Most na Dravi napravljen za autocestu - od njega će voditi jedna traka, nekad - Monitor.hr
02.05.2016. (06:44)

Dizalicom prebaciti

Most na Dravi napravljen za autocestu – od njega će voditi jedna traka, nekad

Most preko Drave kod Osijeka napravljen kao dio autoceste Vc ovih dana čeka otvorenje, ali ova građevina vrijedna 1,18 milijardi kuna iz početka može služiti samo ribičima jer se na most s druge, baranjske strane ne nastavlja nikakva cesta. 33 kilometra autoceste od Osijeka do Belog Manastira nema, neće ih ni biti u skoroj budućnosti, u planu je da se gradi brza cesta s jednim trakom u svakom pravcu, a i za to se ne zna kad bi se gradilo, jer ni otkup zemljišta nije gotov. RTL vijesti


Slične vijesti

27.04.2017. (14:44)

Gradnja autocesta u BiH: Europska investicijska banka darovala 25,9 milijuna dolara za dionicu autoceste između Svilaja i Odžaka, novci idu za gradnju oko jedanaest kilometara autoceste, graničnog prijelaza s Hrvatskom i mosta preko Save, dugog 600 metara

06.10.2016. (15:39)

Posavski asfalt

Bruxelles dao 50 milijuna kuna za most na Savi kod Svilaja

Bruxelles daje više od 7 milijuna eura za sufinanciranje mosta na Savi kod Svilaja, koji je dio autoceste Vc što ide od Budimpešte, preko Osijeka i Sarajeva do Ploča. Puna cijena mosta je 22,3 milijuna eura, plaćaju ga popola BiH i RH, što znači da će Hrvatskoj, kad se odbije Bruxellesov dio, ostati za platiti oko 4 milijuna eura. Autocesta do mosta s hrvatske strane je gotova. Dug je 660 metara. Most na istoj autocesti, ali na Dravi, kod Osijeka, koštao je milijardu kuna. Monitor

06.10.2016. (14:06)

Bruxelles dao 50 milijuna kuna za most na Savi kod Svilaja

Europska komisija potpisala je i poslala Hrvatskoj ugovor kojim potvrđuje sufinanciranje mosta na Savi kod Svilaja u iznosu većem od 7 milijuna eura. Kamen temeljac za početak radova na izgradnji mosta položen je 14. rujna 2016. godine u Općini Odžak

Ukupna vrijednost ovog međunarodnog mosta, koji će zajednički izgraditi Republika Hrvatska i Bosna i Hercegovina, iznosi 22.308.022,34 eura. Sukladno Sporazumu između Vlade Republike Hrvatske i Vijeća ministara Bosne i Hercegovine svaka država financira 50% ugovorene vrijednosti radova. Hrvatska je financiranje svog dijela mosta osigurala putem Instrumenta za povezivanje Europe (CEF – Connecting Europe Facility) i kroz kredit Europske investicijske banke za preostali iznos.

Most je sastavni dio međunarodnog pan-europskog cestovnog koridora 5C- Budimpešta-Beli Manastir-Osijek-Sarajevo-Ploče te je dio europske mreže autocesta koja sjever Europe povezuje s Jadranom. Autocesta s hrvatske strane izgrađena je do mosta.

CEF je financijski instrument Europske unije kroz koji države članice mogu ulagati u izgradnju nove te unaprjeđenje postojeće prometne, energetske i telekomunikacijske infrastrukture na devet koridora Osnovne mreže Transeuropske prometne mreže. Uz pomoć sredstava iz CEF-a stvarat će se međusobno povezane mreže širom Europe što će doprinijeti ekonomskom rastu te socijalnoj i teritorijalnoj koheziji unutar Europske unije.

U financijskom razdoblju 2014. – 2020. državama članicama je iz CEF-a na raspolaganju 26 milijardi eura za ulaganja u prometnu infrastrukturu, od čega je Hrvatskoj na raspolaganju 456 milijuna eura. Poseban naglasak ovaj Instrument stavlja na otklanjanje uskih grla, osiguravanje održivih i efikasnih prometnih sustava na duži rok, na unapređenje integracije i povezivanja različitih prometnih grana te povećanje interoperabilnosti.

18.04.2016. (08:48)

Na ljeto počinje gradnja mosta na Savi kod Svilaja (dio je autoceste Vc), 150 milijuna kuna plaćaju popola Hrvatska i BiH; ministar prometa Oleg Butković kaže da spremaju poseban zakon o pelješkom mostu te da na ljeto šalju plan Europskoj komisiji

27.02.2016. (14:17)

Ali, bit će dobar za razglednice

Završava se most preko Drave vrijedan milijardu kuna koji – ne vodi nikamo

U svibnju će biti otvoren most preko Drave kod Osijeka, dio autoceste Vc, po cijeni od milijardu i 17 milijuna kuna, no mostom u doglednoj budućnosti neće biti vožnje (možda da se iznajmi ribićima!?) jer s baranjske strane nema autoceste. Neće je ni biti: “Prema Planu građenja za 2016. godinu nije planirano izvođenje nikakvih većih građevinskih radova na dijelu od mosta Drava do Belog Manastira”, kažu iz HAC-a. Za izgradnju do kraja čeka se dogovor s Mađarskom oko povlačenja novca iz EU fondova, no problem je što je Mađarska svoj dio autoceste do granice već izgradila. RTL vijesti