11 sajtova za 'vrijeme kratiti' - Monitor.hr
20.11.2015. (12:52)

There is nothing lost, that may be found, if sought

11 sajtova za ‘vrijeme kratiti’

Independent donosi 11 web stranica na kojima možete ‘gubiti vrijeme’. Primjerice, ako volite Alana Partridgea i Daft Punk, svidjet će vam se Patridge Gets Lucky. Benny Hill This pak ubacuje zabavnu glazbenu temu u bilo koji video s YouTubea koji unesete.


Slične vijesti

19.12.2021. (05:00)

Zašto Google ne žuri prema webu 3.0? Naime, “web3 evanđelisti” novu tehnologiju vide kao “decentraliziranu”, koju kontroliraju brojni sudionici, što je u potpunoj suprotnosti s poslovnim modelima Googlea, Facebook ili Amazona

18.11.2018. (13:30)

Sretan rođendan!

Dogodilo se na današnji dan: Hrvatska prvi put spojena na internet

17. studenoga 1992. godine u auli Rektorata Sveučilišta u Zagrebu službeno je puštena u rad hrvatska akademska i istraživačka računalno komunikacijska mreža, utemeljena na IP protokolu i njezina poveznica na globalnu mrežu internet. Taj se dan i službeno računa kao dan kad je internet zaživio u Hrvatskoj, a tportal donosi kratak pregled nekih od najvažnijih događanja za internet u Hrvata do danas. NSK u arhivi čuva neke stranice, pa tako možete pogledati, primjerice, što smo na Monitor.hr objavljivali prije 14 godina. (Za one koji žele znati više, Wayback Machine, između ostalih, čuva naslovnicu Monitora iz siječnja 1999. godine!)

22.01.2016. (08:41)

Na kojim stranicama možete očekivati najviše malwarea?

19.05.2015. (13:51)

Gdje leži lova

Svjetski trend: Oglašavanje na webu premašuje televizijsko

Velika Britanija bi ove godine trebala postati prva zemlja u kojoj se više od polovice ukupnog novca za oglašavanje ulaže u digitalne medije, na što znatno utječe popularnost gadgeta, društvenih mreža i online kupnje. Prognozira se kako će oglašivačko tržište narasti na 15,7 milijardi funti (164 milijardi kuna), a u tom iznosu online potrošnja bi trebala rasti za čak 12,7% te prijeći 8 milijardi funti. Očekuje se rast online tržišta u Švedskoj i Danskoj, SAD je već od 2013. započeo trend. U Hrvatskoj oglašivači ne prate trendove, skoro 90% mobilnih pretraga je nepokriveno. 24sata