Samo veterani prolaze
Hrvatska glazba i regija (3. dio) – krenuti na zapad ili na istok?
Hrvatska je diskografski prilično živahno tržište obzirom na svoju veličinu, broj stanovnika i hirovitost, tj. standard ljudi, kao što se i mehanizmi čine uređenijima nego u ostatku regije, što je važna stavka u smislu povrata uloženih ulaganja i isplativosti. No ta diskografija, začeta u Jugoslaviji, u kojoj je imala i svoj procvat, uvijek je prvenstveno bila okrenuta ovdašnjem tržištu, a ne konstantnom plasiranju domaće glazbe na zapad.„Ovaj petak je lako jer sviraju Partibrejkersi, ali godina ima 52 petka. Meni treba 52 Partibrejkersa u godini“, dobro se sjećam neformalnog pretpandemijskog razgovora s vlasnikom jednog zagrebačkog klupskog prostora. U toj rečenici je sadržana sva problematika vođenja kluba u Zagrebu, time i u regiji. Vlada apsolutni deficit izvođača iz cijele regije koji su toliko popularni da mogu prodati 500 + ulaznica za vikend u većem gradu. Ovdje nedostaje ‘zvijezda’ tog kalibra, za razliku od zapada gdje o tome nema niti govora. Zoran Stajčić za Ravno do dna.