Sasvim mali krug, nama dovoljno velik
Potrošački trendovi: Mijenjamo vezu s luksuzom i statusom, ugađamo si drukčije i odgovornije trošimo
Ovu će godinu obilježiti pet potrošačkih trendova: novi hedonizam (neo-hedonism), brendovi za bolji svijet (betterment brands), svjesna briga o sebi (conscious wellbeing), kolektivno prihvaćanje (collective belonging) te širenje stvarnosti (expanding reality). Novi hedonizam se odnosi na užitak u svakodnevnom životu, bilo da je riječ o kušanju fine hrane, uživanju u prirodi, novim ritualima, posjećivanju novih mjesta i slično. Čak šezdeset posto milenijaca i predstavnika generacije Z radije bira trošiti na iskustva koja će pamtiti (putovanja, koncerte…) nego štedjeti ili ulagati u budućnost (mirovinske fondove). No, zato se pametnije troši te kupuje priuštive brendove s kojima neće imati grižnju savjesti. Tu je i proširivanje stvarnosti koje se odnosi na mjesta gdje će tražiti istomišljenike, nove ‘obitelji‘ u kojima će se osjećati prihvaćeno i viđeno. Lider






