Mate Rimac: marketinški talent, obećanja i kontradiktorne izjave - Monitor.hr
19.10. (13:00)

Ne oglašavaj robu koju nemaš u dućanu

Mate Rimac: marketinški talent, obećanja i kontradiktorne izjave

Čovjek velike tehnološke inteligencije, dosad je posijao niz obećanja i kontradiktornih izjava koje upućuju na zaključak da nije lišen ni iznimnog marketinškog talenta: u više je navrata najavljivao projekte koji nisu realizirani ili nisu izvedeni onako kako su zamišljeni. Rimčeva objašnjenja ili je teško dobiti ili se svode na minorizaciju već obećanog u odnosu na ono što je tek u planu, ili, pak, primjedbe pripisuje jalu neuspješnih. Zanimljivo je da je Index prvi mainstream medij koji se okrenuo protiv Rimca. Babić je objavio da ni on nije lišen propitkivanja, dok je tema na Gospodarstvu Foruma.hr okrenuta protiv njega već u pet izdanja. Još otprije internetom kola pdf Rimac – Pogled s druge strane koji mu također nije sklon.


Slične vijesti

01.11. (19:00)

Naravno da mogu

Da bi robotaksiji vozili Zagrebom, Vlada mora osmisliti propise kakve nema nitko u Europi. Mogu li to ne zabrljati?

Da bi se Rimčeve ideje ostvarile, bit će potrebno osmisliti novi propis o autonomnoj vožnji, a mora biti donesen do sredine 2024. godine. Obuhvatit će razvoj nacionalnog postupka testiranja za autonomnu vožnju, izmjene zakona o sigurnosti cestovnog prometa, izmjene nacionalnih pravila o homologaciji vozila, izmjene propisa u području osiguranja vozila, putnika i usluge… Ne bude li tako, šesta rada europskog novca za oporavak u iznosu od 400 milijuna eura neće biti isplaćena. S obzirom na to da ćemo biti prvi koji će na ceste staviti autonomna vozila razine pet, postoji vjerojatnost da će ostale države koje budu uvodile takva vozila propise prepisivati pa tako zahtjevi postaju još ozbiljniji. Telegram

25.10. (20:00)

Junak našeg doba

Jergović: Mate Rimac, mediteranska oluja, nabijena munjom

Gadno je i opasno u današnje vrijeme biti voljen… svaka prava medijska hajka, svaka velika mrziteljska kampanja, kakve ponekad traju mjesecima i godinama, započinju relativno kratkom ali vrlo nježnom i sadržajnom etapom voljenosti… Čini mi se da je Mati Rimcu (1988.) ovih dana svanulo takvo jutro… Argumente Radničke fronte prihvatili su, jedan za drugim, gotovo svi elektronski mediji, stigle su za njima i novine, po elektronskim gumnima okupljaju se sabljama dimiskijama opasane ljute fejsbuklije, i upravo započinje ono što neće stati. Nema tog junačkog djela koje bi sad pomoglo Mati Rimcu. I nema tog guslara koji bi mogao sastaviti ep u njegovu obranu. Ali ono što je važno znati: da nije bilo bezrazložne ljubavi, ne bi bilo ni ove mržnje. Ista je to energija, koja pogoni perpetum mobile hrvatskoga javnog mišljenja. Ili bi bolje bilo reći: hrvatskih javnih osjećaja… tek se zagrijava Miljenko Jergović u tekstu o Mati Rimcu.

20.10. (01:00)

Najbrži auto ne znači i siguran auto

Problemi s homologacijom Rimac Nevere prerastaju u prvorazredni skandal

Već smo pisali o Rimcu ovih dana, ali ovaj članak svakako moramo podijeliti: Sve je počelo u ljeto kad su Rimčevu Neveru zaustavili kod Dubrovnika. Prvo, taj auto nije homologiran, odnosno nema dozvolu za vožnju po javnim cestama niti može biti registriran. Drugo, obijesnom vožnjom po brzini većoj od 200 km/h na mjestu gdje se smije voziti 90 zbirno je to bilo najveće kršenje prometnih propisa u hrvatskoj povijesti. No, još je važnije pitanje sigurnosti vozila u slučaju eventualne nezgode. Pokraj PR snimaka i pokaznih vožnji u kontroliranim uvjetima, svjedočili smo prvoj nesreći pred kamerama koja se ikada dogodila Rimčevom Concept 1 (u emisiji Grand Tour) i tada se auto – zapalio. Rimčevi auti imaju možda vrhunske performanse, no pitanje je kako to da druge svjetske automobilske industrije s puno boljom tehnologijom od male svetonedeljske nemaju isto, ako ne i bolje? Ne zato što je Rimac genijalac ispred svog vremena, već zato što njima isprazna marketinška stavka “najbrži električni auto na svijetu” ništa ne znači. Više tehničkih detalja u analizi Željka Marušića za Autoportal.

07.07. (10:30)

Boga ti

Rimac: Iduće godine predstavljamo robotaxije za cijeli svijet

Uplatili smo 20 milijuna eura u državni proračun, a dva milijuna eura smo dobili iz proračuna, to je činjenica. Pet milijuna smo dobili od Europske unije do sad. Privukli smo preko 200 milijuna eura investicija u Hrvatsku i privući ćemo još stotine milijuna u sljedećih par godina te investirati u Hrvatskoj i zapošljavati još tisuću ljudi i stvarno ne mogu vjerovati da netko misli da je to loše za državu – kazao je Rimac u RTL Direktu.

06.07. (17:30)

Brm brm

Zoran Vitas: Rimac – Odvest ćemo Bugatti u budućnost; Meschke – Mate, nemoj se nikada promijeniti!

Uz bombastičnu vijest o Rimčevu preuzimanju Bugattija kolumnist piše: Većinski je dioničar nove kompanije Rimac Grupa koja će biti većinski dioničar s udjelom od 55 posto dok Porsche zadržava postojeći udio od 24 posto u Rimac Grupi a stiče i udio od 45 posto u novoj kompaniji. Za sve je uključene poslovne entitete ovo velik događaj, o tome svjedoči dolazak u Dubrovnik i čelnih ljudi Porschea, Olivera Blumea, izvršnog direktora i Lutza Meschkea, zamjenika predsjednika i financijskog direktora Porschea. Piše Zoran Vitas za Večernji list

17.06. (16:30)

U svakom slučaju pozornost je na njemu

Njemački mediji tvrde da Rimac izlazi na burzu, on kaže – nismo još odlučili

Rimac automobili izaći će na burzu 2022. godine, a uskoro će preuzeti prizvođača luksuznih automobila Bugatti, objavio je njemački Manager Magazin, a prenosi RTL. Navodi se i kako Rimac cilja doseći tržišnu vrijednost od čak pet milijardi eura, što bi tu kompaniju učinilo najvrednijom kompanijom u Hrvatskoj. Razmatramo različite mogućnosti, ali nije odlučeno u kojem ćemo smjeru ići – komentirao je Rimac. Index