Zdravko Marić: Dosad smo za jamstva Uljaniku platili 3,1 milijarde, još moramo 1,5 milijardi - Monitor.hr
17.05. (21:30)

Dan žalosti za porezne obveznike

Zdravko Marić: Dosad smo za jamstva Uljaniku platili 3,1 milijarde, još moramo 1,5 milijardi

“Riječ je o glavnici, a na to još idu kamate i drugi troškovi. Da nije došlo do protestiranja tih jamstava, za koje je lani iz proračuna plaćeno 2,5 milijarde kuna, proračunski suficit za 2018. bio bi veći od 3 milijarde kuna, a ovako je bio 758 milijuna kuna”, kazao je Marić i ponovio da je u brodograđevnu industriju tijekom godina uloženo više od 35 milijarda kuna, a ipak je došlo je do ovakve situacije. Telegram



Slične vijesti

19.09. (16:30)

Mariću, Plenković ovdje, imaš šta para?

Država dala 250 milijuna kuna za spas Croatije Airlines i 190 milijuna za spas Uljanika

Vlada je danas odlučila pomoći Croatiju Airlines s 250 milijuna kuna, što će uplatiti ove i iduće godine, a nakon ove stabilizacije poslovanja ići će dokapitalizacija (T-Portal). Na istoj današnjoj sjednici Vlada je odobrila izdavanje jamstva Uljaniku kako bi ovo brodogradilište moglo dići kredit od 26 milijuna eura za dovršetak novogradnje 733 (Novi list).

09.08. (22:00)

E, sad nam to kažeš

Nevjerojatna priča Ratka Boškovića: Čovjek bi još pet Uljanikovih polarih kruzera, ali mu se nitko nije javio

Glen Moroney, vlasnik tvrtke Scenic, i prije tjedan dana potvrdio da je nakon svega još uvijek spreman u Uljaniku graditi još pet polarnog kruzera „sa šest zvjezdica“ ukupno vrijednih više od 800 milijuna eura! Za prvi od tih pet već je i formalno iskazao namjeru, ali iz Uljanika nikako ne dobiva odgovor. Ovdje video o tom brodu izgrađenom o Uljaniku.

28.07. (11:30)

Porinut posljednji Uljanikov brod, vlasnik želi još pet

Polarni kruzer Scenic Eclipse preživio je sva dramatična događanja u Uljaniku i uspješno je porinut. Riječ je o prvom polarnom i istraživačkom kruzeru na svijetu, kojem će kuma na svečanosti krštenja u New Yorku 10. rujna biti Helen Mirren. Australski brodovlasnik Glen Moroney izjavio je kako bi volio izgraditi još pet ovakvih brodova u Puli. Index

 

23.07. (20:30)

E baš da vidimo koliko će se dobiti za to

Vrijednost Uljanikova nedovršenog jaružala za Jan De Nul utvrđena na milijardu i 59 milijuna kuna

Na prvoj elektroničkoj javnoj dražbi taj se brod ne bi mogao prodati za manje od 794 milijuna kuna. Na drugoj se ne može prodati za manje od 529 milijuna, a na trećoj najniža prodajna cijena iznosi 264,75 milijuna kuna. Na eventualnoj četvrtoj dražbi taj brod prodavao bi se po početnoj cijeni od jedne kune. Država je dala 920 milijuna kuna jamstva za taj brod.

18.06. (12:30)

Ministarstvo rasutog novca

Država platila 900 milijuna kuna jamstava za nedovršeni Uljanikov brod, sad istom naručitelju prodaje brod po 500 milijuna nižoj cijeni od ugovorene

Kad je Uljanik otišao u stečaj, luksemburško-belgijski Jan De Nul je prvo naplatio 923 milijuna kuna jamstava od države za nedovršeni brod-jaružalo, čime je država postala vlasnik broda. Sad će Jan De Nul kupiti brod od države – za 700 do 750 milijuna kuna, a trebao je koštati 1,28 milijardi kuna. Kako je to moguće – Jan De Nul zna da je taj brod rađen točno za njih i da ga nema tko drugi kupiti. Odvjetnik koji je u ime Jan De Nula pregovarao s državom i omogućio naručitelju uštedu od 500 milijuna kuna je Boris Šavorić, član grupe Borg, koja je pisala “lex Agrokor”, i čovjek u čijem je uredu Plenković snimao svoj predizborni spot.

 

30.05. (13:30)

Da su si bar i varioci izgradili vikendice i vile...

Naplaćeno još 900 milijuna kuna jamstava za nezavršeni Uljanikov brod

Jamstva za brod koji se u Uljaniku gradilo za belgijski Jan De Nul su, kako se to formalno kaže, “protestirana”, čime je državni proračun ostao bez još 900 milijuna kuna. Marić je napravio računicu za sve Uljanikovi neizgrađene brodove – dosad je naplaćeno 4,42 milijarde kuna jamstava. Ostalo je za platiti još oko 120 milijuna kuna. Novi list

17.05. (12:00)

Finito

Trgovački sud u Pazinu: Uljanik d.d. ide u stečaj

Uljanik d.d. krovno je društvo Uljanik grupe, stopostotni vlasnik 11 tvrtki u okviru grupe te većinski vlasnik riječkog 3. maj Brodogradilišta, u kojemu drži 87 posto dionica, ide u stečaj. Uljanik d.d. koji je u neprekidnoj blokadi 199 dana i račun mu je, po najnovijim podacima, blokiran zbog duga od 98 milijuna kuna. Tportal

15.05. (23:30)

Čekajući Brodoa

Stečajni upravitelj Peveca: Nije nemoguće spasiti i Uljanik, ali treba konsenzus države, radnika i investitora

“Bez pomoći države neće se moći provesti stečaj tako da se zadrži proizvodnja, bez obzira na ulazak domaćeg ili stranog investitora. Ako se ne uključi država i ne financira završetak započetih brodova kako bi se spasila jamstva ili da omogući to davanjem brodogradilišta u najam, Uljanik će biti likvidiran”, kaže stečajni upravitelj koji je bio izvukao Pevec. Kaže da je situacija hitna “jer se već puno vremena izgubilo u odgađanju neizbježnog stečaja. Puno radnika već je otišlo, a i upitan je izvor financiranja za nastavak poslovanja”. T-Portal

13.05. (10:30)

Ipak prije EU izbora

Uljanik Brodogradilište ide u stečaj!

Uljanik Brodogradilište je u neprekidnoj blokadi 231 dan. Po najnovijim podacima Fine, račun je blokiran na iznos od 164,8 milijuna kuna, od čega 76,5 milijuna kuna otpada na potraživanja radnika. N1 Preostali radnici Uljanika, njih 1.118, dobit će otkaz. N1

02.05. (08:30)

Možda one ogradice za na Put svile!?!

Sindikalisti Uljanika i 3. maja pristaju raditi i druge stvari osim brodova

“Ako postoji još neka dodatna djelatnost, to je za nas prihvatljivo, ali da to ne bude nekretninski biznis, turizam ili tako nešto” – poručili su sindikalisti riječkog i pulskog brodogradilišta. Izaslanstvo kineske kompanije China Shipbuilding Industry Corporation bilo je tri dana u Hrvatskoj, nakon čega je ministar Horvat rekao da je “starom modelu financiranja došao kraj”, odnosno kako više neće biti državnih jamstava za brodogradnju. HRT