Kurikulum na čekanju: Kod nas postoji strah od svega što se ne može izravno kontrolirati - Monitor.hr
02.08.2016. (14:39)

Kurikulum na čekanju: Kod nas postoji strah od svega što se ne može izravno kontrolirati

“Jedan dio pripadnika akademske zajednice je bio ojađen samom činjenicom da su u reformi veliku važnost dobili učitelji i nastavnici, stručnjaci kojima je poučavanje svakodnevni posao. Jedan nije ni pokušao sagledati obrazovni sustav u cjelini. Naposljetku, jedan dio primjedaba bio je posve ‘neakademske prirode’ i posljedica je političke i/ili stranačke pozicioniranosti autora”, govori o napadima na reformu i njezinoj budućnosti član Ekspertne skupine Tomislav Reškovac u intervjuu za Forum. U međuvremenu je MZOS objavio poziv na javnu raspravu, uključite se ovdje.


Slične vijesti

05.06.2016. (11:57)

Džabe ste čekali tramvaj

Markovina: Šustar izborom novih savjetnika ignorira zahtjeve prosvjednika

Imenovanjem Ante Nazora, Davida Smitha i Tomislava Krstičevića za svoje posebne savjetnike, ministar Šustar konačno je potvrdio zašto se desnica angažirala oko kurikuluma vapajima da Boris Jokić “ne uvažava stručnjake”: zbog kurikuluma povijesti i hrvatskog jezika, a ne STEM predmeta. Ante Nazor (gostovanje u Otvorenom[video_icon]) tu je posebno ilustrativan – njegov jedini rad kao ravnatelja Memorijalno-dokumentacijskog centra Domovinskog rata bio je podržavanje državne mitologije, kao i privilegiran pristup Tuđmanovoj arhivi, piše Dragan Markovina za Telegram.

21.04.2016. (19:25)

Roditelji jednako brati brigu

Reforma škole: Učitelji će drugačije poučavati, učenici drugačije učiti

U 48 osnovnih i 12 srednjih škola najesen kreće eksperimentalno uvođenje reforme kurikuluma – u prvim, trećim i petim razredima osnovnih škola reforma se uvodi u svim predmetima, u sedmim razredima osnovnih škola uvela bi se samo u prirodoslovnim predmetima – u biologiji, kemiji i fizici, dok bi se u srednjim u svim predmetima u prvim razredima, a u trećim i četvrtim u društveno-humanističkim predmetima. Glavni izazov bit će promjena u pristupu učenju i poučavanju, kaže Boris Jokić, voditelj reforme. T-Portal