Mjesečni broj YouTube korisnika se popeo na 1,9 milijardi - Monitor.hr
24.06.2018. (15:29)

Mjesečni broj YouTube korisnika se popeo na 1,9 milijardi


Slične vijesti

26.11. (23:00)

Tajna koju svi znaju

Green Renaissance: Tajna

Green Renaissance | LinkedIn

Green Renaissance je YouTube kanal koji objavljuje autorske kratke filmove o običnim ljudima diljem svijeta i njihovim iskustvima: što su naučili iz životnih kriza i izazova, zašto žive u skladu s prirodom, što ih raduje i nadahnjuje. U najnovijem filmu “Tajna” Egbert van Bart iz Groot Maricoa u Južnoj Africi objašnjava kako je naučio da otpor sadašnjem trenutku ne vodi rješenju jer “ono čemu se odupiremo, ustrajava”. “Stoga je bolje”, smije se, “prihvatiti stvari kakve jesu i predati se sadašnjem trenutku. Kad to učinimo, kad prihvatimo sve što jest baš takvo kakvo jest (uključujući sebe i druge), tada dopuštamo ljepoti života da nam se otkrije”. “Sve što nam život da je dar”, kaže Egbert, “baš sve. I tu je da mi nešto napravimo s tim”. A kad se predamo životu bez predrasuda i strahova, otkriva nam se čarobni prostor sadašnjeg trenutka u kojem žive radost i zahvalnost. Green Renaissance

 

 

12.09.2021. (18:00)

Unosan biznis

Milijunaši digitalne ere: Ovi gejmeri žare i pale YouTubeom, a videoigre su samo dio njihovog imperija

Videi o “gejmanju”, odnosno o igranju videoigrica danas su jedni od najpopularnijih videa na Youtube-u. Pojedini vlasnici takvih kanala osim što žive od toga, bave se svime od glazbe do proizvodnje kave, a članak o njima donosi Tportal. Vjerojatno svima najpoznatiji PewDiePie je Šveđanin koji je stekao slavu igrajući i komentirajući igre svih žanrova i oblika, a poznat je i po smislu za humor. VanossGaming Kanađin je koji komentira videoigre, a osim toga bavi se glazbom i DJ-iranjem. Markiplier pozornost je privukao strašću za hororske videoigre, a uz to se bavi prodajom odjeće. Jacksepticeye je Irac koji svoje prohode kroz videoigre začini humorom, a prodaje i svoj brend kave.

24.06.2021. (15:30)

Married white female

YouTube fenomen – žene objavljuju video uratke sebe kako čiste svoje domove

Kratkometražni dokumentarac Čistimo zajedno (Clean With Me (After Dark)) redateljice Gabrielle Stemmer istražuje fenomen na YouTubeu – vlogove pod naslovom Let’s Clean Together, čije autorice objavljuju video uratke sebe kako čiste svoje domove. Zajednička nit žena koje čiste zajedno je da im nedostaje prijateljstvo, posebice podrška drugih žena, odnosno osoba sa sličnim životnim iskustvima, piše Vox Feminae. Fenomen nije zaobišao ni Hrvatsku i regiju: Jesensko čišćenje, Generalno čišćenje cijele kuće, Moje svakodnevno čišćenje kuće, Čisti sa mnom, generalno proljetno čišćenje.

30.03.2021. (10:54)

Traženi talijanski mafijaš otkriven u Dominikanskoj Republici – odale ga kuharske emisije koje je objavljivao na YouTubeu

31.01.2021. (20:30)

YouŠkare

YouTube će omogućiti rezanje tuđih videa

YouTube je ovaj tjedna pustio probni rad novu funkciju – YouTube Clips, koja omogućuje izrezivanje dijela videa i dijeljenje putem društvenih mreža. Jednom kada opcija Clips u potpunosti zaživi, ispod svakog videa koji će je podržavati pojavit će se malena ikona škara. Pritiskom na nju dobit će se mogućnost označiti isječak koji se želi, u trajanju od 5 do 60 sekundi, dati mu naziv, te ga sačuvati kao vlastiti “clip”. CNet