Rimac: Ako 10 posto vrijedi 18,7 eura milijuna, onda se lako izračuna koliko vrijedi cijela firma - Monitor.hr
21.06.2018. (11:07)

Nije loše

Rimac: Ako 10 posto vrijedi 18,7 eura milijuna, onda se lako izračuna koliko vrijedi cijela firma

Dakle, 187 milijuna eura po srednjem tečaju HNB-a (7,377920) = 1,379.671.040 kn.


Slične vijesti

27.10. (16:36)

Sveta Nedelja zbog Rimca uvrštena među tri najaktivnija središta ulaganja u klimatske tehnologije

14.10. (10:00)

A na Forumu haer ga ne vole otpočetka

Cingel: Što zapravo proizvodi Mate Rimac?

U pitanju je proizvodnja mita kao proizvodnja imidža kompanije – baziranog na genijalizmu i poduzetničkom self-made man heroizmu (čitalo se valjda Atlas Shrugged umjesto kakve manje bijedne literature), koji galopira negdje tamo daleko naprijed, ispred svog i našeg vremena, obraćajući nam se iz budućnosti i donoseći revolucionarne izume. Proliferativnost inovativnosti. Vizionarstvo ili ništa! Realan stupanj baš inovativnosti očituje se patentima, o kojima onda Rimac rado govori, kad mu odgovara. Pričalo se i o 24 patenta iako su dotad bila zaista prijavljena samo dva, i to jedan iz ranijeg projekta nevezanog uz Rimac Automobile. PR simulakrum Rimčevog poduzetničkog heroizma proizvodnjom djetinjarija postoji da bi prikrio činjenicu kako mu se i izvan PR diznilenda biznis ostvaruje kao prodaja magle. Ivan Cingel za Forum.tm.

08.06. (09:00)

Nije za naše pare, samo je pitanje do kad

Rimac u 2021. ima više od pola milijarde kuna gubitka

Sliku o poslovanju Rimac Grupe najviše narušava upravo golemi gubitak, ali i vrijeme naplate potraživanja, koje iznosi 171 dan, kao i vrijeme podmirivanja obveza dobavljačima, koje iznosi 167 dana. Nakon što je 2019. ostvarena dobit od 14.7 milijuna kuna, a 2020. od 2.3 milijuna kuna, gubitak od više od pola milijarde kuna u 2021. jako odskače. Samo investicija u Rimac Campus vrijedna je preko 1.5 milijardi kuna koju financiramo potpuno samostalno – bez kredita. Negativni rezultat u 2021. godini najvećim je dijelom prouzrokovan jednokratnim troškovima internog restrukturiranja, Bugatti transakcije te procesa prikupljanja kapitala od investitora. Iz Rimac Grupe objašnjavaju da nema nikakvih problema u poslovanju, nego je gubitak rezultat primarno širenja poslovanja, investiranja i razvoja. Dapače, tvrde da sve gubitke pokrivaju investitori, koji su očito upoznati s planovima i troškovima razvoja kompanije. Index

03.05. (15:00)

Ode investitor

Hyundai prekida sve poslove s Rimcem?

Hyundai i sestrinska marka Kia zajedno su uložili 80 milijuna eura (84 milijuna dolara) u električni startup 2019. kako bi preuzeli 12 posto udjela u tvrtki. Nema naznaka da će nastaviti raditi nakon što dovrše zadane projekte koji su u tijeku. Prema jednom izvoru, Hyundaijev odnos s Rimcem pogoršao se kad je tvrtka sa sjedištem u Hrvatskoj postala tješnje povezana s Porscheom. Istovremeno, Rimac grupa postala je većinski dioničar Bugattija s 55 posto, dok Porsche posjeduje preostalih 45 posto. Zajednički rad na projektu gorivih ćelija, koji je prvi put viđen na konceptu Hyundai Vision FK prikazanom prošle godine, neće se nastaviti. Index, slučaj se komentira i na Forumu.

23.03. (18:00)

Tko prizna, pola milijuna mu se prašta

Važna obavijest za vozače Rimčevih bicikala: Ne vozite ih! Baterije se mogu samozapaliti

Tvrtka Greyp Bikes u vlasništvu Porschea i Mate Rimca upozorila je kupce svojih električnih bicikala na probleme s baterijama. Preporuka je da ih ne voze dok ne dobiju nove baterije. Na stranicama tvrtke prije dva dana objavljeno je da se ide u opoziv baterijskih jedinca, a kupcima je obećana besplatna zamjena do 1. srpnja ove godine.  Prilikom testiranja detektirali smo moguću grešku s neispravnim očitavanjem razine napona u nekim baterijskim jedinicama, a koje se koriste na modelima G6, G5 i T5. Eventualno pogrešno očitanje napona može u rijetkim slučajevima uzrokovati prekomjerno punjenje koje nakon duljeg vremena može uzrokovati i toplinski izboj, što može uzrokovati samozapaljenje baterije, rekli su za Tportal.

01.11.2021. (19:00)

Naravno da mogu

Da bi robotaksiji vozili Zagrebom, Vlada mora osmisliti propise kakve nema nitko u Europi. Mogu li to ne zabrljati?

Da bi se Rimčeve ideje ostvarile, bit će potrebno osmisliti novi propis o autonomnoj vožnji, a mora biti donesen do sredine 2024. godine. Obuhvatit će razvoj nacionalnog postupka testiranja za autonomnu vožnju, izmjene zakona o sigurnosti cestovnog prometa, izmjene nacionalnih pravila o homologaciji vozila, izmjene propisa u području osiguranja vozila, putnika i usluge… Ne bude li tako, šesta rada europskog novca za oporavak u iznosu od 400 milijuna eura neće biti isplaćena. S obzirom na to da ćemo biti prvi koji će na ceste staviti autonomna vozila razine pet, postoji vjerojatnost da će ostale države koje budu uvodile takva vozila propise prepisivati pa tako zahtjevi postaju još ozbiljniji. Telegram

25.10.2021. (20:00)

Junak našeg doba

Jergović: Mate Rimac, mediteranska oluja, nabijena munjom

Gadno je i opasno u današnje vrijeme biti voljen… svaka prava medijska hajka, svaka velika mrziteljska kampanja, kakve ponekad traju mjesecima i godinama, započinju relativno kratkom ali vrlo nježnom i sadržajnom etapom voljenosti… Čini mi se da je Mati Rimcu (1988.) ovih dana svanulo takvo jutro… Argumente Radničke fronte prihvatili su, jedan za drugim, gotovo svi elektronski mediji, stigle su za njima i novine, po elektronskim gumnima okupljaju se sabljama dimiskijama opasane ljute fejsbuklije, i upravo započinje ono što neće stati. Nema tog junačkog djela koje bi sad pomoglo Mati Rimcu. I nema tog guslara koji bi mogao sastaviti ep u njegovu obranu. Ali ono što je važno znati: da nije bilo bezrazložne ljubavi, ne bi bilo ni ove mržnje. Ista je to energija, koja pogoni perpetum mobile hrvatskoga javnog mišljenja. Ili bi bolje bilo reći: hrvatskih javnih osjećaja… tek se zagrijava Miljenko Jergović u tekstu o Mati Rimcu.

20.10.2021. (01:00)

Najbrži auto ne znači i siguran auto

Problemi s homologacijom Rimac Nevere prerastaju u prvorazredni skandal

Već smo pisali o Rimcu ovih dana, ali ovaj članak svakako moramo podijeliti: Sve je počelo u ljeto kad su Rimčevu Neveru zaustavili kod Dubrovnika. Prvo, taj auto nije homologiran, odnosno nema dozvolu za vožnju po javnim cestama niti može biti registriran. Drugo, obijesnom vožnjom po brzini većoj od 200 km/h na mjestu gdje se smije voziti 90 zbirno je to bilo najveće kršenje prometnih propisa u hrvatskoj povijesti. No, još je važnije pitanje sigurnosti vozila u slučaju eventualne nezgode. Pokraj PR snimaka i pokaznih vožnji u kontroliranim uvjetima, svjedočili smo prvoj nesreći pred kamerama koja se ikada dogodila Rimčevom Concept 1 (u emisiji Grand Tour) i tada se auto – zapalio. Rimčevi auti imaju možda vrhunske performanse, no pitanje je kako to da druge svjetske automobilske industrije s puno boljom tehnologijom od male svetonedeljske nemaju isto, ako ne i bolje? Ne zato što je Rimac genijalac ispred svog vremena, već zato što njima isprazna marketinška stavka “najbrži električni auto na svijetu” ništa ne znači. Više tehničkih detalja u analizi Željka Marušića za Autoportal.