Više od 40 američkih saveznih država tuži Facebook i Instagram - Monitor.hr
25.10.2023. (17:00)

Dileri ovisnosti

Više od 40 američkih saveznih država tuži Facebook i Instagram

U tužbi podnesenoj federalnom sudu u Oaklandu savezne države navode da je Meta više puta obmanula javnost kada je riječ o tome koliko su opasne njezine platforme te da je svjesno poticala mlađu djecu i tinejdžere na kompulzivnu upotrebu društvenih mreža. Istraživanje je pokazalo da se upotreba Metinih platformi za društvene mreže povezuje s depresijom, anksioznošću, nesanicom, poremećajima u obrazovanju i svakodnevnom životu mladih, kao i s mnogim drugim negativnim ishodima, ističe se u tužbi. HRT


Slične vijesti

08.04. (11:00)

Više nitko ne koristi laptope i računala?

Facebook mijenja video player, sve sadržaje prikazivat će vertikalno

Od gađenja prema vertikalnom videu, nekada neprirodnom formatu koji nije prilagođen monitorima i televizorima, došli smo do toga da oni postaju standard, jer su prilagođeni mobitelima – a svi ostali formati tomu se moraju prilagoditi. Facebook je uvođenjem Storiesa i Reelsa već krenuo u smjeru “TikTokizacije”, kao i mnogi drugi, a ovoga je tjedna najavljen još jedan korak u istom smjeru: novi video player unutar mobilnih aplikacija, orijentiran primarno prema vertikalnom videu. Otvaranjem videa pokreće se player preko cijelog zaslona, a dodirivanjem po ekranu aktivirat će se poznate kontrole za “premotavanje” ili zaustavljanje reprodukcije. U slučaju da pokrenete video koji je, iznimno, sniman horizontalno, i on će biti prikazan u vertikalnoj orijentaciji, dakle ne u punom sjaju, sve dok ne zakrenete mobitel za 90°. Bug

05.03. (17:42)

Kao da su mi isključili struju

U cijelom svijetu pali Facebook i Instagram, korisnici odjavljeni s računa

Mnogim korisnicima u Hrvatskoj Facebook se odjavio s njihovih računa i ne mogu se ponovo ulogirati. Instagram korisnici mogu otvoriti, no ne radi feed. Mnogim korisnicima ne radi ni Facebook Messenger. No, čini se daj ep roblem s Facebookom i Instagramom globalan. Probleme korisnici prijavljuju na stranici Downdetector.  Problemi su počeli oko 16:20. Index Reakcije na to preplavile su bivši Twitter (N1)

02.02. (09:00)

I dalje ima sve što ti od interneta treba

Facebook slavi 20. rođendan, društvena mreža koja je promijenila svijet

U 2023. više od tri milijarde korisnika otvorilo je Facebook barem jednom mjesečno, tri posto više nego godinu prije. U 2022., inače lošoj godini za tu kalifornijsku tvrtku, njezina je dobit dosegla 23 milijarde dolara. Uspjeh Facebooka nošen je vrlo preciznim ciljanjem oglašavanja za veliki broj korisnika. Unatoč svemu; presudama zbog prodaje privatnih podataka i nelaskavoj titule ‘zastarjele’ mreže, trend nije promijenjen. Istina je da taj veteran društvenih medija raste sporije nego prije, ali raste. Korisnici ostaju zbog grupa formiranih oko zajedničkih interesa, malih oglasa ili kontakata s prijateljima, obitelji i rođacima. tportal

25.01. (09:00)

Boomer.com

Marjanović: Facebook je postao mjesto gdje se okupljaju starci i objavljuju gluposti

Facebook je već godinama otužna sjena onoga što je nekoć bio. Mjesto za mahom starije ljude kojima je to posljednje mjesto na kojem bilo tko želi čitati njihova isprazna pametovanja i žalopojke o temama o kojima imaju samo površno znanje. Nekad je to bilo mjesto na kojem ste mogli pročitati i nešto pametno ili barem duhovito, a danas, čak i ako naiđete na neke rijetko suvisle statuse, obeshrabrit će vas rasprava u komentarima. Facebook je tu 20 godina (točnije, bit će 4. veljače). To je punoljetna odrasla osoba. Mladima je Facebook postao nezanimljiv istog trena kad su tamo naišli na objave svojih očeva, majki i ujaka. A to se dogodilo relativno brzo. Osim klinaca, s Facebooka su otišli i influenceri, pa čak i teoretičari zavjera. Facebook je u 20 godina prevalio dug put od mreže za druženje i upoznavanje do glorificiranog agregatora vijesti na kojem svadljivi dosadnjakovići besciljno “smučaju” između spamova, galerija fotografija djece ili nezanimljivog izleta na Plitvice, reklama za proteze protiv hrkanja… Hrvoje Marjanović za Index.

09.01. (18:00)

Mark se snašao

Facebook i Instagram pokušavaju nadomjestiti gubitke prihoda od oglašavanja kopajući po povijesti poveznica korisnika

Ova nova praksa, koja omogućava praćenje online navika korisnika pod krinkom poboljšanja korisničkog iskustva, postala je kontroverzna nakon što su Apple i druge tvrtke uvele stroga ograničenja zaštite privatnosti. Povijest poveznica, koja pohranjuje zapise 30 dana, koristi se za personalizaciju ciljanih oglasa na svim Metinim platformama. Ovo poteže pitanje etičnosti i transparentnosti, dok Mark Zuckerberg i društvo traže alternative nakon značajnog smanjenja prihoda uzrokovanog novim pravilima o privatnosti. (Tportal)

04.10.2023. (10:00)

Samo da ne postanu uvjet

Stižu pretplate na Facebook i Instagram za one koji ne žele gledati reklame

Reuters piše da se razgovaralo o nekoliko opcija, ali da je zasad plan od 10 eura mjesečno najizvediviji. Za mobilne uređaje pretplata bi iznosila 13 eura jer bi Meta morala uračunati provizije Applea i Googlea. Za tu cijenu bi pretplatnici imali pristup Instagramu i Facebooku bez oglasa. Opcija bi trebala biti predstavljena kroz nekoliko mjeseci. Na ovaj način Meta se pokušava uskladiti s propisima Europske unije zbog kojih joj prijeti ograničavanje mogućnosti personalizacije oglasa za korisnike bez njihovog pristanka. Index

22.09.2023. (20:00)

Jedan za biznis, drugi za škvadru

Na Facebooku sada legalno možete imati više osobnih profila

Facebook uvodi mogućnost sasvim legitimnog otvaranja dodatnog osobnog profila, povezanog s onim osnovnim. Namjera im je omogućiti korisnicima “organizirati svoje iskustvo” na društvenoj mreži. Primjerice, želite li imati jedan profil za osobne, a drugi za poslovne potrebe, to ćete sada moći i ostvariti, bez da se morate iz jednog profila odjaviti, pa prijaviti na drugi. Promjena aktivnog će profila biti jednostavna, obavljat će se samo klikanjem na profilnu sliku u postavkama, i u trenutku ćete Facebooku pristupati s drugog profila. Bug

06.09.2023. (17:06)

Facebook gasi ‘rubriku‘ vijesti u Njemačkoj, Francuskoj i Britaniji, fokusirat će se na kratke videe