24.06.2018. (15:29)

Mjesečni broj YouTube korisnika se popeo na 1,9 milijardi



Slične vijesti

06.06. (20:30)

Sloboda brisanja

YouTube uklanja govor mržnje i sve što veliča nacizam

YouTube će ukloniti sav sadržaj koji poriče Holokaust, sve ostale “dokumentirane nasilne događaje”, snimke koje veličaju nacističku ideologiju i promoviraju skupine koje vjeruju u svoju nadmoć nad drugima. Objavili su i da će ukloniti profile autora videa koji se više puta usprotive novoj politici YouTubea, čak i ako je izravno ne prekrše, a nova bi pravila mogla utjecati i na one korisnike koji pretražuju takav sadržaj. Time

01.04. (12:30)

YouOvisnik

Čak 37 posto mobilnog prometa otpada na YouTube

Po količini mrežnog prometa ostvarenog putem mobilnih uređaja (downstream promet) YouTube je uvjerljivo prvi sa 37 posto. Na drugom mjestu nalazi se Facebook s udjelom od 8,4 posto, dok se na trećem mjestu nalazi Snapchat s udjelom od 8,3%. Instagram ima udio od 5,7%, dok na samo surfanje Internetom otpada 4,6 posto prometa. WhatsApp ostvaruje udio od 3,7%, Facebook Video ostvaruje udio od 2,5% u ukupnom prometu, nakon čega slijedi Netflix s udjelom od 2,4%. Bug

27.01. (17:54)

Zbogom teorijo o ravnoj zemlji: Youtube uskoro uklanja klipove s lažnim vijestima

06.01. (11:30)

Inspiraciju za izazov pronašli u filmu: Netflix moli ljude da prestanu sudjelovati

28.12.2018. (07:00)

Forbes objavio listu najplaćenijih YouTube zvijezda za razdoblje od 1. lipnja 2017. do 1. lipnja 2018. godine

10.12.2018. (12:00)

Rezime godine: Top Trending YouTube Videos of 2018, a na istom mjestu ćete naći i 8. po redu YouTube Rewind video

29.11.2018. (18:33)

Najbolji videi u životu su besplatni

YouTube ukida pretplatu

U lipnju ove godine pokrenut je YouTube Premium (nasljednik YouTube Red) koji je koštao 11,99 dolara za neke ekskluzivne video sadržaje, no ideja o mjesečnoj pretplati nije zaživjela. Sadržaj pod oznakom YouTube Originals koji se sada nalazi iza paywalla trebao bi početkom 2019. polako postajati dostupan za gledanje svima, bez plaćanja pretplate, a do 2020. bi besplatnim trebao postati sav do sada naplatni sadržaj. Bug