostala zanimanja. Robotika je, ističe Bakić, iz više razloga, najbolji ulaz u STEM”, kaže za Index investitor i poduzetnik Nenad Bakić koji je osnovao Institut za razvoj i inovativnost mladih – IRIM. U ovaj projekt je do sada sada uključeno 220 škola, 3.600 učenika i 1.200 robota.

04.07.2016. (08:06)

MojSTEM.net

Novi projekt Nenada Bakića – Internet stvari u hrvatskim školama

Poduzetnik Nenad Bakić, potpomognut HT-ovom donacijom od 350.000 kuna, kroz svoj je projekt Croatian Makers pokrenuo akciju Internet of Things (Internet stvari) u hrvatskim školama. Probrat će 40-50 najboljih i najzainteresiranijih škola, dati im potrebnu opremu i educirati nastavnike “kako bi oni mogli svoje učenike naučiti kako upravljati stvarima iz naše okoline preko interneta”. Učenici i mentori radit će na projektima kao što je upravljanje kućanskim aparatima, dojavu događaja i automatske reakcije na njih, ali i kolaboracijske akcije. T-Portal

29.02.2016. (11:42)

A, jel piše zadaću?!

Akcija Nenada Bakića – 1.000 robota ide u škole

Poduzetnik Nenad Bakić je 2014. pokrenuo projekt Croatian Makers, kroz koji školama donira opremu za robotiku, a čiji je cilj poticanje razvoja i stjecanje novih znanja mladih. Iako je pri pokretanju robotičke lige – natjecanja u robotici kroz koje će školarci usvajati nova znanja – bila planirana donacija od 200 robota za 30 škola, zbog velikog interesa povećana je na – 1.000 robota i 166 škola. Index