Online oglasi koji ciljaju korisnikove - osjećaje - Monitor.hr
02.05.2017. (20:30)

Operacija srca

Online oglasi koji ciljaju korisnikove – osjećaje

Dolazi vrijeme kad će oglašivači koristiti osjećaje kupaca kako bi im plasirali reklame na Internetu, piše Mashable koji spominje nedavni Facebookov eksperiment u Australiji u tom smjeru. Oglašivač bi u ovom slučaju koristio nesigurnosti tinejdžera i plasirao im ciljane reklame kad se osjećaju “bezvrijedno”, “stresno” ili “utučenu” – što je Facebook navodno isprobavao u Australiji – što je točno manipulacija emocijama za što se oglašivače oduvijek optužuje…


Slične vijesti

25.01.2018. (23:06)

Reklamni prozor

Google omogućio gašenje oglasa na Chromeu

Google dodaje nekoliko novih alata na Chromeu kojim bi online oglasi trebali postati malo manje iritantni. Opcije Ad Settings i Mute This Ad dorađeni su na način da korisnici imaju veću kontrolu nad tim koje oglase vide, a koje ne. Dosad je sistem funkcionirao tako da korisnik traži neki proizvod na internetu i onda se taj proizvod pojavljuje u oglasima na gotovo svim sajtovima koje korisnik posjećuje, što obično potraje mjesec dana. Google je novim promjenama omogućio gašenje tih reklama. Treba samo otići na Ad Settings (treba biti ulogiran na svoj Google račun), pa na “Your reminder ads” i kliknuti “X” pored svakog oglasa kojeg se više ne želi vidjeti. Ova opcija funkcionira preko više uređaja tako da se oglas koji je ugašen na mobitelu neće prikazivati ni na stolnom računalu. Gizmodo