Hejt za klikbejt: Na Monitoru su me naučili kako treba izledati normalan naslov vijesti - Monitor.hr
07.04.2017. (12:51)

[zubo]

Hejt za klikbejt: Na Monitoru su me naučili kako treba izledati normalan naslov vijesti

Sven Mikulec, bivši naš kolega na Monitoru, pokretač je sve popularnije Facebook stranice Hejt za klikbejt, koja je vrlo brzo skupila preko 12 tisuća lajkova. Kako i samo ime govori, ekipa skuplja i razotkriva ‘navlakuša’ naslove po raznim hrvatskim internet portalima, poput “Nikada nećete vjerovati što se desilo”, “Skandalozno otkriće”, “Ovo morate pogledati” i slične. Projekt su pokrenuli naživcirani zbog vremena koje gube nasjedajući na ‘klikbejt’ mine koje su postavili oni koji podcjenjuju publiku. No ljudi su jedva dočekali takav jedan sajt što dokazuju i ‘lajkovi’ te pozitivni komentari koje dobivaju. U posljednje vrijeme o njima dosta pišu (iako ne oni na račun čijih se naslova šale), a Sven je bio toliko ljubazan te se sjetio i nas. “Na Monitoru su me i naučili kako treba izgledati normalan, vjerodostojan naslov vijesti”, rekao je u intervjuu.


Slične vijesti

23.07.2017. (16:20)

Nema srama dok ima klikova

Hejt za klikbejt: Indexov tekst o smrti Željka Janjanina je sramotan

Popularna Facebook stranica Hejt za klikbejt obrušila se na Index zbog neprimjerene vijesti o smrti Željka Janjanina, bivšeg igrača Karlovca i Dinama. „Rekao bih da ljudi barem u ovakvim trenucima, u ovakvim vijestima, imaju dovoljno srama da ne koriste klikbejt, ali prevario bih se. Dno dna, tek jednu stepenicu iznad objavljivanja zamućene slike utopljenog leša. Odvratni su. I bezobrazni – u tekst o smrti Željka uključili su video s vještinama njegova nogometno uspješnijeg brata Rajka“, piše administrator stranice.

22.06.2017. (12:45)

Šok i nevjerica

Hejt: Klikbejt je boleština online novinarstva i mora biti iskorijenjena

“Klikbejt je boleština online novinarstva i u interesu zdravlja čitatelja je da ta pošast bude iskorijenjena”, kažu osnivači popularne Facebook stranice Hejt za klikbejt. “Naš cilj nije smanjiti čitanost portala već ih natjerati na promjenu poslovne prakse i, posljedično, podizanje kvalitete sadržaja. Kad netko pročita članak i odluči ga popljuvati u komentarima, njihovi prijatelji odlaze vidjeti što ga je točno razljutilo. Na ovaj način povećava se čitanost, pumpa se interakcija portala s publikom, a s tim impresivnim brojkama portalu je lakše pronaći oglašivače. Gore u redakciji netko zadovoljno trlja ruke i moli Boga da se još netko obruši na njihov članak”, objašnjavaju oni. Slobodna

22.03.2017. (19:50)

Nećete vjerovati što su napravili

‘Hejt za klikbejt’: Novo web-utočište od clickbait novinarstva

Na Facebooku je osvanula nova stranica posvećena neobičnom obliku aktivizma: autori stranice nazvane Hejt za klikbejt okomili su se na senzacionalističke, varljive, clickbait naslove koje često možemo naći u domaćim medijima. Pod sloganom “čitamo gluposti da vi ne biste morali”, ekipa lijepi linkove članaka otkrivajući informacije koje su urednici namjerno izostavili iz naslova kako bi vas natjerali da kliknete na članak.