Kad si zadnji put videl beli Zagreb grad?
Neonske reklame su prošlost, sad smo bombardirani svjetlećim ekranima na svakom koraku
Svijetleće reklame siluju nas sa svakog ugla, a rasvjeta većine osvijetljenih pročelja znamenitih građevina potpuno je neadekvatna. Neboder na Radničkoj preko puta Autobusnog kolodvora zbog reklamnog ekrana svijetli kao disko, ljudi se bune da moraju imati konstantno spuštene rolete. Čak i da u potpunosti zanemarimo problem svjetlosnog onečišćenja, radi se o doslovnom uništavanju kvalitete života i nepoštivanju privatnosti. Mjerenja svjetlosnog onečišćenja pokazuju da je ono čak dva puta veće nego u Beču. Iako su neonske reklame bile tradicija od početka 20. stoljeća i imale neku svoju čar, te su postale dio urbane tradicije, današnje reklame često nemaju nikakve specifičnosti i traju kraće, dio su globalnog konzumerističkog poretka, nametljive su i sveprisutne, jednake u svim gradovima svijeta… povjesničarka umjetnosti Rosana Ratkovčić i osnivač Astronomskog društva Beskraj Boris Štromar za H-alter.